Servicii
DESIGN FUNCȚIONAL
BursaSite România face studii de uzabilitate pentru proiectele sale și se asigură că propunerea de web design care stă la baza realizării site-ului integrează perfect funcționalitatea acestuia. Astfel, designul poate fi modern, viu, suprinzător sau, dimpotrivă, conservator, tradițional, clasic, în funcție de identitatea și valorile firmei dvs. Designul BursaSite România este spectaculos și funcționează asemenea.ELEMENTE CHEIE ÎN DESIGN-UL WEB
Experiența acumulată și cunoașterea mediului online ne ajută să definim, cu ușurință, cele mai importante elemente ale design-ului website-ului dvs:- Gama coloristică relevantă pentru brandul dvs.
- Fonturi, semne, caractere personalizate
- Logo unic, deosebit, memorabil
- Site-uri de prezentare
- Magazine online (e-commerce)
- Aplicații Intranet
- Soft-uri de gestiune
- Design funcțional și bine organizat pentru vizitatori
- Administrare eficientă și ușor de folosit pentru client
- Organizare, aranjare și ordonare a produselor și categoriilor
- Vizualizare istoric comenzi, utilizatori
- Unelte pentru măsurarea rezultatelor
- Analiză și interpretarea cerințelor proiectului
- Recomandare structură și mod de funcționare
- Sugestii moduri de implementare
- Testări și verificări
- Optimizare
- Spațiu securizat pe servere performante
- Conturi e-mail IMAP/POP3
- Accesul la cele mai noi versiuni ale tehnologiilor folosite
- Spațiu de stocare și acces FTP/cPanel/webmail
BursaSite România se implică, cu adevarat, în proiectul dvs. chiar și după terminarea acestuia.
Finalizarea unui website sau a unei aplicații, în concordanță cu specificațiile clientului, deschide calea către îmbunătățiri, modificări, completări.
CÂND OPTĂM PENTRU MENTENAȚĂ?Mentenanța pe site se impune în două situații: fie sunt modificări normale, solicitate de dvs. (adăugare de noi produse, schimbare prezentare companie, modificare date contact, etc.), fie sunt modificări de îmbunătățire, propuse de noi. BursaSite România face, constant, studii asupra website-urilor pe care le realizează, elaborează rapoarte de trafic, analize detaliate pe marginea conținutului. În urma sintezelor se emit concluzii, care duc la îmbunătățiri. Mentenanța este recomandată, în acest fel, și de către BursaSite România. Modificările pe site sunt tarifate la ora efectivă de lucru.
MENTENANȚĂ PROPRIEDacă ați optat pentru o soluție de management al conținutului, modificările pe site vă sunt complet la îndemână, le puteți efectua în zona de administrare, de câte ori doriți. Este adevărat că efortul financiar al unui website cu zona de administrare este mai mare, însă aveți acces la modificări oricând doriți și, pe termen lung, economisiți!
BursaSite România se implică, cu adevarat, în proiectul dvs. chiar și după terminarea acestuia.
Finalizarea unui website sau a unei aplicații, în concordanță cu specificațiile clientului, deschide calea către îmbunătățiri, modificări, completări.
CÂND OPTĂM PENTRU MENTENAȚĂ?Mentenanța pe site se impune în două situații: fie sunt modificări normale, solicitate de dvs. (adăugare de noi produse, schimbare prezentare companie, modificare date contact, etc.), fie sunt modificări de îmbunătățire, propuse de noi. BursaSite România face, constant, studii asupra website-urilor pe care le realizează, elaborează rapoarte de trafic, analize detaliate pe marginea conținutului. În urma sintezelor se emit concluzii, care duc la îmbunătățiri. Mentenanța este recomandată, în acest fel, și de către BursaSite România. Modificările pe site sunt tarifate la ora efectivă de lucru.
MENTENANȚĂ PROPRIEDacă ați optat pentru o soluție de management al conținutului, modificările pe site vă sunt complet la îndemână, le puteți efectua în zona de administrare, de câte ori doriți. Este adevărat că efortul financiar al unui website cu zona de administrare este mai mare, însă aveți acces la modificări oricând doriți și, pe termen lung, economisiți!
- Optimizarea paginilor web ale site-ului/blogului pentru creșterea relevanței acestor pagini în fața motoarelor de căutare și afișarea lor pe poziții superioare în paginile cu rezultate ale căutărilor.
- Îmbunătățirea, îmbogățirea și optimizarea specificațiilor și descrierilor produselor pentru creșterea relevanței paginilor produselor în fața motoarelor de căutare și afișarea lor pe poziții superioare în paginile cu rezultate ale căutarilor.
- Optimizarea landing page-urilor implicate în campanii de promovare online (inclusiv prin sistemul AdWords de reclame plătite, pentru creșterea Quality Score-ului asociat cuvintelor cheie și anunțurilor care vizează aceste landing page-uri).
- Determinarea oportunităților de ranking în paginile rezultatelor căutărilor Google pentru site-urile și blogurile tale și elaborarea și prezentarea planului de acțiuni pentru atingerea obiectivelor de ranking în paginile rezultatelor căutărilor Google.
- Detectarea oportunităților de trafic neconsiderate încă, elaborarea și prezentarea planului de acțiuni pentru exploatarea acestor oportunități.
- Analiza linkurilor de care beneficiază site-urile și blogurile tale, sugestii de îmbunătățire a eficienței programului de link-building.
- Elaborarea planului de link-building pentru site-urile tale și paginilor web targetate, implementarea planului, analiza performanțelor și ajustarea acestui plan.
- Elaborarea strategiei de management a conținutului, elaborarea planului editorial pentru atingerea obiectivelor de business stabilite și implementarea acestui plan.
- Redactarea articolelor conform planului editorial, articole orientate atât către utilizator cât și către motorul de căutare.
- Redactarea de advertoriale.
- Identificarea articolelor pe site-uri și bloguri în vederea cumpărării de linkuri astfel beneficiul acestui demers să fie maxim (sună-mă neapărat, nu mai cumpăra linkuri inutile).
- Elaborarea materialelor dedicate social media, text și imagini.
- Analiza comportamentului vizitatorilor site-urilor și blogurilor beneficiarului pentru determinarea oportunităților de îmbunătățire a conținutului acestora și usabilității lor, modului în care conținutul este interconectat pentru facilitarea navigării și descoperirii conținutului de către vizitatori.
- Elaborarea de variante funcționale ale elementelor constitutive ale paginilor web (formulare, butoane, mesaje call-to-action, etc) în vederea desfășurării de teste comparative (A/B testing), pentru determinarea variantelor optime și implementarea lor pe site ori în magazinul online.
- Servicii de suport pentru conținut: instalare WordPress, instalare pluginuri pentru asigurarea și extinderea funcționalităților și pentru securitate, adaptarea software-ului potrivit funcționalităților specifice.
- Administrarea prezenței beneficiarului în social media (Facebook, Twitter, Google Plus, etc), promovarea identității și afacerii în acest mediu.
- Elaborarea materialelor dedicate social media, publicarea lor în canalele de promovare social media corespunzătoare.
- Crearea și gestionarea campaniilor de promovare prin reclame plătite prin intermediul Facebook.
- Auditul prezenței în social media a beneficiarului, cu accent pe rețelele populare (Facebook, Twitter) și cele importante din punct de vedere SEO (Google Plus).
- Analiza comportamentului vizitatorilor provenind din social media pe site-urile și blogurile beneficiarului, pentru determinarea măsurii în care activitățile de promovare în social media își ating obiectivele de business, dincolo de interacțiunea cu fanii în acest mediu.
- Creație sigle,
- Stabilire elemente reprezentative, culori,
- Grafică cărți de vizită,
- Grafică pliante și flyere,
- Grafică mape de prezentare,
- Grafică cataloage/broșuri,
- Plicuri,
- Foi cu antet,
- Afișe/postere,
- Etichete produse și ambalaje,
- Creație grafică și machetare reviste,
- Grafică bannere, mesh-uri.
- Invitații pentru diverse evenimente și festivități,
- Grafică sisteme expoziționale: roll-up, pop-up, x-banner, quick-banner, mese de promoții,
- Grafică meniuri localuri, baruri, restaurante,
- Grafică felicitări, ilustrate,
- Design imprimeuri textile,
- Grafică calendare,
- Grafică agende,
- Creație grafică 2D, 3D.
- trucaje, efecte speciale.
- Concepție grafică layout website,
- Grafică bannere reclame statice,
- Grafică bannere reclame animate – FLASH.
- Creare și editare lucrări grafice și pregătirea lor pentru tipar (pre-press) sau a executării altor procedee de imprimare.
- Auditul funcționalității site-ului (webshop usability), raportarea deficiențelor structurale și funcționale ale magazinului.
- Verificarea și corectarea informațiilor din cataloagele de produse.
- Editarea și înlocuirea imaginilor produselor precum și a imaginilor asociate (bannere, butoane, etc).
- Îmbunătățirea/îmbogățirea specificațiilor și descrierilor produselor, pe de o parte pentru creșterea gradului de informare a clienților, contribuind astfel la creșterea afinității client-magazin, pe de altă parte pentru creșterea relevanței paginilor web ale magazinului în fața motoarelor de căutare.
- Optimizarea specificațiilor și descrierilor produselor pentru motoarele de căutare.
- Optimizarea paginilor web constituente ale magazinului online (altele decât paginile produselor) pentru motoarele de căutare.
- Determinarea oportunităților de ranking în paginile rezultatelor căutărilor Google pentru paginile constituente ale magazinului online și elaborarea/prezentarea planului de acțiuni pentru atingerea obiectivelor de ranking în paginile rezultatelor căutărilor Google.
- Detectarea și prezentarea oportunităților de optimizare a conversiilor.
- Setarea blogului de companie asociat magazinului online, elaborarea planului editorial și trașarea bunelor practici pentru ca blogul de companie să se constituie atât într-un canal de promovare și comunicare cu consumatorii actuali și cu clienții potențiali dar mai ales într-o unealtă deosebit de puternică din punct de vedere SEO pentru susținerea marketingului organic al magazinului online.
- Analiza comportamentului vizitatorilor și cumpărătorilor magazinului online.
- Elaborarea de variante funcționale ale elementelor constitutive ale paginilor web (formulare, butoane, mesaje call-to-action, etc) în vederea desfășurării de teste comparative (A/B testing), pentru determinarea variantelor optime și implementarea lor în magazinul online.
- Promovarea online a afacerii prin reclame plătite prin AdWords și pe Facebook.
- Gestionarea programului de afiliere și a relației cu afiliații.
- Analiza performanței activităților de vânzare și reclamă online.
