În momentul în care începi o campanie de marketing online, întotdeauna trebuie să renunți la presupuneri. Există o capcană în care antreprenorii pică, cel mai des: luarea deciziilor sau, mai grav, părerea că toți clienții gândesc la fel ca proprietarul afacerii, făcând astfel presupuneri din perspective subiective și nefondate.
Cele mai frecvente presupuneri sunt:
- nu cred în campaniile Google Adwords pentru ca eu nu dau click pe acele anunțuri niciodată
- dacă nu sunt pe prima poziție, nu voi avea vizitatori
- mi-e îmi place așa site-ul meu, altceva este de vină că nu convertesc vizitatorii
- concurența este foarte slabă, mie nu-mi place ce fac ei
A începe dezvoltarea prezenței online, cu succes, cere investiții. Rezultatele nu sunt garantate și e bine să te asiguri că ai resurse să poți susține această activitate până la atingerea obiectivelor stabilite. Nu porni pe acest drum niciodată doar cu presupunerea că te vei putea susține financiar din vânzările făcute a doua zi.
Pentru mai multe sfaturi și detalii despre campaniile de marketing online, nu ezita să mă contactezi.
Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.