10 idei de promovare, gratuit sau la costuri foarte reduse

Îți ofer 10 idei de promovare pentru afacerea ta. Fie gratuit, sau la niște costuri foarte reduse, promovarea este foarte importantă, în orice domeniu.

1. Produsul tău gratuit!

  • – Oferă produsul tău pentru a fi încercat gratuit pentru o perioada limitată,
  • – Atunci când produsul tău este bun și ai încredere în el, tot ce au nevoie oamenii pentru a-l cumpăra, este să-l încerce,
  • – Acesta este un mod de a elimina teama unui client înainte de cumpărare și cea mai bună garanție pe care o poți oferi.

2. Realizează bartere cu reviste, posturi de radio sau firme cu obiect de activitate complementar

  • – Tu le poți oferi lor produsele sau serviciile pe care le vinzi pentru a le da ca premii, iar ei îți pot oferi promovare în spațiul de emisie sau prin intermediul afacerii lor.

3. Autocolant cu adresa site-ului și brand-ul de pe mașina proprie

  • – Toate companiile mari au mașinile autocolatate cu logo-ul și site-ul propriu. Tu de ce să nu o faci? În fond vorbim de afacerea ta aici.

4. Folosește email marketing

  • – Trimite news lettere periodice listei tale de clienți, celor ce au cerut oferte de la tine și celor ce s-au abonat la newsletterul tău,
  • – Construiește-ți o listă de corespondență și scrie săptămânal ceva,
  • – Include în ele informații de valoare pentru cei care le primesc, idei care să-i ajute sau să le rezolve problemele,
  • – Pe lângă acestea, poți include și câteva din produsele tale cu reduceri, noutăți sau oferte speciale,
  • – Pentru afacerile online, e-mail marketingul este una dintre cele mai puternice metode de marketing, cu rezultate foarte bune.

5. Folosește site-ul tău la maxim

  • – Pentru asta trebuie să-ți propui măcar un obiectiv clar. Ce rezultate vrei să-ți aducă? 10 vânzări pe zi, 5 rezervări de bilete, completarea formularului de contact, etc.
  • – După ce ai stabilit ce îți dorești, folosește-te de beneficiile produsului sau serviciului tău. Scoate-le în evidența pe site.
  • – Folosește butoane care să îndemne la acțiune. Vizitatorilor site-ului trebuie să le spui clar ce vrei să facă: rezervă acum, cumpără acum, înscrie-te acum.

6. Mulțumește-ți clienții cei mai buni

  • – Clienții tăi, care plătesc la timp, cumpără mai des de la tine, te ajută și te susțin, merită să fie răsplătiți. Spune-le mulțumesc de câte ori ai ocazia și concentrează-te să-i faci fericiți.
  • – Spune-le primii despre noile tale produse, organizează evenimente speciale pentru ei. Ei te vor recomanda și altora. Clienții fericiți sunt cea mai bună reclamă. Identifică acei clienți importanți pentru tine și pune-i pe primul loc.

7. Organizează concursuri

  • – Motivul pentru care ar trebui să organizezi concursuri este acela de a aduna cât mai multe contacte. Potențiali clienți adăugați listei tale de newsletter. Te poți folosi pentru asta de site-ul tău, de Facebook, de ziare.
  • Oferă în loc de un singur premiu, mai multe premii care să atragă pe cât mai mulți oameni. Dacă nu ai tu produsele pentru concurs, poți folosi metoda barterului, luând produse de la alții în schimbul unei reclame în cadrul concursului.

8. Folosește marketingul viral 

  • – Folosește-te de puterea Facebook-ului pentru a-ți promova afacerea și produsele. Pune filmulețe pe Youtube cu produsele sau serviciile tale. Profită la maxim de online și de resursele lui gratuite.
  • – Poți aplica aceste idei de marketing indiferent de ce afacere ai. Tot ce trebuie să faci este să începi acum. Propune-ți obiective, alege câteva metode de marketing și urmează-le. Folosește-ți energia și imaginația pentru a face marketing fără costuri. Fii receptiv, competitiv și concentrează-te. Dacă știi unde vrei să ajungi, o să găsești și cele mai potrivite metode de marketing și promovare pentru afacerea ta. Cu costuri zero.

9. Folosește-te de prieteni care să te recomande celor interesați

  • – Cu toții avem prieteni care au prieteni care la rândul lor au alți prieteni. E posibil ca prietenii prietenilor tăi să aibă nevoie de serviciile tale. Nu te costă nimic să ceri prietenilor să te recomande pe tine, mai ales dacă știi că oferta ta este bună. E suficient să menționeze numele site-ului tău.

10. Apelează la un consultant în marketing

  • – Știm cu toții că agențiile de marketing și publicitate sunt cele mai pricepute la conturarea produselor și promovarea acestora. O colaborare pe termen include consultant cât și prețuri preferențiale față de clienții care îi folosesc serviciile doar o singură dată.

Te aștept cu comentarii dacă ai vreo nelămurire legată de marketing online!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: