Arhive de categorii: Noutăți

Prețuri speciale la construcții de website-uri!

BursaSite România cu o experiență de peste 14 ani în construcții de website-uri și aplicații, cu un portofoliu redundant pe piața din România cu diferite proiecte în website-uri de prezentare și mai ales platforme de marketing online.

Punem la dispoziția dumneavoastră, discount-uri de până la 40% la următoarele servicii și pachete de website-uri:

  • Realizare Logo,
  • Seo,
  • Optimizare viteză dechidere website,
  • Realizare website de prezentare,
  • Realizare platformă de marketing on-line,
  • Publicare automată în rețelele de socializare: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest e.t.c.
  • Realizare aplicație pentru Android.
construcții de website-uri

Pentru detalii și informații puteți să aplețai la tel: 0766776264 acest nr de telefon este disponibil și în whatsapp, pe mail la: office@bursasite.ro.

Realizare App în Android

BursaSite România, lansează un nou servicu!!!

Realizare aplicație în Magazin Play după propriul website.

Orice afacere ai avea, aceasta are la bază interacțiunea și comunicarea dintre oameni. Aceștia au, și folosesc în permanență, telefonul.

Android – Afacerea ta trebuie să fie la îndemâna lor.

Afacerea ta trebuie să ajungă în telefonul clienților, partenerilor sau angajaților tăi.

Imaginează-ți! Fie ca sunt online sau nu, aceștia sunt în contact direct cu tine, în orice moment.

Doar își deschid aplicația și au acces la toate instrumentele ce le oferi pe website-ul tău chiar și pe aplicație.

Android

Vor să se informeze, să te găsească, să-ți ceară ajutorul, să-ți trimită feedback, să comande, să se programeze și multe altele.

Pentru realizarea unei aplicații, după website-ul companiei dumneavoastre puteți să mă contactați la numărul de telefon: 0766776264 sau prin e-mail la bursasite@gmail.com pentru detalii și oferte de preț.

Dăm startul la Black Friday!

BursaSite România – Construcții de website-uri în toată România, îți pune la dipoziție de Black Friday Big Discount de până la 50%.

Alege până în data de 30.11.2018 unul din cele 4 servicii de mai jos la care am dat drumul la Black Friday.

Servicii Seo

black friday

Investiția în optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare este cea mai profitabilă realizare pentru afacerea ta. În acest moment internetul este cea mai utilizată sursă pentru a găsi un produs sau un serviciu. 

Oamenii au încredere ca primele companii listate pe Google sunt serioase, datorită acestor servicii SEO, website-ul tău devine brandul tău.

Tu ești unicul tău competitor. Reclamele pot deveni enervante și multe persoane au ad block.

Preț campanie Seo 70 Euro, Oferta de Black Friday are discount de 50%

Web Design

black friday

Pachet pentru website de prezentare! Punem la dispoziție următoarele funcții:

  • Compatibil cu dispozitive mobile
  • Site pe platforma WordPress
  • 5 pagini optimizate SEO
  • Formular contact
  • Pagină de contact dedicată
  • Galerie Foto
  • Site backup inclus
  • 1 adresă de email
  • 30 de zile mentenanță
  • Logo design de bază

Preț Web Design la website-uri de prezentare este de: 183 Euro, 
Oferta de Black Friday are discount de 50%

Creare Logo

black friday

Logo-ul este un aspect esențial al succesului unei afaceri.

Fiind elementul grafic principal al unei companii, logo-ul este definitoriu pentru imaginea oricărei afaceri.

Din acest motiv, un design optim al logo-ului este esențial.

Iți oferim servicii de creare logo, concept logo, design logo la cele mai înalte standarde.

Ia legătura cu noi și hai să dezvoltăm afacerea ta împreună!

Preț logo este de: 65 Euro, Oferta de Black Friday are discount de 50%

Mentenanță Web

black friday

Pachetul de mentenanță web include următoarele:

  • Adăugare / modificare / eliminare pagini web folosind layout-ul existent al site-ului
  • Adăugare / modificare / eliminare conținut text și imagini pe site.
  • Procesare / optimizare imagini pentru siteVerificare funcționalității site-ului
  • Creare și configurare adrese e-mail, conturi ftp, baze de date
  • Monitorizare a site-ului din punct de vedere al resurselor consumate și a traficului utilizatorilor
  • Monitorizarea pagerank-ului și a statisticilor despre trafic în motoarele de căutare
  • Recomandări cu privire la îmbunătățirea poziționării site-ului în motoare de căutare și implementarea acestora pe site (dacă site-ul dumneavoastră ne permite tehnic acest lucru)
  • Backup săptămânal cu salvarea a până la 2 versiuni anterioare a site-ului
  • Număr de ore incluse lunar: 52
  • Dacă într-o lună este nevoie de modificări suplimentare pe site, orele suplimentare vor fi facturate la prețul de 40 lei / oră

Preț mentenanță Web este de: 75 Euro / lună, Oferta de Black Friday are discount de 50%

Pentru mai multe detalii așteptăm să ne scrieți pe:

E. bursasite@gmail.com sau la T. 0766 776 264

Halloween-ul vine cu discount de 50% la website-uri de prezentare!

Pregătirile pentru noaptea de Halloween sunt în toi….

Înainte de a continua navigarea pe Websiteul meu te rog să aloci timp imaginaţiei pentru proiectul dumneavoastră.

Pentru că, în perioada: 28.10 – 03.11.2018 BursaSite România îți face un discount de 50% la website-urile de prezentare vizitează listă prețuri.

Detalii tehnice pachet-ul website de prezentare, conține:

  • Website Compatibil cu dispozitive mobile
  • Site cu platforma WordPress
  • 5 pagini optimizate SEO
  • Formular contact
  • Pagină de contact dedicată
  • Galerie Foto
  • Site backup inclus
  • 1 adresă de email
  • 30 de zile mentenanță
  • Realizare Logo, design de bază
  • Publicare automată în rețele de socializare
  • Statistică vizitatori în timp real

Poți să mă contactezi la numărul de tel: 0766776264sau prin e-mail: bursasite@gmail.com

Ce trebuie să știi despre GDPR!

GDPR sau General Data Protection Regulation va înlocui Directiva de Protecție a Datelor 95/46/ec începând cu 25 mai 2018. Această lege reglementează modalitatea în care companiile protejează datele personale ale cetățenilor din Uniunea Europeană. Scopul ei este acela de a impune legi specifice și uniforme, pentru a crea consistență în toată Uniunea Europeană. Astfel, nu va mai fi necesar ca statele membre să își creeze un cadru legislativ propriu.

Prin intermediul acestui articol, doresc să îți aduc la cunoștință câteva aspecte importante referitoare la procesarea de date ale clienților, prospecților, fanilor sau persoanelor care îți admiră brandul/ afacerea. Dacă nu reușești să te supui legislației, riști să fii penalizat cu 4% din cifra de afaceri din anul financiar anterior sau chiar o amendă de până la 20 de milioane de euro.

Probabil te întrebi care sunt cele mai importante cerințe ale Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale:

  • Acordul vizitatorilor pentru prelucrarea datelor;
  • Anonimizarea datelor de colectare pentru a permite o protecție adecvată a intimității;
  • Garantarea securității în procesul de transfer al datelor;
  • Notificarea în situații de scurgeri de date;
  • Existența unui ofițer de protecție a datelor care să supravegheze respectarea GDPR

Cine este subiectul GDPR?

Fiecare companie care colectează date referitoare la locuitorii din Uniunea Europeană se supune acestei legi, indiferent de locația ei. Drept urmare, GDPR va avea un impact global. Reglementările se aplică în companiilor care controlează și prelucrează date în Uniunea Europeană. Totodată, este valabilă și pentru companiile din afara Uniunii Europene, dacă aceștia colectează date referitoare la rezidenții țărilor din UE.

Potrivit Comisiei Europene, subiectul datelor cu caracter personal implică orice informație, indiferent dacă se referă la aspecte publice, profesionale sau private. Spre exemplu, acestea pot fi: o adresă de email, o fotografie, o postare în social media, o adresă IP, o informație medicală etc. Conform noilor reglementări, toate aceste date trebuie protejate. Astfel, trebuie să te asiguri că strategia ta digitală ține cont de aceste noi prevederi.

Fiecare membru al Uniunii Europene are obligația de a înființa o autoritate independentă cu rol în sancționarea infracțiunilor și investigarea plângerilor existente. O astfel de autoritate a fiecărui stat va coopera cu celelalte entități de supraveghere pentru organizarea unor operațiuni comune și oferirea de asistență. O excepție de la această lege fac datele prelucrate în contextul angajării sau cele de securitate națională.

Sancțiuni pentru companiile care nu se supun noilor cerințe

În prezent, Directiva de Protecție a Datelor nu delimitează penalități stricte pentru nerespectare. Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale va aduce o serie de schimbări interesante în ceea ce privește sancționarea companiilor care nu reușesc să se supună noilor prevederi. Autoritățile responsabile vor avea mai multă jurisdicție decât în cazul legilor anterioare, deoarece vor impune un standard în întreaga Uniune Europeană.

Acestea vor avea autoritatea de a investiga, de a emite avertismente și de a efectua audituri. Ele pot solicita îmbunătățiri, să stabilească termene limită sau chiar să împiedice companiile să transfere date spre diverse țări. În cazul în care companiile nu se adaptează legislației începând cu luna mai 2018, riscă amenzi. Valoarea lor poate ajunge până la 4% din cifra de afaceri anuală globală.

Iată o listă a sancțiunilor care pot fi impuse:

  • Avertismente pentru abateri neintenționate sau prime abateri;
  • Audituri privind protecția datelor cu caracter personal;
  • Amenzi de până la 1.000.000 euro sau până la 2% din cifra de afaceri anuală globală în cazul încălcării prevederilor art. 84, paragraful 4;
  • Amenzi de până la 2.000.000 euro sau până la 4% din cifra de afaceri anuală globală în cazul încălcării prevederilor art. 83, paragraful 5,6;

Prevederile GDPR

Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale conține 11 capitole, cu 91 de articole. Am făcut o listă cu cele mai importante prevederi care vor afecta operațiunile de securitate ale afacerii tale. Iată câteva modificări cheie ale GDPR:

Politici transparente – procesatorii de date trebuie:

  • Să furnizeze o notificare privind colectarea datelor;
  • Să explice scopul procesării și justificarea utilizării acestora;
  • Să definească politicile de păstrare și ștergere a datelor;

Confidențialitate personală – utilizatorii vor avea dreptul:

  • Să acceseze datele personale colectate;
  • Să șteargă datele personale colectate;
  • Să corecteze greșelile în ceea ce privește datele lor;
  • Să obiecteze prelucrarea datelor personale;

Control și notificări – procesatorii de date trebuie:

  • Să protejeze toate datele colectate prin practici de securitate corespunzătoare;
  • Să notifice autoritățile în situația unor scurgeri de date;
  • Să păstreze o evidență a datelor procesate;
  • Să primească consimțământ înainte de a prelucra date cu caracter personal;

IT și training – procesatorii de date trebuie:

  • Să angajeze un ofițer de protecție a datelor;
  • Să creeze și să gestioneze contracte de procesare;
  • Să instruiască angajații corespunzător;
  • Să actualizeze politicile privind datele;

Ce trebuie să știi despre consimțământul utilizatorului

  • Consimțământul trebuie să fie separat de pagina de termeni și condiții;
  • Nu poți utiliza cutii pre-bifate;
  • Nu poți transforma consimțământul într-o condiție prealabilă a unui serviciu;
  • Trebuie să separi consimțământul pe mai multe subiecte, o casetă nu se potrivește tuturor situațiilor posibile;
  • Trebuie să ții o evidență a momentului și contextului în care un utilizator și-a dat consimțământul;
  • Trebuie să te asiguri că o persoană poate să își retragă simplu consimțământul în orice moment;
  • Trebuie să incluzi numele companiei tale și a tuturor părților care se vor baza pe consimțământ;
  • Trebuie să oferi detalii despre motivul pentru care dorești să colectezi date personale și ce intenționezi să faci cu acestea;

De ce este GDPR benefic pentru afacerea ta?

Aici, la BursaSite România, sunt de părere că beneficiul de a te supune noilor prevederi GDPR justifică investițiile pe care trebuie să le faci în acest sens. Iată de ce sunt aceste reglementări bune pentru afacerea ta:

Te va ajuta să îți creezi o reputație bună

Securitatea pe internet trebuie să fie o prioritate pentru proprietarii de afaceri și clienți deopotrivă. Riscul de a avea scurgeri de date nu este întocmai un USP pentru afacerea ta. O certificare GDPR îți aduce avantaje în termeni de marketing. Te va ajuta să construiești o imagine credibilă și te va transforma într-o alegere sigură în ochii prospecților tăi.

Te va ajuta să câștigi loialitatea clienților

Simplul fapt de a avea bine pusă la punct securitatea datelor te va ajuta să îți loializezi clienții existenți și să îi transformi în promotori ai brandului tău.

Te va ajuta să obții date exacte

De asemenea, GDPR solicită companiilor să ofere clienților acces la datele lor personale. Astfel, ei vor avea posibilitatea de a accesa, șterge, corecta sau exporta aceste date. Controlorii de date au obligația de identifica eventualele erori și de a le corecta. În acest mod, exactitatea datelor colectate va fi una îmbunătățită.

În loc de concluzie

Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale nu trebuie să te țină treaz noaptea. Da, acesta solicită investiții și schimbări, dar consider că vor merita. În final, noile cerințe nu fac decât să aducă nenumărate beneficii afacerii tale.

Sursă: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/reform/files/regulation_oj_en.pdf

Securizarea unui website pe baza IP-ului

Securizarea unui website pe baza adresei de IP este o metodă extrem de ingenioasă de a-ți păstra site-ul în siguranță. Aceasta se poate face extrem de rapid și este foarte eficientă. Ea presupune realizarea unui Whitelist IP – un fel de bază de date cu adresele IP care pot avea acces la server și la site.

Când realizezi procedura de Whitelist IP pe o anume adresă, doar computerele având acea adresă IP mai pot accesa dashboard-ul și se mai pot conecta la site.

Avantaje utilizare metodă Whitelist IP pentru protejarea site-ului

1. Există extrem de multe avantaje în utilizarea acestei forme de protecție. Însă principalul este faptul că odată ce ai implementat-o îți poți feri site-ul de hackeri, chiar dacă aceștia obțin credențialele de logare pentru site-ul tău.

Cu alte cuvinte, chiar dacă o persoană are user-ul și parola de logare, dacă nu are IP-ul specificat în lista ta nu se va putea loga la site.

2. Un alt avantaj este că scutești un număr de ore de muncă infernal pentru a-ți securiza baza de date. În loc să petreci ore întregi să blochezi adrese de IP malițioase, poți petrece câteva minute pentru a alege doar câteva adrese de IP care se pot loga pe site.

3. Un alt avantaj este faptul că poți să-ți creezi această listă cu indiferent câte adrese IP dorești.

Modalitatea de realizare a Whitelist IP

Pentru a realiza această metodă de securizare trebuie să ai în primul rând o adresă statică de IP. Poți folosi un VPN care îți pune la dispoziție un IP dedicat pentru a te asigura că va avea succes operațiunea.

Deschide fișierul .htaccess 

În primul rând, conectați-vă la site-ul web utilizând credențialele FTP și intrați în dosarul rădăcină WordPress denumit public_htmlwww sau numele site-ului. În acest dosar uitați-vă după fișierul .htaccess și dați click dreapta pe el. Selectați tab-ul View/Edit. 

În fișierul .htaccess căutați linia de cod # END WordPress și lipiți această secțiune de cod chiar sub linie:

<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_URI} ^(.*)?wp-admin$
RewriteCond %{REMOTE_ADDR} !^FIRST_IP_ADDRESS$
RewriteCond %{REMOTE_ADDR} !^SECOND_IP_ADDRESS $
RewriteRule ^(.*)$ - [R=403,L]
</IfModule>

Veți observa că există două căsuțe cu IP pe care le puteți edita: FIRST_IP_ADDRESS and SECOND_IP_ADDRESS. Înlocuiți aceste căsuțe cu adresele IP pe care doriți să le adăugați Whitelist-ului și asta este tot. Dacă doriți mai multe adrese IP, copiați mai multe linii de cod înainte de secțiunea [R=403,L] 

Asta este tot. În acest moment, doar adresele IP selectate în acest fișier vor mai putea să se logheze în dashboard-ul website-ului și să facă modificări. Aceasta este una dintre cele mai simple și eficiente modalități de securizare a unui website.

Este perfectă pentru grupuri de angajați sau pentru firmă de webdesign, care poate acorda drept de folosință a website-urilor create doar angajaților săi și proprietarilor.

Notă *Voi știați despre această modalitate de a securiza un website? 

Ofertă specială, la construcțiile de web site-uri pentru prezentare!

În perioada 15 – 22 Aprilie 2018, la realizarea unui web site de prezentare, cu serviciile incluse de: seo, optimizare rapiditate, automatizare de postare în rețelele de socializare, panou de administrare, aplicație de administrare site din telefon, format responsive pe orice display, monitorizare trafic de pe website. La BursaSite România prețul va fi de 450 lei la realizarea website-ului pentru prezentare. În acest preț nu intră costurile pentru domeniu / hosting.

Pentru mai multe detalii mă poți contacta la tel: 0766 776 264

Actualizare prețuri!

Conform ultimilor schimbări pe piața națională a resellerilor și registrului autonom de domenii cu modificări de prețuri,

BursaSite România anunță că își actualizează prețurile la următoarele categorii de servicii pentru parteneri și pentru noii clienți:

  • actualizare conţinut pagini de prezentare (modificare texte, adăugare imagini, etc.),
  • actualizare conţinut magazine online (introducere de produse noi, prelucrare şi adăugare imagini produse, modificare preţuri, etc.),
  • actualizare teme website-uri sub licență,
  • actualizare module și infrastructură website,
  • servicii SEO (de ridicat anumite cuvinte în rețelele de căutare Google, Bing e.t.c. pe anumite poziții),
  • optimizare pentru rapiditate website (rapiditate la deschidere cu 1sec/pag),
  • servicii de securizare spam & hacking website,
  • dezvoltare funcţii website (implementarea de noi funcționalităţi),
  • verificarea periodică a site-ului şi a funcţionării corespunzătoare a acestuia,
  • actualizarea periodică a scripturilor folosite în site (scripturi de monitorizare vizitatori, scripturi javascript, etc.),
  • administrare conturi de email personalizate,
  • monitorizare statistici vizitatori site,
  • găzduire web pe servere performante, localizate în România,
  • administrare conturi de rețele sociale (Twitter, Facebook, Google + etc.).

Vă mulțumesc, pentru informații mai detaliate puteți să mă contactați la nr. de tel: 0766 776 264

Lansare website: dermatologiefocsani.ro

BursaSite România lansează, website-ul pentru Dermato-Venerologie din orașul Focșani.

Tehnologie folosită:

  • Panou de control,
  • Suport responsive pentru toate dispozitivele,
  • Suport HTML 5 cu validator W3C,
  • Suport Seo,
  • Suport Studio UX,
  • Optimizare Imagini automatizate,
  • Sharing automat,
  • Reconstrucție Sitemap,
  • Insearare formulare cu transmitere pe e-mail,
  • Versiune de PHP 7.2.0
  • e.t.c…

Vă așteptăm să accesați:

www.dermatologiefocsani.ro

La mulți ani, români… România!

Țară dulce și frumoasă

Mie-mi pari cea mai aleasă.

Cer albastru ca al tău,

Nu găsesc pe lume eu.

Nici câmpii mai aurii,

Și ape mai albăstrii.

Am o țară minunată!

Toţi românii laolaltă,

Astăzi, o sărbătorim,

Și ,,La mulți ani!” îi dorim.

Sunt mândru de țara mea,

Niciuna nu-i frumoasă ca ea.

Tradițiile noastre deosebite,

La alții nu sunt găsite.

La mulți ani, iubită țară,

Mândră ca o primăvară!

Să fii tânără, frumoasă,

Bogată și luminoasă!

Să ai pământ roditor,

Popor drept și muncitor!

Să ai pace, bucurie,

Și soare pe-ntreaga glie!

Realizare/creare website profesional

Realizare/creare website profesional la prețul de 1000 lei.

În pachetul acesta aveți posibilitatea de a vă realiza un website de prezentare sau un magazin virtual cu maxim 50 de produse.

Pachetul include următoarele:

  • realizare unui logo,
  • realizarea website-ului cu un număr de 50 de pagini,
  • realizarea a 50 de produse,
  • realizare seo,
  • optimizare viteză pentru orice devince,
  • automatizare postări pe rețele de socializare,
  • filtre pentru magazin virtual,
  • instalare prestator de facturare automată magazin virtual,
  • instalare prestator de plăți cu, cardul,
  • Instalare script cod pentru analizarea traficului,
  • panou de administrare complex,
  • formulare de contact/comenzi,
  • galerie foto,
  • administrare produse/facturi/clienți.

Atenție! În acest pachet nu se include: domeniul, hosting-ul și mentenanța.

Site-ul tău în conformitate cu normele programului START-UP NATION

Start-Up Nation este un program prin care statul român vrea să ajute antreprenorii să-și deschidă firme și să promoveze antreprenoriatul.

Proiectul Start-Up Nation finanțează 10.000 de business-uri noi cu până la 44.000 de euro.

Conform programei, luna August este prima lună în care se depun documentele de plată şi începe efectuarea plăţilor.

Dacă pană în prezent business-ul tău nu are un site de prezentare, acuma e momentul să îl implementezi.

În era digital, în care trăim, dacă firma ta nu este prezentă online este ca şi când nu ar exista.

Cea mai des folosită sursă de informare este internetul. Peste 4 milioane de români folosesc zilnic internetul pentru a căuta produse sau informații.

Prin urmare site-ul web este o unealtă de marketing indispensabilă și te va ajuta să îţi măreşti considerabil numărul de clienţi sau de parteneri pentru afaceri.

Un site web este o metodă avantajoasă și modernă de promovare, ofertele şi informaţiile firmei vor fi disponibile în orice moment şi de oriunde, business-ul devine vizibil şi internațional, îţi creşte credibilitatea firmei, iar actualizarea informaţiilor şi a ofertelor se realizează cu un efort minim. Putem enumera o listă infinită de avantaje, însă cele menţionate mai sus sunt cele mai importante.

Pentru a oferi credibilitate ai nevoie de un site profesional. Pentru asta, dar şi pentru a te încadra în normele impuse de programul Start-Up Nation este necesar să apelezi la o firmă de specialitate.

Experţii în domeniu îţi vor realiza site-ul conform nevoilor tale şi îţi vor oferi mentenanţă permanentă pentru a fi tot timpul în pas cu dezvoltarea.

Certificatul SSL obligatoriu din octombrie 2017!

Certificatele SSL sunt protocoale criptografice care au rolul de a securiza schimbul de informații pe internet.

Dacă activați în domeniul online cu siguranță ați auzit de certificatul SSL și cunoașteți importanța acestuia.

Certificatul SSL este folosit, în general, de site-urile care au implementat un sistem de plată cu cardul sau de site-urile care conțin informați confidențiale sau foarte importante.

Dacă ți-ai plănuit să îți deschizi un magazin online și vrei ca viitorii tăi clienți să plătească online este absolut obligatoriu ca magazinul tău să dețină certificat SSL. Datorită securității, majoritatea modulelor de plata funcționează doar dacă dispui de certificat SSL.

Mai mult de atât, Google a anunțat că din Octombrie 2017 certificatele SSL vor fi obligatorii pentru toate site-urile.

Prin instalarea unui certificat SSL orice site, indiferent de obiectul sau serviciul promovat, de traficul mic sau mare, beneficiază de un upgrade de securitate.

Certificatele SSL sunt și ușor de folosit. Aveți nevoie doar de un IP dedicat pentru contul de cPanel. Fără un IP dedicat NU puteți instala un certificat SSL!

Unui cont de cPanel îi poate fi atribuit un singur certificat SSL. Asta este valabil pentru conturile de shared-hosting, conturile de Reseller și o parte din conturile VPS.

Certificatele SSL se achiziționează pentru o durată de 1 an (cu câteva mici excepții).

Pentru a obține certificatul SSL și pentru mai multe informații legate de acesta nu ezitați să contactați BursaSite România.

INTERNET & MOBILE WORLD 2017

În prima săptămână din Octombrie, timp de 2 zile, în fiecare an, antreprenorii din România se întâlnesc cu tot ce este mai important în procesul de transformare digitală la Internet & Mobile World.

Internet & Mobile World 2017 este cea mai mare expo-conferință Business to Business pentru IT și soluții digitale din sudul și estul Europei. Acest eveniment are ca scop sprijinirea mediului de business din România și adoptarea digitalizării în toate industriile pentru a mări eficiența și productivitatea.

IMWorld este un prilej de a cunoaște specialiști din toate domeniile, iar business-urile aflate la o fază incipientă a digitalizării au ocazia de a se informa în legătură cu cele mai noi soluții și trend-uri în domeniu.

Pasionaţii de publicitate, comunicare sau alte industrii conexe advertisingului au ocazia de a-l întâlni la IMWorld 2017 pe celebrul speaker Italian Sergio Spaccavento, un multi-talentat director de creaţie, copywriter, scenarist de cinema, TV, radio şi un maestru al advertisingului revoluţionar, folosindu-se atât de canalele digitale, cât şi tradiţionale. Speakerul italian va urca pe scena Marketing Innovation a celei de-a 6-a ediţii IMWorld, Capital fiind principalul partener media al evenimentului.

Lista speakerilor de la IMWorld 2017 este însă una bogată. Pe cele 6 scene vor urca peste 100 de oameni de succes care ne vor inspira cu ideile și realizările lor.

IMWorld 2017 are loc la Pavilionul Central din Romexpo, Bulevardul Mărăși, nr. 65-67, Sector 1, București.

Evenimentul va fi structurat pe scene și zone expoziționale.

Vor exista 6 scene cu peste 120 de sesiuni susținute de aproximativ 130 de speaker locali și internaționali. Scenele vor fi împărțite pe domenii de interes, și mai exact: Marketing & Innovation Stage, Digital & E-Commerce Stage, SMBs & Enterprise Solutions Stage, Developers și Security Stage.

Vor exista 4 zone expoziționale cu 130 de companii care vor prezenta aproximativ 2300 de soluții digitale.

La IMWorld 2017 sunt așteptați peste 8500 de vizitatori interesați de soluții digitale și aplicarea lor în mediul de business din care fac parte.

Digitalizarea este un fenomen complex cu puternice implicații în toate domeniile. Evoluția acesteia este foarte rapidă și fie că ne dăm sau nu seama, face parte din viața noastră de zi cu zi. Digitalizarea patentează, amplifică și supraîncarcă ceilalți factori ai dezvoltării fiind într-o continuă schimbare și dezvoltare.

Trăim într-o lume în care vrem totul acum și cât mai repede. O lume în care timpul este cel mai prețios bun al nostru. Și tocmai din acest motiv alegem internetul pentru orice căutare. Făcându-ne cumpărăturile online economisim timp și găsim mult mai ușor tot ceea ce căutăm.

Pentru a ușura munca comercianților, dar și a clienților și potențialilor clienți s-au creat o multitudine de platforme de e-commerce, printre care enumerăm: PrestaShop, OpenCart, WordPress, Drupal, Magento, etc.

Însa în acest moment WordPress este cea mai puternică platformă de e-commerce din lume.

Această platformă oferă cel mai înalt nivel de personalizare, flexibilitate și inovație, permițând creearea unor magazine online care să răspundă la fiecare nevoie a comercianților.

WordPress are ca scop lărgirea posibilităţilor comercianţilor electronici şi să ofere utilizatorului o experienţă rapidă şi eficientă, oriunde şi oricând, în cumpărăturile online.

Magazinele create în WordPress sunt mult mai user-friendly, mult mai rapide şi pot fi accesate şi de pe dispozitivele mobile.

WordPress suportă cele mai noi versiuni de php şi JQuery, punând accent pe tehnologii moderne, iar cu API îmbunătăţit permite cumpărătorilor să îşi finalizeze tranzacţiile mai repede şi mai uşor.

Este foarte important ca un magazine online să aibă un aspect profesional. De multe ori imaginea este cel mai mare factor de luare a unei decizii cu privire la o achiziție.

Un magazin online profesional este necesar unui business și este tratat mai serios de client decât un simplu website. Pentru a avea un magazin online profesional este important să înțelegem nevoia de a apela la specialiști în domeniu.

Este foarte important, de asemenea, optimizarea SEO, prezența magazinului online în primele rezultate ale căutărilor pe Google, foarte ușor vizibil potențialilor clienți.

Worpdress vine cu funcţiile SEO considerabil îmbunătăţite, prin urmare disponibilitatea stocului poate fi afişată direct din rezultatele Google.

Expert în domeniul web design-ului, cu o experiență de peste 8 ani îți ofer serviciile mele de implementare a magazinelor online pe platforma WordPress și nu numai, mentenanța acestora, optimizarea SEO și promovarea magazinelor online sunt adresate tuturor persoanelor de afaceri, managerilor și celor la început de drum în acest domeniu. Țintesc o gamă largă de industrii și business-uri, serviciile mele fiind potrivite tuturor afacerilor mici, mijlocii sau mari.

Ofertă de preț website!

Până în luna noiembrie 2017, la BursaSite România găsiți, oferte la pachetele de realizare website-uri la prețul de pornire de: 800 ron.

Tot în pachetele BursaSite România oferim mentenanță, seo pentru toate motoarele de căutare + optimizare pentru rapiditate website cu analiză în PageSpeed Insights.

Oferim promovare plătită și promovare prin partajare în toate rețelele de socializare.

Pentru mai multe detalii și informații puteți apela numărul de telefon: 0766 776 264,

sau să ne scrieți la e-mail.: bursasite@gmail.com

Vă mulțumim că ați vizualizat această ofertă a noastră!

Reguli de optimizare pentru un magazin online

La fel ca și în anul trecut, 2017 este marcat de o prezență evidentă a algoritmilor Google, care transformă activitatea de îmbunătățire a poziției unei pagini web în motorul de căutare într-un adevărat front de război. Competiția dintre site-uri și magazine online care fac parte din aceeași categorie este acerbă. De aceea, fiecare dintre deținătorii unor business-uri în mediul virtual trebuie să știe care sunt principalele metode de optimizare magazin online menite să crească traficul și succesul unui site.

Cu toate că și anul 2016 a fost dur în ceea ce privește procesul de optimizare prin tehnici de SEO, anul 2017 vine cu schimbări importante, care desființează tehnicile black-hat.

Deții un magazin online și vrei să îi îmbunătățești traficul, rata de conversie și, nu în ultimul rând, vânzările? Ține cont de regulile de optimizare de mai jos.

Reguli de optimizare magazin online

  1. Dispozitivele mobile se află la putere

Urmând comportamentele consumatorilor din mediul online, Google, dar și restul motoarelor de căutare, își concentrează atenția pe indexarea link-urilor a căror interfață este compatibilă cu ecranele smartphone-urilor și a tabletelor.

Și tu trebuie să te asiguri că toate paginile magazinului tău online sunt optimizate pentru mobil. În caz contrar, poziția ta în clasamentul motoarelor de căutare poate suferi consecințe grave, urmată de trafic și, respectiv, de vânzări.

  1. Link-uri optimizate

Modul în care arată link-urile magazinului tău online este din ce în ce mai important. Un link care îndeplinește condițiile de optimizare SEO este relativ scurt și include cuvinte cheie relevante pentru pagina căreia îi aparține. Acestea ajută la creșterea ranking-ului și contribuie la realizarea unei căutări predictive și personalizate.

  1. Conținut unic

Originalitatea conținutului nu este o cerință nouă în checklist-ul de optimizare site, însă devine și ea un factor decisiv în stabilirea poziției în motoarele de căutare. Mai mult decât atât, dacă ai un magazin online în care descrierile produselor nu sunt originale, ci copiate de pe alte site-uri, riști ca site-ul tău să fie penalizat de către Google. În urma unui audit SEO, poate fi observată originalitatea conținutului, dar și densitatea cuvintelor cheie folosite, care reprezintă o parte esențială în procesul de optimizare magazin online.

  1. Căutarea locală

Expresia căutare locală este întâlnită mai des în forma sa din limba engleză, local search. Poziționarea unei afaceri pe harta globală, dar și locală, reprezintă un must pentru o poziționare cât mai bună în motoarele de căutare. Exceptând acest lucru, căutarea locală implică obținerea datelor importante despre magazinul tău online care contribuie la mișcarea Internet of Things, la detectarea potențialilor clienți și la potrivirea perfectă a cererii cu oferta.

  1. Crearea descrierilor și a meta-descrierilor

Din punct de vedere al conținutului, Google nu se referă doar la paginile în sine, imagini ale produselor și scurte descrieri. Pentru a oferi un conținut original și relevant publicului, este necesar ca fiecare produs să aibă o descriere originală, complexă, care să conțină un limbaj natural. În timp de descrierile produselor reprezintă textul propriu-zis, vizibil pe site, de obicei în dreptul produsului, meta-descrierile se referă la descrierile vizibile numai în lista afișată de motoarele de căutare. Acestea determină relevanța conținutului și reprezintă identitatea sau scurta prezentare a produsului sau a unei categorii.

  1. Viteza de încărcare

Viteza de încărcare a site-ului are o importanță deosebită în determinarea calității experienței utilizatorului. Pentru o viteză bună de încărcare, un magazin online trebuie să beneficieze de un spațiu generos pe un server sau de un server dedicat, de conținut vizual comprimat, care ocupă un spațiu cât mai redus, de fișiere html, css și java cât mai scurte și mai compacte, dar și de funcții avansate de caching.

De asemenea, și imaginile trebuie să fie încărcate pe site la dimensiunea la care se dorește a fi afișate. În caz contrar, ele vor ocupa spațiu suplimentar pe server și vor crește viteza de încărcare.

În anul 2017, procesul de optimizare al unui magazin online devine o parte complexă a planului de branding și nu doar o simplă activitate care poate fi realizată de o singură persoană. În acest proces, este necesară luarea în considerare a unui număr mare de factori, precum cei de mai sus.

BursaSite România furnizează servicii de audit și optimizare magazin online, dar și de web development, design, marketing online și administrare. Aveți nevoie de servicii prin care să vă îmbunătățiți prezența online? Apelați la specialiști profesioniști!