Ce este SEM?

Ce este SEM? (Search Engine Marketing (Marketing motor de căutare))

Deci, SEM este procesul de marketing care are scop obținerea unei vizibilități mai bune printre motoarele de căutare, prin mai mult trafic gratuit (SEO) sau prin trafic plătit (publicitate plătită pe căutare).

Prin publicitate plătită pe căutare cumpărați, de fapt, spațiu publicitar în rezultatele motorului de căutare. Așa că, în loc să încercați să ajungeți mai sus în clasament și să obțineți trafic gratuit, plătiți ca să apăreți primul în lista de rezultate ale căutării.

Agenția de publicitate cea mai cunoscută pentru publicitate plătită pe căutare (PSA) este Google Adwords. Prin Google Adwords puteți obține apariția anunțurilor dvs. în rezultatele căutării pe Google și veți plăti dar pentru clic-urile date pe anunțurile dvs. Acesta este și motivul pentru care tot procesul se numește Plătește-per-clic sau PPC. Bing și Yahoo au un sistem asemănător dar nu are atât de mult succes și nu este atât de cunoscut precum Adwords.

Importanța traficului SEM

Traficul SEM este considerat cea mai importantă sursă de trafic pe internet pentru că este targetat. Este bine cunoscut faptul că oamenii folosesc motoarele de căutare pentru a găsi o soluție la o problemă, un răspuns la întrebarea lor sau pentru a afla cum să facă ceva. Așa că, atunci când căutătorii dau clic pe un website dintre rezultatele căutării sau dau clic pe un anunț, este foarte posibil să se schimbe. Relevanța website-urilor și anunțurilor afișate face ca traficul SEM să fie mai valoros decât oricare altă sursă. Facebook și Twitter încearcă să-și optimizeze platformele de publicitate pentru a utiliza trafic targetat dar traficul care provine direct din motoarele de căutare are un ROI mai bun.

SEO mai întâi

Nici o campanie SEM nu este completă fără SEO. Mai mult decât atât, pentru că scopul SEO este de a face site-ul mai bun atât pentru motoarele de căutare cât și pentru utilizatori, e posibil să aflați că acesta este suficient singur. În orice caz, avantajele SEO față de celelalte aspecte ale SEM clarifică faptul că, chiar dacă veți cheltui mai multi bani pe publicitate și plasare plătită, SEO trebuie să fie primul pas în promovarea site-ului dvs.

Dacă aveți neclarități, aștept comentariile voastre!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: