Top 5 reguli, prețioase pentru crearea panourilor publicitare de impact.

Consumatorii nu mai privesc panourile publicitare în același mod în care o făceau în urmă cu 10 – 15 ani. în timp ce panourile OOH sunt considerate încă un spațiu publicitar premium, se pare că trecătorii nu le mai acordă atenția cuvenită. Captivați de telefoanele inteligente, de tablete și de gadget-urile pentru jocuri, ochii acestora privesc mai mult în jos decât în sus.
Cu publicitatea în aer liber ridicând mizele și devenind din ce în ce mai competitivă, plus publicitatea digitală care poate ajunge la clienții targe-tați este important să știi cum anume ar trebui să arate un panou publicitar care într-adevăr să atragă atenția. Iată 5 strategii pe care să le folosești pentru a te asigura că panoul și implicit, mesajul tău, are cea mai mare șansă de a fi observat și mai important, de a fi reținut de către consumatori:

  1. 6 cuvinte sau mai puține sunt ideale, având în vedere că suntem în mișcare atunci când citim panouri publicitare, nu avem destul timp încât să putem asimila un mesaj lung și complicat. Șase secunde este media de timp de care avem nevoie pentru a parcurge cu privirea un mesaj cu caracter publicitar, pe care îl întâlnim pe stradă. Deci, mesajul înscris pe panou nu ar trebui să depășească un număr de 6 cuvinte.
  2. Mesajul trebuie să atragă, nu să distragă, de cele mai multe ori, panouri publicitare sunt destinate șoferilor, bicicliștilor, sau pietonilor, care au la dispoziție doar câteva secunde pentru a fi expuși mesajului. Acest lucru crează o dilemă interesantă pentru oamenii de publicitate; vrei sa fii observat, dar în același timp nu ai vrea să distragi prea mult atenția unui șofer care trebuie să fie atent la cum conduce. Găsirea unui echilibru al panoului, din punct de vedere cromatic și structural este ideală pentru a atrage atenția într-un mod favorabil.
  3. Nu pune informații care obosesc, probabil că ai văzut pe stradă panouri publicitare cu adevărat îngrozitoare, acoperite de numere de telefon și de adrese de numele de site. Fără îndoială, 99,9% dintre persoanele care au fost expuse acestui tip de mesaj nu au citit informațiile de pe panou, nu vor apela pe acel număr de telefon și nici nu vor accesa vreodată site-ul înscris pe, panoul publicitar. Un panou publicitar este un mediu de publicitate secundar, ceea ce înseamnă că este ideal pentru construirea unei mărci și pentru susținerea unei campanii, deci pentru afișarea unui mesaj rapid și ușor de asimilat.
  4. Fii inteligent, dar nu prea inteligent, un panou plictisitor va fi ignorat, pe când un panou inteligent va atrage atenția și va lăsa o impresie de durată. Ai grijă totuși, un panou mult prea inteligent își va pierde din audiență. Din acest motiv, de regulă, metaforele vizuale prea complexe sunt de evitat atunci când vrei să promovezi un brand prin intermediul panourilor stradale.
  5. Fă testul “Lungimea brațului”, ai urmat toate regulile de mai sus și ți-ai proiectat un panou fantastic. Este curat, concis, are culori contrastante, este interesant și va funcționa. Dar va fi vizibil? Va fi parcurs și înțeles? Iată un test rapid pentru a te asigura că nu pierzi timpul și banii tuturor. Imprimă panoul la dimensiunea unei cărți de vizită. Acum ține-l, la o distanță de un braț. Încă vezi tot ceea ce vedeai și când imaginea era afișată pe monitorul calculatorului tău? Dacă nu, e semn că are nevoie de o finisare. Nu uita că ai la dispoziție doar 6 secunde pentru a-ți face brandul mai cunoscut!

Îți mai recomand:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: