Cum să obțineți conversii din copywriting

Cum sa obtineti conversii din copywriting

Cum să obțineți conversii din copywritingCopywriting-ul urmărește să determine clienții țintă să întreprindă acțiuni specifice, de obicei pentru a cumpăra un produs sau a închiria un serviciu.

Deoarece este o scriere persuasivă, trebuie să vândă ideea fără să pară prea dornic să vândă.

Și aici se află partea dificilă; cum obții conversii din copywriting în mod constant și plăcut?

Acest articol evidențiază modalități prin care puteți face acest lucru.

Ce este conversia?

O modalitate de a face copywriting corect este de a înțelege obiectivele procesului.

Majoritatea scriitorilor se gândesc că totul este despre vânzare, înstrăinând astfel clientul.

Conversia se referă la mai multe acțiuni sau rezultate care sunt esențiale pentru procesul de copywriting:

  • Contactarea companiei fie prin apel telefonic, e-mail, fie prin intermediul rețelelor sociale și al altor canale disponibile.
  • Completarea unui formular sau chestionar online
  • Abonarea la un anumit serviciu, cum ar fi un buletin informativ
  • Adăugarea de articole într-un coș de cumpărături online
  • Vizitarea unei alte secțiuni a site-ului web sau îndreptarea către un alt site web
  • Distribuirea unor anunțuri pe rețelele sociale

Prin urmare, un copywriter ar trebui să folosească un limbaj simplu, clar și persuasiv pentru a educa cititorul despre produs sau serviciu.

conversii copywriting

Ideea este de a arăta cititorului de ce produsul sau serviciul merită.

Cum procedați cu procesul?

Există multe moduri prin care puteți atrage atenția publicului țintă și puteți oferi cuvintele potrivite pentru a educa și a convinge.

Toate aceste moduri împărtășesc aceste calități în procesele lor:

Începeți cu cercetarea – Cum să obțineți conversii din copywriting

Înainte de a scrie orice copie, cercetează subiectul.

Cercetarea este prima și cea mai importantă parte a procesului.

Trebuie să înțelegeți ce caută publicul țintă într-un produs sau serviciu înainte de a le putea arăta cum respectivul produs sau serviciu va satisface nevoile lor.

În plus, cercetarea vă spune cum va reacționa publicul și, prin urmare, cum puteți ghida acea reacție.

continut

În timpul cercetării, înțelegeți caracteristicile produsului sau serviciului și ceea ce îl face deosebit de dorit.

Apoi ajungeți să înțelegeți nevoile clientului și cine este acest client.

Cu o astfel de înțelegere, puteți spune cum natura unică a produsului sau serviciului va satisface nevoile clientului.

Clienții existenți sunt esențiali pentru proces, deoarece pot demonstra eficient beneficiile potențialului client.

Cu astfel de cunoștințe, trebuie să vă dați seama ce cuvinte să folosiți pentru a vă transmite mesajul în mod eficient.

Definiți scopul final – Cum să obțineți conversii din copywriting

Cu toate informațiile pe care le-ați adunat, trebuie să definiți scopul copiei.

Este ușor să te distragi pe parcurs sau să încerci să atingi prea multe goluri.

Cea mai bună copie se concentrează pe un singur obiectiv și apoi lucrează înapoi pentru a găsi vehiculul potrivit pentru a îndeplini acel obiectiv.

Având în vedere diferitele obiective pe care le poate viza copywriting-ul, trebuie să îl alegeți pe cel potrivit.

O modalitate simplă de a defini obiectivul este să vă exprimați apelul la acțiune.

Această definiție vă va ghida fluxul, alegerea cuvintelor și perspectiva.

Scrierea având în vedere clientul și direcția pe care doriți să o ia, vă ajută să creați o copie excelentă.

Concentrați-vă pe călătoria cumpărătorului

Cercetarea dvs. va dezvălui nevoile cumpărătorului și modul în care produsul sau serviciul satisface aceste nevoi.

Pe de altă parte, cumpărătorii trec printr-un proces similar, de la identificarea nevoilor lor, analizarea soluțiilor de pe piață și alegerea pe cea potrivită pentru ei înșiși.

copywriting

Prin urmare, trebuie să ghidați cumpărătorul prin călătoria cu produsul sau serviciul dvs.

Unii cumpărători își cunosc nevoile, dar nu cunosc soluția potrivită.

Unii sunt vag conștienți de nevoile lor și au nevoie ca tu să le ții de mână pe parcursul călătoriei.

Obțineți îndemnul la acțiune corect – Cum să obțineți conversii din copywriting

După ce ați captat și reținut atenția publicului țintă, trebuie să vă direcționați următorii pași.

Acest pas determină cât de bine vei converti cititorul.

Apelul la acțiune este strâns legat de definiția dvs. a obiectivului final.

Când întrebați care este scopul final al eforturilor dvs., apelul la acțiune dezvăluie cum să atingeți acel obiectiv.

Îndemnurile la acțiune sunt comenzi subtile care spun publicului cum își vor îndeplini nevoile prin produsele sau serviciile dvs.

Rețineți că plasarea unui apel la acțiune la sfârșitul copiei îi limitează eficacitatea.

Trebuie să distribuiți mai multe apeluri în copie.

Acest lucru vă permite să convertiți publicul în orice etapă a procesului de citire.

Concluzie

Cum să obțineți conversii din copywriting – Copywriting este un instrument puternic doar dacă este făcut corect.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este întotdeauna să păstrați clientul în centrul procesului.

Arată-le de ce au nevoie și de ce este urgent.

Lăsați-i să vadă cum produsul sau serviciul dvs. este cea mai sensibilă soluție.

Apoi spuneți-le ce să facă pentru a vă accesa produsul sau serviciul.

Dacă va fost util acest articol, aștept comentarii!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.