Blog de succes în 2021 – Cum să începeți!

blog de succes in 2021 cum sa incepeti

Blog de succes în 2021 – Nu este un secret că ne străduim cu toții să începem un blog de succes în 2021 și nu numai, mai ales dacă eforturile noastre nu au funcționat așa cum speram.

Deci, permiteți-mi să vă pun câteva întrebări dificile:

Ați atins vreun obiectiv pe care v-ați propus inițial să-l atingeți?

Pe de altă parte, v-ați gândit vreodată să vă abandonați cu totul blogul?

Te simți ca toată lumea, dar tu ai succes? Vă simțiți fără speranță (și chiar invidios) față de alți bloggeri?

Nu te învinovățesc nici măcar pe tine. Aceasta este de fapt prin ce trece bloggerul mediu (chiar și profesioniștii; amintiți-vă că succesul nu le-a fost ușor).

Nu vă lăsați păcăliți de titlul acestui articol, deoarece NU are ca scop „lansarea unui nou blog” sau blogging pentru începători complet.

Articolul de astăzi se concentrează pe cei care au un blog, dar pur și simplu nu pare să-l scoată din pământ.

Cu alte cuvinte, articolul de astăzi este destinat unui procent * foarte mare * de bloggeri.

Să trecem peste tot ce puteți face pentru a ne asigura că blogul dvs. câștigă succesul pe care îl merită în 2021 și cu mult mai departe.

Descompune-ți obiectivele individual


Cu toții avem un set general de idei în minte atunci când vine vorba de blogging – cum ar fi câștigarea de bani, obținerea oamenilor de a împărtăși conținutul nostru și creșterea traficului nostru de social media (sau organic).

Poți, totuși, să identifici problema cu obiectivele de mai sus?

Aceste vise sunt adesea lăsate atât de largi încât îi împiedică pe oameni să obțină ceva cu adevărat realizat.

Acest lucru vă menține în cele din urmă împrăștiat și obțineți doar puțin din toate (spre deosebire de a fi mulțumiți din abundență).

Trebuie să descompunem totul pentru a nu mai fi un jucător al tuturor meseriilor.

Întrebați-vă: „Este blogul meu doar un hobby sau intenționez să îl popularizez / să-l generez?”

Dacă faceți bloguri doar pentru distracție, atunci lucrurile sunt în general mult mai ușoare decât cea din urmă opțiune.

Întrebați-vă: „Presupunând că nu este doar un hobby, are potențialul de a deveni profitabil?

Pasiunea mea este monetizabilă? Pot vinde produse sau servicii? ”

Blog de succes în 2021

Din păcate, nu orice pasiune duce la profituri, deci aceste întrebări sunt importante.

Întrebați-vă: „Sunt dispus să abordez o nișă care se află în afara zonei mele de confort dacă subiectul meu ales anterior nu se stinge?”

Întrebați-vă: „Cum pot câștiga primul meu dolar? Dar primii 10 €? Ce pot face pentru a-l mări fără ca acesta să fie doar o întâmplare? ”

„Cum pot câștiga 5 – 50 de noi adepți ai rețelelor sociale în fiecare săptămână sau câștig X cantitate de trafic?

După cum puteți vedea, este o mulțime de muncă implicată atunci când întrerupeți cu adevărat lucrurile.

Încercați să nu vă întindeți prea subțire efectuând prea multe lucruri simultan …

Concentrați-vă pe obținerea primului dolar, lucrați la câștigarea celor zece adepți săptămânali de social media și așa mai departe.

Vom parcurge pașii care pot fi acționați pentru a atinge aceste obiective mai târziu în acest articol.

Creați conținut pe care oamenii îl vizitează în continuare


Este evident că ar trebui să creați „conținut de înaltă calitate” și bla, bla, bla. Deci nu te voi plictisi cu acel sfat generic.

Pentru a fi mai specific, puteți veni cu ceva pentru care oamenii își vor aminti de voi? Aici sunt cateva exemple:

Poți reuși să intervievezi persoane interesante din nișa ta cel puțin o dată pe lună?

Imaginați-vă dacă oamenii se așteaptă la un interviu excelent în prima zi de luni a fiecărei luni … fără eșec.

Puteți publica o imagine de ansamblu detaliată a cuiva care realizează venituri X în nișa dvs.?

Din nou, imaginați-vă dacă cititorii dvs. ajung să se aștepte la acest lucru în mod regulat.

Blog de succes în 2021

De exemplu, un titlu ar putea citi „Așa a creat Michelle un canal YouTube cu 5 figuri în doar 9 luni”.

Ați fi dispus să găzduiți concursuri și cadouri cu regularitate?

Acesta este unul ușor, iar oamenilor le place să primească lucruri gratuit.

Ce se întâmplă dacă oferiți lunar un card cadou de 20 € unui comentator aleatoriu de blog?

Puteți publica cea mai mare listă de resurse pe baza a ceea ce oamenii caută întotdeauna?

Gândiți-vă la o listă atât de mare, atât de detaliată și atât de bine întreținută încât toată lumea ar putea să o împărtășească în mod natural cu alții și să o viziteze în mod regulat ei înșiși.

Încă o dată, toate cele de mai sus au puterea de a-i face pe oameni să revină în continuare pentru mai mult.

Așezați-vă și gândiți-vă la ceva, deoarece acest lucru vă ajută blogul să devină mai memorabil și mult mai popular.

Apropo de recunoaștere …

Blog

Lucrați la marca dvs.

Exemplele de mai sus vă pot ajuta să lansați marca blogului dvs.

Cu alte cuvinte, oamenii ar ajunge să vă cunoască site-ul web drept „blogul care găzduiește multe concursuri” sau „singurul blog de pe web care are o listă monumentală de resurse GRATUITE specifice”.

Există și alte lucruri pe care le puteți face pentru a dezvolta în continuare marca respectivă.

De exemplu:

Adăugați un filigran la imaginile dvs. prezentate: introduceți numele de domeniu în ele, deoarece acesta este primul lucru pe care oamenii îl observă înainte de a da clic pe articol.

Ideea este de a vă încurca treptat numele (sau numele blogului) în mintea oamenilor și de a asocia o nișă specifică blogului dvs.

Arată-ți fața, o „însemnă” atractivă sau creează o mascotă pentru blogul tău.

Nu-ți place să-ți arăți fața? Este destul de bine; multe bloguri s-au concentrat pe popularizarea unei mascote de desene animate cu mare succes.

Social Media Examiner este un prim exemplu în acest sens.

Planificați o strategie de conținut realist


Cu alte cuvinte, planificați un program de postare care nu vă va copleși.

BuraSite respectă o strategie strictă de postare, care a făcut ca acest blog să aibă un succes extrem de-a lungul anilor.

Puteți dezvolta suficientă disciplină pentru a publica conținut nou în fiecare săptămână sau săptămânal?

Și nu uitați, conținutul poate fi aproape orice, atâta timp cât programul dvs. de blog este previzibil.

De exemplu, postează un articol tradițional la fiecare două luni, urmat de un videoclip de nișă între ele (împrumutat sau încorporat de pe YouTube; nu trebuie să fie propriul tău videoclip).

Sau poți posta unele dintre sugestiile menționate mai sus între ele (concursuri, interviuri etc.).

Memento: Este în regulă să cazi de pe vagon ici și colo. Reluați postarea cât mai curând posibil.

Puneți un accent major pe rețea și promovare


Bloggerul mediu se concentrează mai mult pe publicarea de conținut nou decât promovarea acestuia.

Facem acest lucru din unul sau mai multe motive:

  • Controlăm conținutul, deci este mai ușor
  • Ne temem să fim ignorați (sau insultați) atunci când facem rețea sau promovăm
  • Timiditatea ne poate împiedica să întindem mâna
  • Nu ne place să deranjăm pe nimeni
  • Ne temem că, conținutul nostru nu este încă suficient de bun

Dacă oricare dintre acestea este adevărat pentru dvs., atunci trebuie să lucrați cu adevărat la depășirea acestor probleme.

