5 lucruri pe care să nu le scrii niciodată într-un anunț Google AdWords

Google AdWords este un instrument eficient de a atrage cât mai mulți vizitatori pe site, atunci când este utilizat corect. Deși pare o sarcină ușoară, poate fi destul de stresant să transmiți mesajul dorit și să îi determini pe utilizatori să acționeze cum îți dorești și să te încadrezi în cele 25 de caractere disponibile pentru titlu și cele doua descrieri de câte 35 de caractere fiecare. Un anunț scris prost te poate costa timp și bani, în timp ce un anunț AdWords de calitate te poate ajuta să îți dezvolți afacerea. Dacă te ocupi personal de crearea și gestionarea campaniei în Google AdWords, iată care sunt cele 5 lucruri pe care nu ar trebui să le scrii niciodată într-un anunț:

1. Call-to-action cu textul „click aici”
Pentru campaniile PPC (pay per click) este important ca persoanele care dau click pe anunț să fie interesate de oferta noastră, să acceseze site-ul și la final, să înregistreze o comandă. Butonul call to action trebuie să îi determine pe utilizatori să facă următorul pas, cum ar fi să se aboneze la newsletter, să descarce cel mai nou eBook sau să afle mai multe detalii despre promoțiile active în acel moment. Renunță la butoanele call to action vagi și înlocuiește-le cu mesaje specifice,  precum „descarcă acum”, „înscrie-te aici” sau „mai multe informații”.

2. Nu pune numele companiei în loc de titlu
Atunci când un utilizator caută un anumit produs, acesta caută un cuvânt cheie relevant și nu caută după numele unui brand decât în momentul în care știe exact ce își dorește. De exemplu, un utilizator care dorește să cumpere perdele și draperii, va introduce în motorul de căutare „perdele și draperii”, iar dacă în titlul anunțului tău nu apare acest cuvânt cheie, acesta nu va apărea cu un scris îngroșat, iar anunțul tău are șanse mari să treacă neobservat. Așadar, include cuvinte cheie în titlul anunțului din cadrul unei campanii Google AdWords pentru a-l face mai vizibil și pentru a-i determina pe utilizatori să îl acceseze.

3. Nu îți face reclama comparându-te cu concurența
Deși este tentant să te folosești de numele unui brand concurent pentru a scoate în evidență calitățile produselor tale, ține minte că potențialii clienți vor să aleagă produsul tău pentru că este cel mai bun, nu pentru că celelalte brand-uri sunt inferioare. În plus, dacă te folosești de numele unui brand, poți avea probleme legale grave care îți pot afecta afacerea pe termen lung. În schimb, poți să scoți în evidență elementele prin care brand-ul tău se diferențiază de concurență prin descrieri precum „Suport tehnic gratuit”, „Livrare gratuită” etc.

4. Axează-te pe beneficiile care le oferă produsul, nu pe caracteristicile acestuia
Aceasta este o regulă de marketing, care funcționează pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate din care face parte. Pentru a fi atras de produs, clientul trebuie să știe ce beneficii are dacă îl cumpără. Așadar, în loc sa scris că un telefon are „camera de 8MP 3264 x 2448 pixeli” încearcă „fotografii de calitate superioară”.

5. Nu folosi cuvinte vagi, ci fii cât mai specific
Fii cât mai specific pentru a-l determina pe utilizator să acceseze anunțul. Studiile arată că utilizatorii răspund mult mai bine la reducerile care sunt prezentate în procente. Așadar, în loc să folosești „reduceri mari de preț”, încearcă „reducere de 50%”. Impactul asupra clienților și potențialilor clienți va fi mult mai mare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.