Cum să folosești comerțul electronic ca să vinzi

Hai să vorbim despre e-commerce sau comerțul electronic. Vom afla ce presupune mai exact și ce opțiuni se potrivesc afacerii tale. Ce este acest comerț electronic? E un altfel de a spune că vinzi produse online. Oamenii fac cumpărături de pe website-uri și aplicații mobile de ceva vreme. Toate tipurile de afaceri au început să găsească modalități de a implementa soluții de e-commerce pentru a-și atinge obiectivele online. Obectivele pot varia în funcție de natura afacerii. Poți începe cu lucruri simple precum plăți online. Sau poate vrei mai mult. Poate ai nevoie de un site care să le permită oamenilor să îți verifice inventarul, să își facă un cont și să-și seteze plăți recurente. Posibilitățile sunt nelimitate.

Deci cum începi cu comerțul electronic? Primul pas este să le oferi clienților opțiunea de a plăti online. Poți adăuga servicii de plăți electronice ca PayPal care simplifică foarte mult lucrurile. În multe cazuri nici nu e nevoie de un cont PayPal. Clienții pot plăti direct cu cardul. Dacă începi de la zero un site de comerț electronic, ai vrea să arunci un ochi peste instrumente care includ soluții de e-commerce ca Squarespace sau WordPress. Aceste soluții nu doar că procesează plăți electronice, dar au șabloane care pot fi implementate cu ușurință pe website-ul tău.
În caz că vrei mai mult, poți alege o soluție integrată de e-commerce ca Magento sau Shopify. Ai multe din care poți alege. Aceste instrumente conțin funcționalități precum căutarea de produse, inventariere, managementul conturilor clienților, managementul comenzilor, etc.

Comerțul electronic ne duce cu gândul la retail, ceva care seamănă cu o experiență din magazin. Orice afacere care vinde produse într-un magazin fizic, își poate vinde produsele online. Clienții magazinului tău de mobilă pot intra înăuntru, pot vedea și atinge canapelele, șifonierele, noptierele expuse. Experiența digitala ar trebui să fie similară. Vizitatorii ar trebui să vadă aceleași produse pe paginile magazinului tău online. Chiar dacă nu se pot așeza pe canapele sau simți texturile pieselor de mobilier dintr-un browser web, magazinul tău online poate aduce produsele la viață. E bine să incluzi multe fotografii, descrieri ale produselor, testimoniale și chiar clipuri video. Acest conținut de calitate va fi vitrina ta. Dacă ai un conținut de calitate, poți micșora diferențele dintre experiențele de retail offline și cele online.

După ce ai descoperit cum să vinzi produse pe propriul site, vei vrea să vinzi mai multe produse în mai multe locații. Deci, următorul pas ar fi să te uiți către alte locuri în care poți face vânzări online. De exemplu îți poți vinde mobila pe siteuri ca Amazon sau E-bay. Dacă ăsta e obiectivul tău si nu ai ales încă o soluție de e-commerce, asigură-te că vei alege pe cea care îți va suporta strategia de vânzări pe mai multe canale.

Fie că vrei să oferi o variantă virtuală a magazinului tău fizic sau vrei doar să poți primi plăti online, comerțul electronic poate fi un instrument puternic pentru afacerea ta. Mai departe te vom asista în primii pași către e-commerce. Vom examina mai multe opțiuni în detaliu, pentru a ști care se potrivește mai bine afacerii tale. Îți vom arăta și cum să te reconectezi cu clienții tăi după primul contact. Rămâi alături de BursaSite România!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: