Cum să scoți anunțurile în evidență?

Hei! Ai constatat că atunci când cauți online, multe dintre reclamele de pe pagina de rezultate seamănă între ele? În acesă postare te vom ajuta să îți promovezi afacerea prin reclame care captează atenția și care conving.
Hai să începem prin a face o căutare după termenii “Închiriere fotograf nuntă”. Vei descoperi mulți fotografi online cu multe reclame asemănătoare. Asta pentru că o parte din ele poate nu sunt relevante căutării noastre și nu oferă nimic ieșit din comun. Mai sunt și rezultatele organice din centrul paginii. E foarte ușor ca reclama ta să se piardă într-un astfel de context. Deci, e timpul să creezi ceva unic care să te diferențieze de competiție.
Deci, cum să faci ca anunțurile tale să sară în ochi? Sunt câteva principii după care te poți ghida.
Relevanța. Acesta este cuvântul de ordine în marketingul prin motoare de căutare. Scrie titlul reclamei astfel încât să se potrivească cu căutările oamenilor. În cazul nostru titlul reclamei poate fi “Închiriere fotograf nuntă”. Dacă cineva caută după aceste cuvinte cheie, reclama ta se va potrivi perfect.
Cum altfel îți poți face oferta să iasă în evidență? Ce ai zice despre o promoție limitată? Dacă am lua prima linie de descriere din reclamă care spune “Fotografii pentru toate nunțile” și am transforma-o în “25% reducere pentru primul album foto”? E deja mai interesant și îi dă clientului un motiv clar pentru a-ți vizita site-ul.
Vei vrea un call-to-action limpede și convingător în reclama ta. Spune-le oamenilor ce îți dorești să facă odată ajunși pe site-ul tău. Poți spune “explorează-ne portofoliul” sau “cumpără” ori “Fă o programare!”. Cercetările arată că oamenii reacționează atunci când îi îndemni spre o acțiune specifică. E bine ca acest call-to-action să fie introdus în a doua linie a anunțului. Oamenii vor știi ce să facă după ce vor da clic pe reclama ta. Să revenim la exemplul nostru. Dacă în loc de “Sună acum!” vei scrie “vizitează-ne galeria foto” va fi mai bine. Îi spui clientului ce ar trebui să facă odată ajuns pe site-ul tău și îi dai de înțeles că afacerea ta e foarte relevantă pentru nevoile lui.
Câteva simple modificări pot face ca anunțul tău să iasă în evidență. Hai să recapitulăm: modifică titlul încât să corespundă căutărilor, include o ofertă specială și scrie un call-to-action convingător. Scrierea reclamelor eficiente este un proces continuu, la fel ca cercetarea cuvintelor cheie sau monitorizarea prețurilor licitațiilor. Folosește aceste sfaturi pe termen lung și cu siguranță vei avea succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: