Ce este PPC? – Marketingul digital este o lume de acronime și abrevieri – de la CRO la CTR și SEO la SEM, este un amestec fără sfârșit de litere și cifre!
Dar există un acronim în care dorim să ne aprofundăm puțin în acest articol – așa că haideți să facem un salt în lumea publicității PPC!
Ce este PPC?
PPC înseamnă pur și simplu Pay-Per-Click.
Publicitatea Pay-Per-Click este o formă de marketing digital prin care agenții de publicitate, companiile sau o agenție PPC plătesc o taxă mică de fiecare dată când reclamele lor sunt făcute clic de către membrii publicului.
Această formă de publicitate nu este considerată „organică”, deoarece traficul în sine a fost achiziționat.
Pentru ce este folosit PPC?
Publicitatea PPC se pretează la o serie de aplicații, de la vânzarea de produse până la generarea de noi clienți potențiali.
Principalele cazuri de utilizare pentru PPC includ:
- Creșterea vânzărilor
- Dezvoltarea gradului de conștientizare a mărcii
- Hrănirea și reangajarea clienților potențiali
- Îmbunătățirea expunerii la produs
Tipuri de publicitate PPC
Există o serie de tipuri diferite de publicitate PPC, cu toate acestea, cel mai comun tip este căutarea plătită.
Căutarea plătită permite agenților de marketing să își afișeze anunțurile în raport cu căutările relevante ale utilizatorilor și intenția de cumpărare.
Astfel, motoarele de căutare precum Google și Bing sunt adesea cele mai utilizate platforme pentru publicitate PPC.
Atât Google Ads, cât și Microsoft Ads implementează licitarea în timp real.
Licitarea în timp real este un proces complex prin care inventarul publicitar este „vândut” în licitații private automatizate.
Cu toate acestea, apariția anunțurilor dvs. de căutare nu este la fel de simplă precum plasarea celei mai mari sume licitate.
Ci ambele motoare de căutare iau în considerare factori suplimentari.
Cum ar fi relevanța anunțurilor, validitatea publicității și calitatea generală a anunțurilor.
Alte tipuri de publicitate PPC includ:
Publicitate grafică: acestea sunt reclamele banner pe care le vedeți pe web și sunt adesea vizuale în prezentare.
Aceste reclame sunt adesea denumite „anunțuri banner”, având în vedere forma și stilul lor.
Retargeting: reclamele care vă urmăresc!
Am fost cu toții surprinși căutând o nouă pereche de pantofi sport și apoi am fost urmați de un anunț care ne spunea să „terminăm achiziția” pentru săptămâna viitoare!
Ei bine, reclamele de redirecționare le permit agenților de marketing să livreze astfel de campanii.
Reclame sociale: Acest tip de publicitate PPC permite marketerilor să-și prezinte reclamele pe platformele de social media.
Există o serie de tipuri de anunțuri sociale, inclusiv postări sponsorizate și reclame video.
Anunțuri pentru Cumpărături Google: anunțurile pentru Cumpărături Google sunt construite în jurul produselor.
Oferă membrilor publicului înregistrări promovate și capacitatea de a cumpăra în mod eficient produse.
Reclame Instream: această formă de reclamă PPC este cea mai utilizată pe YouTube și vine sub formă de videoclipuri.
Acestea apar adesea la jumătatea unui videoclip postat și sunt folosite pentru a promova afaceri și pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii.
Cât costă PPC?
Din păcate, nu există un răspuns simplu la această întrebare.
Întrucât suma finală plătită depinde de o serie de factori externi precum concurența și calitatea.
Având în vedere natura publicității PPC, este adesea cel mai bine să vă consultați cu o agenție expertă PPC pentru a stabili cea mai relevantă și mai rentabilă abordare pentru afacerile dvs.
La BursaSite, înțelegem că PPC poate părea un proces descurajant și, ca atare.
Ne facem timp să cercetăm și să evaluăm potențialele riscuri și să atenuăm lacunele de cheltuieli prin recomandarea bugetelor adecvate.
Beneficiile PPC
Publicitatea PPC oferă o gamă largă de beneficii agenților de marketing și companiilor.
Principalele beneficii ale acestei tehnici de publicitate includ:
- Urmărire eficientă: rezultatele sunt ușor și simplu de urmărit, deoarece datele sunt live și pot fi vizualizate în timp real.
- Rezultate rapide: publicitatea PPC oferă o cale instantanee către membrii publicului și, ca atare, obținerea de rezultate valoroase poate fi adesea mult mai rapidă în comparație cu alte tehnici
- Control divers: Având în vedere natura PPC, platformele utilizate oferă un control granular asupra direcționării și alocării bugetului.
Dacă va fost util acest articol, distribuie-l mai departe!
Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.