Cum să îmbunătăţeşti experienţa pe site a cumpărătorilor online

Consumatorii din ziua de azi au mai multe locuri și moduri de a cumpăra ceea ce au nevoie mai mult ca niciodată. Și pentru că în ziua de azi nimeni nu pare că mai are timp pentru nimic, atenția consumatorilor a scăzut. Așadar, dacă ai o afacere online și vrei să ai cât mai mulți clienți, trebuie să fii capabil să le atragi atenția rapid – și să faci că experiența lor de shopping să fie plăcută, cât mai ușoară și rapidă.

Deci ce ar putea face magazinele online pentru a se asigura că experiența consumatorului este una plăcută?

1. Asigură-te că site-ul tău se încarcă repede, indiferent că e accesat de pe desktop sau de pe un dispozitiv mobil

Cea mai mare amenințare nu este un competitor, ci butonul “back” sau “înapoi”. Dacă site-ul tău se va încărca greu, consumatorii nu vor aștepta prea mult, se vor duce în altă parte. Este important ca site-ul tău să se încarce în câteva secunde.

Consumatorii din ziua de azi își doresc informația repede, doar apăsând pe un click sau un buton. Retailerii nu au decât câteva milisecunde la dispoziție pentru a le atrage atenția. Amazon a declarat că fiecare 100 de milisecunde de întârziere îi costă 1% din vânzări.

2. Focalizează-te pe navigare și nu uita de căsuţa de căutare

Consumatorii ar trebui să poată să navigheze cu ușurință pe site-ul organizației. Limitează click-urile care nu sunt necesare și implementează module precum auto-scroll pentru a ajuta utilizatorii să își păstreze interesul.

De asemenea, este necesar să investești într-un modul de căutare avansat, care să îi permită consumatorului să găsească exact ce dorește. Nu uită că această căsuță de căutări este importantă și pentru tine pentru că poți urmări căutările pe site, deci dorințele clienților.

3. Include recenziile clienților anteriori

Recenziile clienților sunt de 12 ori mai de încredere decât o reclamă din partea organizației. În cazul magazinelor online, mulți consumatori au spus că de cele mai multe ori recenziile clienților au avut o mai mare importanță decât descrierea și poza produsului atunci când au luat hotărârea de a achiziționa ceva.

4. Chiar dacă un produs nu e în stoc, precizează când va reveni

Când vinzi un produs asigura-te că păstrezi stocul real, iar dacă un produs nu e pe stoc, precizează când revine în stoc, eventual pune la îndemână un formular unde consumatorul să se înscrie pentru a fi informat când produsul a revenit în stoc. De asemenea, opțiunile de livrare ar trebui să fie la vedere, chiar pe pagina produsului.

Nimic nu e mai frustrant decât să vrei un produs ce apare pe stoc și apoi să fii informat că de fapt, stocul e epuizat.

5. Uşurează-le munca utilizatorilor atunci când vor să te contacteze

Informațiile de contact ar trebui să fie ușor de găsit pe site. Un număr de telefon și o adresa de e-mail ar trebui plasate în mai multe locuri. Ai putea lua de asemenea în considerare și instalarea unui modul de live chat. Acest modul îi permite clientului să te contacteze rapid dacă are vreo întrebare și multe afaceri care au instalat un astfel de modul au declarat că le-au crescut conversiile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: