Cum poți să realizezi o broșură îngrijită, eficientă și de actualitate!

Broșurile sunt o modalitate excelentă prin care poți promova aproape orice. Acestea pot fi folosite pentru evenimente, oferte de servicii, meniuri, hărți, iar lista poate continua. Mai jos sunt câteva sfaturi de urmat pentru a profita cât mai mult de potențialul unei broșuri. Acestea vor face ca broșurile tale să fie aliniate la cerințele actualului trend, să se prezinte îngrijit, rafinat și cel mai important, să fie eficiente în scopul lor.

De ce faci asta?

înainte de a începe, este important să știi de ce vrei să realizezi broșura și ce anume îți propui să realizezi cu ajutorul acesteia. Prin stabilirea acestor aspecte îți va fi mai simplu să redactezi mesajele pe care vrei să le transmiți, și vei știi dacă și cum anume ar trebui să arate mesajele.

Profită de copertă!

Oamenii judecă o carte după coperte. Iar pentru mulți oameni, broșurile sunt doar un set de coperte. Altfel spus: copertele broșurilor tale ar trebui să fie de impact, captivante, puternice și impecabile.

Creativitatea nu strică niciodată.

Folosește un stil grafic care să reprezinte afacerea ta și care să atragă atenția ochiului. Dar ține minte, totul se face cu moderație.

Spațiul alb este prietenul tău.

Dacă o broșura pare prea înghesuită, ochiul unui simplu cititor nu va avea o direcție pe care să o urmeze. Astfel, multe persoane vor abandona citirea acesteia pe parcurs.

Nu uita de imagini!

Încearcă să ai un echilibru între imagine și text atunci când transmiți mesajul. Este plictisitor pentru un cititor să aibă doar paragrafe întregi de text, fără elemente vizuale care să susțină mesajul tău.

Nu enumera pur și simplu caracteristicile.

Oamenii sunt interesați doar de ceea ce le este folositor lor. Din nefericire, toate caracteristicile produsului tău nu se încadrează în această categorie. În schimb, beneficiile acestor caracteristici vor reprezenta cu siguranță un punct de interes pentru clientul tău.

Nu vorbi despre tine!

Gândește-te la clientul tău și centrează broșura ta în jurul problemei pe care tu o rezolvi pentru el, nu pe, produsul tău și nici pe tine.

Nu încerca să spui totul!

Înghesuirea de prea multă informație în broșura ta poate afecta impactul mesajul pe care îți dorești să-l transmiți, pentru că, de multe ori, dacă spui totul, de fapt nu spui nimic.

O broșură tradițională, monotonă, fără sclipire, nu va avea probabil niciun impact în cadrul publicului tău țintă, iar mai devreme sau mai târziu va ajunge la gunoi. în schimb, o broșură realizată într-un mod unic, creativ, care să ilustreze specificitatea ta, urmând și sfaturile enumerate mai sus, poate reprezenta o cale excelentă de, dezvoltare a notorietății și profitului afacerii tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Apelează cu încredere!
%d blogeri au apreciat: