În momentul în care angajați o firmă de web design care să lucreze la site-ul dumneavoastră trebuie să luați în considerare câteva aspecte: cât de important e conținutul versus design-ul, cât de multă informație doriți să prezentați și sub ce formă, câte bannere doriți să aveți pe site, cât de mult sunteți dispus să investiți în optimizare, cum să creșteți traficul site-ului.
Proporția ideala între design și conținut se poate obține dacă se păstrează constantă comunicarea cu firma de web design. Aceasta ar trebui să aibă soluții la îndemână pentru că aspectul site-ului să atragă atenția, iar conținutul promovat să mențină utilizatorul interesat. De asemenea, prea multe bannere cu anunțuri pot induce o senzație neplăcută utilizatorului. Dacă veți căuta numai acele reclame care interesează în egală măsură publicul dumneavoastră țintă, șansele ca utilizatorul să părăsească site-ul sunt cu mult reduse.
La fel de atractiv și confortabil pentru utilizator este să găsiți o soluție pentru optimizare. De exemplu, rapiditatea cu care se încarcă paginile va concentra atenția utilizatorului și îl va păstra mai mult timp pe site, fără ca acesta să simtă că își pierde timpul. Există numeroase servicii de web design puse la dispoziție de firma prin care se poate verifica gradul de eficiență tehnică a site-ului.
Nu uitați să aduceți și o notă personală site-ului, să suprindeți printr-un detaliu care să scoată în evidență mesajul afacerii dumneavoastră, să fie ușor de reținut și reprezentativ. Cu siguranță utilizatorul se va întoarce pe site dacă ceva inedit i-a atras prima dată atenția. O combinație reușită a acestor elemente va aduce trafic spre site-ul dumneavoastră.
Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.