Dă share conținutului tău!

În spațiul marketingului digital, publicarea conținutului pe web este o necesitate pentru a menține site-ul actualizat și de a dezvolta un public consistent. Informațiile pe care le împărtășești afectează procesul de luare a deciziilor în ceea ce-i privește pe clienții tăi, tot ele te ajută să construiești parteneriate, de a îmbunătăți credibilitatea site-ului și, cel mai important, de a spori vizibilitatea site-ului în motoarele de căutare.

Dar cum faci ca toate aceste lucruri să devină posibile?

Evident, nu poți doar să scrii un articol, să-l postezi pe site și să aștepți ca publicul să-l descopere. Trebuie să promovezi conținutul pe toate canalele pe care le-ai identificat pentru publicul tău. Iată câteva idei, sugestii care te vor ajuta să-ți promovezi conținutul, dar și site-ul.

Îți recomand următorii pași de mai jos:

1. Campaniile de e-mail

Dacă dorești ca noul conținut să ajungă la publicul țintă identificat într-o clipă, campaniile de e-mail sunt opțiunea cea mai potrivită. Dacă ai cel puțin o mie de abonați la secțiunea blogului, poți conduce aceste persoane abonate la site prin indicarea la articolul publicat recent. Campaniile de e-mail sunt benefice și implică costuri reduse. Există un potențial de conversie de la o singură campanie de e-mail. Acest canal este un instrument măsurabil, ceea ce îți oferă suficiente date prin care să cuatificați succesul.

2. Creatorii externi de conținut/ Bloggeri

O altă opțiune este de a intra în contact cu oameni din industrie care scriu despre astfel de conținuturi. Prin contactarea creatorilor de conținut din industrie sau industrii înrudite, îți poți îmbunătăți lista de contacte care te vor ajuta să îți promovezi conținutul site-ului. Dacă dorești să îți promovezi afacerea online pe care o ai, construirea de alianțe, afilieri te pot ajuta la promovarea conținutului pe care nu o poți face de unul singur. Începe prin a identifica blogurile de top din industrie și conectează-te cu ei prin paginile sociale de: Twitter, Facebook, Google +, etc.

3. Influențările externe

Dacă ai un articol recent publicat și vrei să-l distribui pe o scară largă, atunci această opțiune este potrivită pentru tine. Identificarea paginilor care au o anumită influență, cu o anumită credibilitate va fi benefică. Acestea au tendința de a genera marketing-ul viral și de a îți permite o cantitate mare de trafic pe site. Folosește Topsy pentru a găsi oameni din industrie cu postări populare.

4. Site-urile de nișa cu drept de vot

Acest lucru te poate ajuta ca postarea, conținutul, va face ca articolul să fie descoperit de publicul tău țintă. Aceste site-uri de nișă cu drept de vot oferă posibilitatea trimiterii către site-ul tău dacă postarea are cel mai mare upvot. Un bun exemplu este Reddit.com.

5. Comunitățile sociale / Forumurile

Similar cu site-urile de nișă cu drept de vot, sunt comunitățile sociale care pot îmbunătăți vizibilitatea postării. Singura diferență este publicul, care poate fi un mix.

6. Social media

O altă metodă de promovarea a conținutului dvs. este social media. Dacă ai un număr de fani pe paginile sociale, atunci conținutul unei postări va fi văzut de cititorii existenți. Similar cu, comunitățile sociale, paginile social media permit interacțiunea, putând astfel comunica direct cu publicul. Dacă metodele enumerate mai sus nu funcționează, atunci această metoda este cea mai potrivită pentru a îți menține audiența.

Ești acum echipat cu câteva idei pentru a-ți promova conținutul, însă treaba nu se termină atunci când apăsați butonul click.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.