Imagini grozave de produs – Când cumpără online, clienții tăi nu au posibilitatea de a ridica, atinge și examina produsele.
Prin urmare, imaginile site-ului dvs. sunt o oportunitate uriașă de a arăta produsele pe care le vindeți, de a prezenta detaliile și de a le face cât mai atractive pentru cumpărător.
Imaginați-vă că magazinul dvs. online este un magazin de cărămizi și mortar pe strada principală.
Produsele dumneavoastră sunt în fereastra din față și doriți să le afișați în cel mai atractiv mod posibil.
Puteți realiza acest lucru pe un site cu imagini de produse de bună calitate.
Nu aveți nevoie de o cameră de ultimă generație pentru a fotografia imagini de calitate bună.
Majoritatea smartphone-urilor moderne au camere foarte capabile și pot produce niște fotografii excelente atunci când sunt luați în considerare câțiva factori simpli pe măsură ce faceți fotografii.
Cele mai bune practici de luat în considerare atunci când faceți fotografii
Înainte de a face orice fotografie a produselor, există doar câteva lucruri simple de luat în considerare care pot beneficia foarte mult de fotografiile pe care le faceți.
Modul de imagine
Dacă utilizați un smartphone pentru a face fotografii ale produselor, merită să încercați diferitele moduri foto disponibile pentru dvs.
O caracteristică pe care o au multe smartphone-uri se numește HDR (High Dynamic Range).
Cu această opțiune activată, camera dvs. va face mai multe fotografii și va combina cele mai bune elemente pentru a produce o fotografie cu cea mai bună lumină, culoare și contrast.
Unghiuri multiple
Acolo unde este posibil, cel mai bine este întotdeauna să fotografiați produsele dvs. din unghiuri diferite.
În funcție de produs, este adesea foarte benefic pentru client să poată vedea toate aspectele a ceea ce cumpără.
Gândiți-vă să faceți fotografii din unghiuri înalte și, acolo unde este relevant, arătați și diferitele părți ale produsului dvs.
Dacă vindeți ceva precum bijuterii, veți dori să vă apropiați cât mai mult de articol.
Unele camere au un mod „Macro” pentru a vă permite să vă apropiați foarte mult de subiect.
Alternativ, există lentile suplimentare pentru smartphone-uri pe care le puteți achiziționa, care vă vor permite să faceți acest tip de fotografie.
Rezultatele finale pot fi foarte eficiente și evidențiază cu adevărat detaliile unui produs.
Dacă vindeți același produs, dar în culori sau forme diferite, atunci afișarea unei fotografii pentru fiecare dintre diferitele tipuri este utilă pentru client.
Le permite să vadă cum arată diferitele variante ale produsului dvs.
Nu lăsa asta în seama imaginației lor, arată-le!
Consecvență și stil
Una dintre cele mai simple moduri de a oferi magazinului dvs. online un aspect profesional și îngrijit este ca imaginile produselor dvs. să aibă aceeași consistență și stil.
Încercați să vă stabiliți o dimensiune sau un raport de aspect pentru fotografiile dvs. și rămâneți la el.
Un magazin online arată întotdeauna mai bine atunci când imaginile au același raport de aspect față de un magazin în care imaginile au dimensiuni aleatorii și inconsecvente.
Cu BursaSite, fotografiile pătrate ale produselor tind să arate cel mai bine și să ofere un aspect plăcut și uniform paginii tale de magazin.
Același lucru este valabil și pentru fundalul imaginii dvs.
Gândiți-vă să faceți fotografia articolului dvs. pe aceeași suprafață de fundal sau luați în considerare utilizarea temelor pentru diferitele tipuri de produse.
Fundalurile consistente nu numai că arată mai profesionist, dar îl ajută pe client să compare mai ușor opțiunile de produs atunci când imaginile sunt toate în același stil.
Imagini grozave de produs – Iluminat
A avea un produs bine iluminat poate face o astfel de diferență și imaginile produselor arată întotdeauna mai bine ca rezultat.
În mod ideal, folosiți iluminarea naturală de la o fereastră într-o zi luminoasă sau folosind o lampă de birou pentru a oferi iluminare suplimentară.
Acest lucru va scoate în evidență culorile și detaliile produselor dvs.
Imagini grozave de produs – Fundal
În funcție de tipul de produs pe care îl vindeți, un fundal simplu.
De culoare deschisă este adesea de preferat în locul unuia care este întunecat sau texturat.
Suprafețele colorate pot fi, de asemenea, folosite cu succes, dar încercați să evitați modelele, deoarece subiectul se poate pierde.
Atâta timp cât sunt bine luminate și consistente, poți fi destul de experimental.
Focalizare
Multe smartphone-uri se concentrează automat pe subiectul principal al fotografiei, cel mai apropiat de obiectiv.
La multe modele, puteți atinge ecranul acolo unde doriți să se concentreze,
așa că asigurați-vă că produsul dvs. este punctul de focalizare.
Acest lucru vă permite să vă apropiați foarte mult de un subiect înainte ca acesta să pară neclar și nefocalizat.
Folosește-l pentru a arăta cu adevărat detaliile produselor tale.
După efecte – Imagini grozave de produs
Multe aplicații foto vă permit să modificați și să modificați o imagine după ce a fost făcută.
Puteți modifica luminozitatea, culoarea și chiar să aplicați filtre.
Unele dispozitive vă permit să faceți clic pe un singur buton și va îmbunătăți automat imaginea – oferind adesea rezultate excelente.
Cu siguranță merită explorat.
Dacă va fost util acest articol, aștept comentarii!
Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.