A ajunge la alții este înfricoșător, dar amintiți-vă că vă lipsesc 100% din fotografiile pe care nu le faceți.

Clișeu, știu, dar acea frază este extrem de exactă.

Dacă sunteți o persoană care se concentrează pe mai multă cantitate decât calitate, încercați câteva dintre următoarele:

Calitate, nu cantitate: încetiniți-vă frecvența de publicare și concentrați-vă pe crearea celui mai bun conținut posibil.

Acest lucru înseamnă că nu aveți niciun fel de cookie-uri dacă doriți cu adevărat să începeți un blog de succes în 2021.

Blog de succes în 2021

Includeți exemple detaliate, statistici verificabile, citate importante din partea influențatorilor, vă bazați pe fapte și susțineți lucrurile.

Chiar dacă îți ia mai multe zile pentru a completa un articol.

Faceți cunoștință cu alți bloggeri: cunoașteți-i pe alții și împrieteniți-vă; dezvoltați un interes autentic pentru conținutul lor, urmăriți-i și sprijiniți-le și pur și simplu fiți un sport bun (și, de fapt, sincer).

Includeți aceste persoane în articolele dvs. viitoare.

Conectați-vă: încercați întotdeauna să contactați persoana (persoanele) pe care le menționați în articolele dvs.

și să întrebați cu amabilitate dacă ar fi dispuși să partajeze conținutul dvs. pe profilurile lor de social media respective.

Chiar dacă nu întrebați, unii bloggeri vă vor referi în mod natural la conținut după ce vă vor cunoaște o vreme.

Da, bloggingul pentru invitați este încă un lucru: luați în considerare blogul pentru oaspeți pe site-urile conexe, care este încă o strategie încercată și adevărată chiar și acum în 2021.

Blog de succes în 2021

De fapt, am compilat o listă de 5.000 de bloguri care acceptă postări de oaspeți pentru a începe.

Clătiți și repetați: nu partajați conținutul doar o dată, ci repetați procesul pe parcursul mai multor luni, cum ar fi ceasul.

În cele din urmă, luați în considerare publicitatea plătită dacă vă puteți permite.

Puteți economisi 20 € pe lună și puteți experimenta cu Facebook, Instagram sau Google Ads?

Această strategie nu trebuie să spargă banca, așa că gândiți-vă și luați-o în serios.

Mențiuni onorabile


Concentrați-vă pe o rețea socială principală: creați o sursă secundară de trafic și venituri potențiale, dar nu creați o grămadă de profiluri de socializare.

În schimb, concentrați-vă pe creșterea cu adevărat a unuia singur.

Multe bloguri au acum un cont YouTube sau Instagram însoțitor cu mii de adepți.

Încercați să externalizați unele sarcini dacă sunteți copleșiți: dacă nu aveți prea mulți bani de rezervă, luați în considerare angajarea unui antreprenor pentru sarcini mici, cum ar fi găsirea imaginilor de pe blog și filigranarea acestora.

Orice cantitate mică de ajutor vă poate ajuta să mergeți mai departe și scade șansele de epuizare.

Concluzie

După cum puteți vedea, blogurile de succes nu sunt neapărat științe, rachete.

NU este ușor, dar strategia generală este destul de simplă.

Pașii principali se învârt în esență în jurul planificării și apoi rămân consecvenți.

Dacă anumite lucruri sunt prea copleșitoare sau tehnice, luați în considerare angajarea unui ajutor accesibil pentru blogul dvs.

Sper cu adevărat că acest articol te-a ajutat (de fapt, marchează-l și recitește-l des).

Începeți să vă planificați strategia astăzi pentru a aborda cu succes anul 2021 (și cu mult peste).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.
%d blogeri au apreciat: