Cum să îți perfecționezi postările în rețelele sociale?

În esența lor, rețelele de socializare funcționează foarte simplu: dacă distribui conținut valoros și interesant, acesta va fi redistribuit de cititorii tăi, iar tu vei avea parte de mai multă interacțiune și de mulți mai mulți utilizatori care să-ți urmărească activitatea.

BursaSite România îți va prezenta câteva trick-uri care te vor ajuta să-ți perfecționezi postările în social media:

  • Foarte multe companii au o idee limitată despre ceea ce cititorii lor consideră relevant, presupunând că aceștia doresc să citească doar despre ceea ce instituția lor întreprinde. Însă aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care o companie ce se promovează pe social media o poate face. O strategie bună este să cauți exemple despre felul în care organizația ta poate stârni un interes mai mare, păstrând în același timp integritatea brand-ului tău;
  • Fii scurt și la obiect, deoarece postarea ta concurează cu mii de alte postări de același gen zilnic. Dacă nu vei reuși să captezi atenție, postarea ta se va pierde, ca și timpul tău de altfel. Pentru a trezi interes, postările tale ar trebui să conțină în mod categoric o fotografie sau un video scurt. A include un element vizual bun este la fel de important ca și postarea în sine;
  • Folosește o lista numerotată sau liniuțe dacă optezi pentru o postare mai lungă, cititorii tăi pierzându-și interesul dacă vor avea mai mult de 4 rânduri de citit;
  • Alege cuvinte care să inspire “practic și util” pentru titlul conținutului tău;
  • Alege orele de postare în funcție de publicul țintă al conținutului tău. Gândește-te ca orarul ideal al postărilor pentru barmani diferă foarte mult de cel al postărilor pentru profesori. Acest procedeu nu este demonstrat științific, așa că nu te sfii să experimentezi și să alegi varianta cea mai bună pentru cititorii tăi;
  • Un nou trend începe să prindă contur, el se numește SMO (Social Media Optimization) și vine în ajutorul celor ce consideră SEO ca fiind magie neagră. Ar fi o prostie din partea cuiva să încerce să păcălească toți doctoranzii în calculatoare de la Google, în schimb axează-te tocmai pe ceea ce Google vrea, și anume căutările relevante. Poți obține acest lucru, creând conținut extraordinar, fresh și valoros.

Desigur sunt numeroase alte strategii prin care îți poți perfecționa postările pe rețelele sociale, cele prezentate mai sus fiind doar câteva dintre ele. Însă, de fiecare dată când faci o postare păstrează 4 lucruri în gând: Ce încerc să spun? Ce cuvinte vor exprima acest lucru? Ce imagine va face postarea mea mai clară? Este această postare de actualitate? (suficient pentru a avea efect asupra cititorilor tăi).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.