Cum puteți optimiza datele din Google Analytics pentru îmbunătățirea clientului.

Google Analitycs

Google Analytics – Nu mai sunt comercianți care depind exclusiv de date tradiționale, cum ar fi vârsta, venitul, locația, sexul și demografia pentru a dezvolta campanii.

În această nouă epocă de marketing, marketing-ul digital ne determină cu ajutorul analizei clienților.

Google Analytics

Această formă de analiză evidențiază, în detaliu, comportamentul și procesul de luare a deciziilor al clienților noștri, prin procesarea datelor importante.

Cum funcționează?

Prin adăugarea unei mici bucăți de cod de urmărire javascript pe fiecare pagină a site-ului dvs.,

puteți colecta date despre călătoria consumatorului pentru a analiza dacă acesta duce la un scop profitabil.

Acest cod va urma vizitatorul oriunde va merge pe site și poate fi prezentat în grafice ușor de înțeles cu statistici semnificative.

Aceste date esențiale identifică potențialii clienți și clienții care se întorc în timp ce atrag altele noi.

Google

Prin transformarea acestor statistici câștigate în perspective,

veți obține o mai bună înțelegere a publicului dvs. țintă atunci când implementați o strategie de marketing digital.

Acest lucru va crește rentabilitatea investiției (rentabilitatea investiției) a campaniei și vă va prezenta ajustările necesare pentru bugetul dvs.,

pentru mesajul general al campaniei sau pentru piața țintă.

Iată cum puteți optimiza datele pentru a garanta analiza și utilizarea corectă a datelor:

1 | Identificați modele de comportament

Înțelegerea modelelor se referă la recunoașterea rutinei standard a vizitatorilor dvs. în timp ce explorează site-ul dvs. Web.

Aceste informații vă pot spune ce vă interesează cu privire la produsele, serviciile și designul dvs. web, inclusiv secțiunile pe care le evită.

Aceste cifre sunt ușor accesibile în Google Analytics cu ajutorul platformelor de analiză pentru consumatori / clienți,

cum ar fi Google Analytics, dar este eficient pentru timpul și bugetul dvs. să angajeze un strategist de conținut.

Experții în marketing vor explica ce înseamnă aceste comportamente și cum să schimbe interesul pasiv în acțiuni valoroase.

Mai jos sunt enumerate tipurile de date privind angajamentele clienților (Google Analytics):

  • Vizualizări de pagină: Numărul de vizualizări per pagină
  • Vizite unice: numărul de vizualizări pentru o anumită pagină
  • Timpul mediu pe pagină: durata de timp pe care un utilizator rămâne pe o pagină
  • Rata de respingere: Rata în cât de repede vizitatorii părăsesc o pagină
  • Procentul de ieșire: procentajul de utilizatori care părăsesc o pagină sau un număr de pagini

2 | Utilizați instrumentele potrivite pentru datele de analiză a clienților

Există o mulțime de instrumente de analiză a datelor despre clienți,

aflate în lumea de astăzi, care vă conduc către o înțelegere mai bună a clienților dvs.,

dar care dintre acestea vă vor oferi cea mai mare influență asupra concurenților dvs.?

Analitycs

Iată câteva instrumente de analiză a consumatorilor și a cercetării de piață pe care le recomand:

  1. Răspundeți publicului: introduceți un cuvânt cheie și ATP vă va furniza întrebările, propunerile și comparațiile de top pe motoarele de căutare populare.
  2. Google Trends: Un instrument care analizează interogările de căutare de top din Căutarea Google.
  3. UberSuggest: va genera cuvinte cheie pentru a vă optimiza strategia de marketing
  4. Keyword.io: Colectează cuvinte cheie foarte relevante pentru a interpreta și a vă conecta cu publicul.
  5. Buzzsumo.com: Găsiți subiectele în curs de dezvoltare din industria dvs. despre care vorbesc consumatorii.

3 | Practicați predictiva Analytics

Analiza predictivă “este o formă de analiză avansată” care aplică “date noi și istorice” pentru a prezice activitatea, comportamentul și tendințele consumatorilor.

Acesta este motivul central al compilării datelor: cunoașterea pasului următor al clienților noștri, repetarea clienților și a potențialilor clienți și conducerea lor spre conversii profitabile.

Până în 2022, piața de analiză predictivă se așteaptă să crească la 12,41 miliarde, comparativ cu 4,56 miliarde în 2017.

Prin aplicarea datelor pentru a anticipa acțiunile viitoare, mai degrabă decât pentru a înregistra comportamentele din trecut,

puteți personaliza o cale pentru fiecare tip de client și le puteți direcționa către un produs pe care îl consideră necesar, dorințe și valori.

Analytics

Segmentarea clienților, procesul de împărțire a clienților în grupuri,

este un atribut important în analiza predictivă pentru a înțelege comportamentul de cumpărare al mai multor persoane de consum.

Iată câteva sfaturi de luat în considerare atunci când investiți timp în analiza predictivă:

  • Observați istoricul achizițiilor clienților dvs. sau interacțiunile pentru a aduna ce tipuri de produse le găsesc valoroase în companie și modul în care acestea se angajează cu marca dvs.
    Atunci când aceste informații sunt colectate, duceți clienții către tranzacții, produse și servicii pe care le-ați prezis că le va interesa.
  • Colectați caracteristicile clienților returnați pentru a le compara cu clienții potențiali sau noi.
    Prin această colecție veți înțelege atributele de bază ale clienților fideli, manevrați astfel eforturile dvs. de marketing pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri care dovedesc că prezintă mai multe trăsături de loialitate decât altele.
  • Controlați rata de creștere a clienților sau clienții care întrerup abonamentul, produsul sau serviciul într-o anumită perioadă de timp. În descoperirea ratei de pierdere a datelor prin intermediul datelor, o echipă de marketing poate crea modalități de a mări retenția și de a reduce eforturile de cheltuieli pentru consumatorii care sunt mai dispuși să le atribuiți.

Explorați cel mai bun software de analiză predictivă și echipa de strategie pentru conținutul Fahrenheit vă poate ajuta să aplicați cel mai bun software pentru campania dvs. digitală.

4 | Utilizați aceste date pentru a personaliza

Acum că ați adunat informații despre clienți cu privire la modelele de cumpărare, caracteristicile de loialitate și caracteristicile de uzură,

este timpul să creați conținut și design care personalizează experiența fiecărui client.

Este o experiență frustrant de a fi afișat un conținut de marcă care are relevanță zero pentru cine sunteți,

iar brandurile nu au nici o scuză pentru a împinge acest tip de conținut atunci când există multe modalități de personalizare a experienței unui client:

1 | Îndeplinirea nevoilor lor: informația, produsul sau serviciul dvs. îndeplinesc nevoile directe ale clienților dvs.? Răspunde la întrebările lor?

2 | Solidificați personajele consumatorilor: Recunoașteți mai multe tipuri de consumatori care interacționează cu marca dvs. zilnic și, dacă da, îi analizați atunci când creați conținut?

3 | Utilizați diferențele dintre canalele digitale: Personalizați experiența fiecărei platforme pe care o utilizați? De exemplu, experiența consumatorilor pe o pagină de destinație mobilă este unică comparativ cu pagina de destinație pentru desktop?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: