Cum să creezi un Logo – Logo-urile grozave, memorabile și recunoscute nu sunt doar pentru mărcile mari, cu milioane de lire sterline.
Cu un pic de brainstorming și schiță, este posibil să creați un design unic care să spună publicului dvs.
Povestea afacerii dvs. într-o fracțiune de secundă.
Aici vom analiza de ce este important să ai un logo bun pentru afacerea și brandul tău și în ce ar trebui să constea un logo de succes.
Ce este un logo și ce reprezintă el?
Primul pas pentru a crea un design bun de logo este să înțelegeți ce este un logo.
Ce reprezintă acesta și ce ar trebui să facă.
Un logo reflectă marca și identitatea afacerii dvs. prin utilizarea formei, fontului și culorii.
Reflectând marca companiei dvs
Crearea unui logo nu înseamnă doar proiectarea unei imagini frumoase, este o parte importantă a dezvoltării mărcii și a comunicării identității companiei tale.
Primul pas în crearea unui design de logo ar trebui să fie cercetarea și brainstormingul.
Înainte de a începe oricare dintre elementele de design ale logo-ului dvs., ar trebui să luați în considerare următoarea întrebare:
Ce trebuie să spună logo-ul tău despre compania ta?
Pentru a răspunde la această întrebare trebuie să te întrebi cine este publicul tău ideal și ce imagine vrei să îi prezinți.
Ești un profesionist cu nasul dur sau un creativ isteț?
Ce este unic la compania ta?
Ce poveste vrei să spui audienței despre tine?
Cum poți reflecta acest lucru în designul logo-ului tău?
Răspunzând la aceste întrebări, puteți afla ce elemente vizuale importante doriți să includeți în designul logo-ului dvs., care vor reflecta compania în cel mai bun mod.
Brainstormingul de multe idei este întotdeauna foarte bun, deoarece acest lucru va crea un concept puternic pentru logo.
Dacă vă este greu să veniți cu idei, folosiți cuvinte cheie și încercați să căutați imagini pe Google pentru a vă inspira.
Încercați să nu imitați un alt design de logo, ci folosiți-l ca punct de plecare.
Cum să creezi un Logo – Din ce categorie trebuie să fie logo
- Descriptiv
- Memorabil
- Eficient fără culoare
- Scalabil
- Capabil să lucreze pe fundaluri întunecate sau deschise
Când începeți să vă proiectați logo-ul, țineți cont de aceste puncte.
Ele vă vor ajuta designul să devină mai eficient.
De exemplu, dacă logo-ul dvs. este tipărit într-un ziar monocrom.
Veți fi bucuroși că a fost eficient fără culoare și, dacă va fi arătat vreodată deosebit de mic.
Veți fi fericit că l-ați făcut scalabil.
Aruncă o privire la logo-ul actual al Twitter de mai jos – acesta bifează toate categoriile de mai sus.
Dacă luați în considerare aceste puncte cheie atunci când faceți brainstorming designul dvs.
Rezultatul final va fi un logo de recunoscut, care poate fi folosit într-o mare varietate de locuri.
Design simplu
Designul logo-ului dvs. nu trebuie să fie prea complicat.
Încercați să rămâneți simplu – modelele simple pot avea mare succes, deoarece sunt ușor de descris și sunt memorabile.
Menținerea unui design simplu va face, de asemenea, mai puțin probabil să piardă detaliile atunci când dimensiunea acestuia este ajustată.
Mai jos sunt câteva exemple grozave de logo-uri simple, imediat recunoscute.
Care funcționează excelent atunci când sunt făcute mai mari sau mai mici.
Cum să creezi un Logo – Folosirea culorii în designul logo-ului dvs
După cum am afirmat mai sus, modelele de logo trebuie să funcționeze în alb și negru, precum și în culori.
Având în vedere acest lucru, este mai bine, dacă este posibil, să folosiți blocuri solide de culoare mai degrabă decât degrade, deoarece acestea sunt mult mai ușor de transpus în alb-negru.
Asigurați-vă că culorile pe care le alegeți sunt în conformitate cu schema de culori a mărcii și site-ului dvs.
De fapt, multe companii decid mai întâi asupra logo-ului lor, apoi scot o schemă de culori din aceasta pentru a o utiliza pe site-ul lor web și alte materiale promoționale.
Tipografie
Tipografia este esențială pentru un design bun al logo-ului și, până când nu deveniți la fel de mare ca Apple sau McDonalds, este posibil să trebuiască să includeți numele companiei în designul logo-ului.
Totuși, nu fi tentat să-ți scoți în evidență designul logo-ului utilizând fonturi ingenioase precum Comic Sans.
Folosirea unui font lipicios se poate reflecta prost asupra companiei dvs., așa că păstrați alegerile fonturilor simple și clare.
Cel mai bine este să vă proiectați propriul font sau să creați unul pentru dvs., deoarece acest lucru vă va oferi brandului o anumită unicitate.
Cum să creezi un Logo – Schițați-vă ideile
Nu trebuie să fii artist pentru a realiza beneficiile schiței.
Ideile pot curge mult mai repede între un pix și hârtie decât un mouse și un monitor.
Este bine să faci niște schițe rapide, deoarece vei putea spune cu mult mai multă ușurință ce funcționează și ce nu.
Dacă este posibil, arată-le prietenilor tăi schițele cu design de logo, rugându-le să-ți spună sincer la ce îi fac să se gândească imaginile și la ce sentimente trezesc.
S-ar putea să fii surprins de ceea ce nu vezi atunci când lucrezi atât de strâns cu ceva și este mai bine să descoperi că palmierul tău arată ca un foc de artificii în această etapă.
Mai degrabă decât atunci când ajungi să pui designul împreună digital.
Creați-vă logo-ul ca vector
După ce ați venit cu câteva schițe, următorul pas ar trebui să fie să începeți să faceți logo-ul ales într-un format digital.
Fie că vă creați singur logo-ul sau dacă aveți un designer grafic care îl creează pentru dvs.
Cel mai bine este să vă asigurați că produsul final este sub forma unui fișier vectorial.
O imagine vectorială este una care este alcătuită din puncte, curbe, forme și poligoane.
Deoarece toate acestea pot fi rezolvate matematic, imaginea arată exact la fel atunci când este aruncată în aer la o dimensiune mare sau redusă la o miniatură.
Faptul ca logo-ul dvs. să fie transformat într-un vector vă oferă avantajul de a-l putea redimensiona fără a pierde niciun detaliu.
Cum să creezi un Logo – Evoluția unui logo
Chiar și atunci când ați terminat logo-ul și l-ați tencuit cu mândrie pe tot site-ul dvs. web și pe materialele promoționale.
Rețineți că este foarte probabil că va trebui să îl revizuiți și să îl reproiectați din când în când.
Pentru a ține pasul cu tendințele de design și tipurile de modele utilizate în industria dvs.
Nu vă sugerez să îl schimbați în fiecare săptămână, dar rețineți că veți dori să împiedicați logo-ul dvs. să arate vechi și datat, așa că merită cu siguranță să fiți cu ochii pe concurenți.
De exemplu, logo-ul mărcii Shell de mai jos și-a început viața încă din 1900.
Designul este o simplă clapetă și, deși a păstrat acest simbol esențial, memorabil.
De-a lungul timpului au fost făcute modificări pentru a-l păstra proaspăt și modern.
Cum să creezi un Logo – Pentru o serie mai izbitoare de schimbări, aruncați o privire la modul în care a evoluat logo-ul Pepsi în secolul de la începuturi.
Ceea ce a început ca un script roșu fantezist pe un fundal alb s-a transformat treptat în ceva exact opus.
Cu text simplu și minimalist însoțind cercul de recunoscut roșu/alb/albastru din designul său emblematic al capacului de sticlă.
Cum să creezi un Logo – Efectuarea unor astfel de modificări logo-ului dvs. atunci când este necesar vă va asigura că imaginea companiei dumneavoastră rămâne proaspătă.
O reproiectare bună a logo-ului poate contribui, de asemenea.
Într-un fel pentru a obține acoperirea presei, în funcție de amploarea operațiunilor dvs.
Sper că va fost util acest articol, aștept comentariul dvs.!
Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.