Artă și secretele brandului personal

brandului Artă și secretele brandului personal bursasite romania Art     i secretele brandului personal branding webdesign ramnicu sarat website focsani web design buzau web buzau siteuri focsani

Branding-ul personal sau `personal branding`  nu este un subiect nou, dar odată cu apariția tehnologiilor social media, branding-ul personal este mai accesibil ca niciodată, ceea ce înseamnă mai multe oportunități. Astfel, pentru a ieși din această mulțime trebuie să devii un brand de prim rang, cu alte cuvinte să fii cel `special`. Această marcă ești `TU`.

Pentru construirea brandului personal, marca `TU`, este necesar urmarea unor pași.

brandului Artă și secretele brandului personal bursasite romania brandingul personal website focsani webdesign buzau siteuri ramnicu sarat branding ramnicu sarat

 

 

”Branding-ul tău!”

 

 

 

Primul pas este înainte de crearea brandului propriu să îți stabilești un set de obiective specifice și un plan în consecință. De asemenea, trebuie analizat momentul în care te afli în prezent și unde vrei să te poziționezi în viitor. Acest lucru înseamnă să analizezi cu atenție impactul întâmplărilor prin care treci asupra dezvoltării tale viitoare.

Încerci să devii o autoritate în nișa ta? De ce? Planifici să obții un nou loc de muncă sau să devii un freelancer stând acasă? Ești în încercarea de a găsi mai mulți clienți și/sau să crești prețurile tale? Imaginându-ți de ce și unde vrei să te vezi în viitor, te va ajuta să te decizi și cum anume să faci acest lucru posibil. Astfel, dezvoltarea ta personala trebuie să fie obiectivul principal, deoarece branding-ul personal se formează în primul rând ca rezultat al acțiunilor pe care le desfășurăm și a modului nostru de a fi. Nu în ultimul rând, scopul tău principal trebuie să corespundă în egală măsură modului în care persoanele din jur te percep, imaginii din mințile oamenilor atunci când îți aud numele. Ca orice imagine, brandul personal este mai ușor de creat decât de `reparat`, tocmai de aceea acest prim pas este esențial pentru poziționare.

În al doilea rând, brandul personal trebuie să aibă un aspect și un spirit, precum și o modalitate de a comunica, dar asta presupune mult mai mult decât a avea un logo sau conturi pe rețelele de socializare. Ai nevoie de a-ți menține o `imagine corporativă` consecventă în toate mediile de comunicare și în orice moment. Ideea fundamentală din spatele conceptului de `imagine corporativă` este că toate acțiunile tale trebuie să reflecte valorile și obiectivele brandului personal ca un întreg, de aceea este foarte important ca valorile alese de tine să te definească și să crezi cu adevărat în ele. Nerespectarea lor va duce în cele din urmă la pierderea credibilității. Fii consecvent, fii cel care face zilnic ceva deosebit și din ce în ce mai bine.

După ce ați stabilit obiectivele, ați identificat piața țintă și ați definit modul în care doriți să fiți percepuți, atunci puteți începe construirea bazei brandului personal. Elementele esențiale care vă vor ajuta să faceți acest lucru sunt următoarele:
– O identitate vizuală unică, care te va ajuta să te diferențiezi de competitori. Aceasta trebuie să fie consecventă și să reflecte obiectivele inițiale, dar care să fie totuși suficient de flexibilă astfel încât să se adapteze tuturor domeniilor de comunicare.
– Propriul tău web site, domeniu, o adresă de e-mail realizate într-un mod profesionist astfel încât să te poți promova tuturor, făra a devenii însă enervant.
– Rețelele de socializare, reprezintă cea mai simplă cale ca oamenii să te găsească și să comunice cu tine. Tocmai de aceea, prietenii sau activitatea de pe rețelele de socializare trebuie ținute sub control.
– Întreținerea brandului, securitate și monitorizare. Brandul tău este afacerea ta și reputația ta. De ce nu ai monitoriza ceea ce spun oamenii despre tine, astfel încât să poți preîntâmpina anumite situații sau de a mulțumi oamenilor care intră în contact cu tine.

Planificarea este baza brandului tău personal, iar executarea presupune structura acestui brand. În cele din urmă se ajunge la ceea ce spun oamenii despre tine, nu ceea ce susții tu despre tine. Astfel, scopul final al brandului personal trebuie să corespundă în egală măsură între percepția proprie și percepția celorlalți despre tine.
Urmând aceste sfaturi vei reuși să influențezi mai bine imaginea ta în societate și sa câștigi respectul cât mai multor oameni. Iar odată cu respectul vin și beneficiile. Acesta este secretul brandului personal!

Dacă ți-a plăcut această postare partajeaz-o si prietenilor tăi! Mulțumesc că mă urmărești 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: