Seo Tehnic – Lista de verificare în 2023

Seo Tehnic Lista de verificare in 2023

Seo Tehnic – Lista de verificare în 2023 – SEO tehnic este un element cheie în clasarea site-ului dvs. în SERP-urile Google, dar poate fi unul dintre cele mai provocatoare aspecte ale SEO.

Iată o listă de verificare completă a tuturor considerentelor tehnice SEO pe care ar trebui să le acordați prioritate pentru a clasifica, crește traficul și converti mai mulți cumpărători.

Pentru a înțelege cu adevărat cum funcționează SEO și de ce este atât de important, trebuie să te uiți.

Seo Tehnic – Lista de verificare în 2023

Nu vorbim despre cuvinte cheie și backlink.

Vorbim despre SEO tehnic.

Acesta este nucleul optimizării motoarelor de căutare; codificarea și optimizările care ajută motoarele de căutare să scaneze și să indexeze site-ul dvs.

Seo Tehnic – De asemenea, se întâmplă să fie unul dintre cele mai importante elemente de optimizare a factorilor de clasare a site-ului dvs.

Peisajul tehnologic este o tablă de șah care se schimbă rapid, care necesită abilități și tehnică dacă doriți să faceți progrese.

Google și-a mutat piesele în ultima vreme punând mai mult accent pe experiența utilizatorului, pe măsură ce clasifică articolele.

Astfel încât gestionarea eficientă a SEO tehnic pentru a reflecta acest obiectiv ar trebui să fie o prioritate în lista de verificare SEO a fiecărei mărci.

Ce este SEO tehnic și de ce este important? – Seo Tehnic

SEO tehnic înseamnă toate informațiile din spatele site-ului dvs.

Sunt hărțile dvs. de site, textul dvs. alternativ și markupurile dvs. de date, pentru a numi câteva.

SEO tehnic depășește conținutul dvs. și se uită la structura site-ului dvs. pentru a determina dacă va transmite cu ușurință informațiile potrivite către paienjenii motoarelor de căutare.

Seo Tehnic

Seo Tehnic – Evident, este important să vorbești cu motoarele de căutare, dar nu de asta ai conținut?

Da și nu.

Gândește-te la asta în acest fel.

Călătorești în străinătate într-o țară cu puțini oameni care vorbesc engleză.

Dacă aveți o carte sau o aplicație pentru traducător, veți putea obține informațiile de bază de care aveți nevoie de la localnici.

Acesta este modul în care conținutul tău interacționează cu motoarele de căutare.

Dacă vorbiți limba, totuși, puteți avea conversații aprofundate, puteți interacționa cu localnicii și puteți afla mai multe decât ați putea găsi la biroul de turism.

Acesta este modul în care SEO tehnic interacționează cu motoarele de căutare.

SEO tehnic traduce elemente ale site-ului dvs. într-o limbă pe care motoarele de căutare o pot înțelege.

Seo Tehnic

Acest lucru face mai ușor pentru păianjeni să indexeze site-ul dvs.

Să scaneze cuvinte cheie sau structuri relevante și să vă plaseze adresa URL în partea de sus a SERP-urilor.

Seo Tehnic – Dar optimizarea este dificilă, așa că am ales să vă ajutăm.

Acest ghid tehnic SEO include câteva dintre aspectele cheie ale optimizării tehnic a site-ului dvs.

Astfel încât să vorbească fluent cu motorul de căutare.

Vă vom învăța despre:

  1. Faceți site-ul dvs. prietenos pentru dispozitive mobile.
  2. Accelerarea site-ului dvs.
  3. Folosind structura URL corectă.
  4. Securizarea site-ului dvs.
  5. Abordarea problemelor de redirecționare.
  6. Lucrul cu date structurate.

Deci, dacă sunteți gata să oferiți site-ului dvs. impulsul de care are nevoie pentru a ajunge în partea de sus a SERP-urilor, parcurgeți această listă tehnică de verificare SEO.

1. Fiți prietenos cu dispozitivele mobile

Seo Tehnic – De câte ori căutați informații pe smartphone-urile dvs. într-o zi?

Probabil mai mult decât poți număra din vârful capului tău.

Ei bine, nu ești singur.

De fapt, mai mulți oameni gravitează spre smartphone-urile lor ca sursă principală de informații în aceste zile, ceea ce înseamnă că site-ul tău trebuie să-i întâlnească acolo.

Google a recunoscut că se îndreaptă către un model de indexare pe mobil.

Ceea ce înseamnă că algoritmii se uită în primul rând la versiunile mobile ale unui site web înainte de a scana versiunea desktop.

Acest lucru face ca compatibilitatea cu dispozitivele mobile să fie mult mai importantă atunci când vine vorba de clasarea SEO.

Deci, dacă nu sunteți deja optimizat pentru mobil, este timpul să vă urcați la bord.

Puteți face acest lucru în două moduri:

Proiectați un site receptiv care poate trece cu ușurință de la desktop la mobil.

Seo tehnic – Vă puteți configura site-ul atât pentru mobil, cât și pentru desktop, creând un site web cu elemente de design responsive.

În acest fel, site-ul dvs. are un singur URL și HTML și există mai puține riscuri de oportunități SEO ratate.

De asemenea, este mai ușor de gestionat, deoarece modificările se reflectă automat pe ambele versiuni ale site-ului.

În plus, nu strica faptul că acesta este ceea ce Google recomandă.

Proiectați-vă site-ul mobil separat de site-ul desktop.

Seo Tehnic – Această abordare vă permite să optimizați conținutul special pentru mobil, fără a fi nevoie să vă schimbați site-ul desktop.

Vă poate ajuta să vă vizați mai eficient publicul mobil și să vă optimizați în mod special pentru specificațiile mobile.

Cu toate acestea, echipa noastră vă recomandă să creați un site receptiv care să poată trece de la dispozitivul mobil la cel de pe desktop.

Astfel încât să nu riscați să pierdeți conținutul într-o versiune care ar fi putut fi încărcat pe cealaltă.

Dacă nu sunteți sigur cum se ridică site-ul dvs. la acest standard.

Consultați Testul de compatibilitate cu dispozitivele mobile de la Google și vedeți vedea unde se află site-ul dvs.

2. Accelerează-ți site-ul

Anul trecut, Google a anunțat că are o nouă modalitate de a monitoriza starea de sănătate a unui site web.

Îl numește Core Web Vitals și sunt valori pentru a vedea cât de bine funcționează site-ul tău în ceea ce privește experiența utilizatorului.

Aceste elemente vitale se bazează pe trei categorii principale, dintre care una este viteza de încărcare a conținutului.

Importanța vitezei într-un context de utilizator este simplă:

cu câți oamenii pot ajunge mai repede pe pagina ta, cu atât sunt mai multe șanse să rămână acolo.

Când încercați să deschideți o pagină și nu se încarcă în câteva secunde, ce faceți?

Probabil scoateți un oftat enervat, faceți clic pe butonul Înapoi și încercați următorul rezultat al căutării.

Nu încurajați oamenii să apese butonul Înapoi de pe site-ul dvs.

Seo Tehnic – Lista de verificare în 2023

Seo Tehnic – Pentru a face acest lucru puțin mai real, să ne uităm la câteva statistici de la SEMRush pentru a vă arăta cât de mult de avantaj puteți obține cu timpi de încărcare rapizi:

  • Un site care se încarcă în 5 secunde este mai rapid decât 25% din web.
  • Un site care se încarcă în 2,9 secunde este mai rapid decât 50% din web.
  • Un site care se încarcă în 1,7 secunde este mai rapid decât 75% din web.
  • Un site care se încarcă în 0,8 secunde este mai rapid decât 94% din web.

Seo Tehnic – La aceste rate, un site web rapid ar putea depăși majoritatea concurenței sale doar prin accelerarea timpilor de încărcare.

Iată câteva moduri prin care puteți obține viteze mai mari:

  1. Optimizarea imaginii: comprimați-vă imaginile și videoclipurile astfel încât dimensiunile fișierelor să fie cât mai mici posibil. Acest lucru ajută site-ul dvs. să nu întârzie în timp ce descărcați fișiere mari.
  2. Utilizați o singură foaie de stil CSS: cu o singură foaie de stil, site-ul dvs. nu trebuie să treacă prin pagini de cod pentru a se încărca.
  3. Utilizați găzduire rapidă și de încredere: îmbunătățiți timpul de răspuns al serverului utilizând servicii de găzduire rapide și un furnizor DNS rapid.

Google Analytics este un loc în care puteți verifica informații despre cum funcționează viteza paginii dvs.

Dar dacă doriți date mai specifice, puteți consulta și instrumentul PageSpeed ​​Insights.

3. Utilizați structura URL corectă

Adresa URL oferă motoarelor de căutare multe informații despre ce este pagina dvs. și la ce tip de conținut aduce utilizatorul.

Deci, firește, doriți să vă asigurați că este optimizat pentru ca acele motoare de căutare să găsească valoare în pagina dvs. web.

Așa te aleg să „cobori” în primul rând al rezultatelor căutării.

Jocul final este să ai o adresă URL drăguță, curată și directă, care să includă cuvântul tău cheie.

Dar sunt câțiva pași pe care trebuie să îi faci pentru a ajunge acolo.

În primul rând, stabilirea unei ierarhii a site-ului vă va ajuta să păstrați informațiile organizate.

Astfel încât adresele URL să rămână simple și logice.

Prin aceasta, ne referim că puteți folosi etichete pentru secțiunile site-ului dvs. care apoi se împart în pagini individuale.

Se reflectă în adresa URL prin separarea fiecărui nivel cu o bară oblică inversă.

De exemplu: https://bursasite.ro/blog/seo-tehnic–lista-de-verificare-in-2023/

  • Oricine sau orice crawler care se uită la asta știe că va merge pe site-ul nostru, apoi pe blogul nostru, apoi către acest articol specific. Aceasta este o ierarhie curată.

Această legătură este, de asemenea, un exemplu de ierarhie superficială, care este ideală pentru utilizatori.

Are doar trei niveluri de organizare, astfel încât utilizatorii știu că vor găsi exact ceea ce caută.

(Google adoră când oamenii găsesc ceea ce caută.)

Cu cât sunt adăugate mai multe bare oblice inverse și informații descriptive în adresa URL.

Cu atât este mai confuz pentru utilizatori să determine unde se îndreaptă și dacă este relevant pentru căutarea lor.

Deci, recapitulând, pentru a obține URL-uri prietenoase cu SEO, doriți linkuri curate care să includă cuvântul dvs. cheie și să provină dintr-o ierarhie a site-ului cu o structură de navigare superficială.

4. Asigurați-vă site-ul

securitate site

Utilizatorii sunt în alertă maximă cu privire la criminalitatea cibernetică și atacurile cibernetice.

Iar ultimul lucru pe care îl doresc este un site nesecurizat care să deschidă ușa pentru ca cineva să-și deterioreze computerul.

În plus, probabil că nu doriți ca nimeni să sape în jurul datelor dvs.

În ultimii șapte ani, Google și-a îmbunătățit jocul pentru a acorda prioritate site-urilor securizate.

Iar mai jos vă oferim o listă cu cele mai bune practici de securitate a site-urilor web pentru a vă ajuta să începeți.

Cele mai bune practici de securitate a site-ului web

Seo Tehnic – Creșteți securitatea site-ului cu un certificat SSL și un protocol HTTPS.

Puteți crește securitatea site-ului dvs. utilizând un strat de prize securizate (SSL).

Care criptează legătura dintre un browser și serverul dvs.

Acest lucru face mult mai dificil pentru cineva să-și acceseze datele de backend.

Majoritatea serviciilor de creare web includ SSL în mod implicit, dar dacă nu aveți un site securizat.

Puteți instala și un certificat SSL pe un site web existent.

Site-urile web care folosesc SSL sunt ușor de identificat, deoarece la începutul adresei URL, veți vedea „https:/” în loc de doar „http:/”. Acel „S” indică că site-ul a fost securizat și la asta caută Google.

De fapt, în 2014, compania a anunțat că dorește ca viitorul web-ului să fie doar site-uri securizate cu acest prefix, motiv pentru care acordă prioritate slug-ului „https”.

Alegeți o gazdă de site web rapidă, sigură și de încredere.

Există mii de opțiuni când vine vorba de găzduire site-uri web și variază drastic în gama de prețuri.

De fapt, există numeroase opțiuni gratuite de găzduire disponibile.

Dar, fiți precaut înainte de a alege o gazdă gratuită, deoarece acestea sunt de obicei mai puțin sigure.

Cu lățime de bandă mai mică și timpi de încărcare a paginii mai lenți.

Acest lucru poate duce la vizitatori nemulțumiți, un impact negativ asupra reputației dvs. și, desigur, performanță slabă a motorului de căutare.

Dacă site-ul dvs. este în prezent construit pe WordPress, vă recomandăm Namecheap pentru găzduire datorită vitezei, securității și stabilității pe care le oferă.

Seo Tehnic

De asemenea, aveți posibilitatea de a alege un plan în funcție de bugetul dvs.

Indiferent dacă vă începeți propria afacere mică sau dacă aveți nevoie de capacitate mai mare și limite de site pentru a vă scala experiențele.

Faceți clic aici pentru reducerea agenției noastre la găzduirea cu Namecheap.

Actualizați-vă software-ul CMS, temele, pluginurile și extensiile.

Actualizați parolele în mod regulat și limitați accesul utilizatorilor.

Faceți backup regulat pentru site-ul dvs.

4. Adresați problemele de redirecționare

Site-ul dvs. web este ca o ființă vie care se schimbă și crește în timp, iar redirecționările vă mențin paginile la curent cu toate aceste actualizări.

O redirecționare este un element major în SEO tehnic, deoarece alertează motoarele de căutare cu privire la modificările pe care le-ați făcut pe site-ul dvs.

Permite motorului de căutare și utilizatorilor să atribuie valoare noilor informații și să le indexeze în consecință la versiunea cea mai actualizată.

Identificați și reparați lanțurile de redirecționare

Seo Tehnic – O problemă majoră cu redirecționările este atunci când creați lanțuri de redirecționare.

O adresă URL care redirecționează către mai multe pagini diferite.

Acest lucru se poate întâmpla peste timp, pe măsură ce redirecționați continuu paginile.

Linkul dvs. original redirecționează acum la versiunea 2.0, apoi 2.1, apoi 2.2 și așa mai departe.

Acest lucru poate încetini semnificativ timpii de încărcare, deoarece browserul dvs. va trebui să deschidă și să se deplaseze prin fiecare pagină până când ajunge la destinația finală.

Asigurați-vă că parcurgeți redirecționările înainte de a adăuga una nouă pentru a vedea ce link-uri vechi puteți elimina.

Acest lucru va îmbunătăți viteza site-ului dvs. și va face mult mai ușor accesul utilizatorilor.

De asemenea, puteți utiliza Screaming Frog, un instrument SEO spider.

Pentru a identifica lanțurile de redirecționare, astfel încât să vă puteți optimiza timpii de încărcare și gradul de utilizare.

Seo Tehnic – Utilizați corect redirecționările 301 și 302

Există două tipuri principale de redirecționări: 301 și 302.

Principalul lucru de reținut este că o redirecționare 301 este permanentă și o redirecționare 302 este temporară.

În plus, ar trebui să fii precaut când folosești redirecționări pe site-ul tău.

Seo Tehnic – Când este utilizată incorect, o redirecționare poate provoca o pierdere de trafic către pagina dvs. web.

De exemplu, atunci când utilizați o redirecționare 302.

Google va continua să indexeze pagina originală și nicio valoare nu va fi transmisă noului URL.

Cu toate acestea, dacă utilizați o redirecționare 301, Google nu va indexa pagina originală și nu va transfera acea valoare pe pagina către care este direcționată, deoarece este considerată o înlocuire permanentă.

Dacă nu intenționați să vă redirecționați pagina către o altă adresă URL pentru o perioadă limitată de timp, este de preferat să utilizați o redirecționare 301.

Seo Tehnic

De asemenea, ați dori să reveniți și să verificați din nou dacă ați rezolvat toate acele redirecționări temporare după ce finalizați modificările.

Acele redirecționări ar trebui să fie eliminate sau să devină redirecționări 301 care să conducă cititorii către noul conținut relevant.

De asemenea, ar trebui să utilizați întotdeauna o redirecționare 301 atunci când: migrați două pagini web, mutați site-ul dvs. la un nou nume de domeniu și mutați site-ul dvs. de la http la https.

Adăugați date structurate – Seo Tehnic

Seo Tehnic – Datele structurate ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine despre ce este vorba despre site-ul dvs.

Seo Tehnic – Este ca și cum profesorul explică notele de pe tablă în loc să se bazeze pe elevii care citesc și înțeleg singuri.

De obicei, atunci când oamenii se gândesc la metadate, ei evocă exemple de meta descrieri și text alternativ, care sunt ambele importante.

Dar există un alt tip de date structurate care pot fi deosebit de utile dacă încercați să vă optimizați site-ul în SERPS.

Aceasta se numește schema de marcare!

Puteți adăuga cod de markup Schema pe site-ul dvs. pentru a încuraja Google să afișeze informații valoroase utilizatorilor sub formă de fragmente îmbogățite.

Exemple de fragmente îmbogățite includ: evaluări cu stele, imagini în miniatură, prețuri ale produselor și multe altele.

În plus, aceste caracteristici SERP încurajează interacțiunea cu linkul dvs., ceea ce vă crește ratele de clic (CTR).

Seo Tehnic – Un lucru știm despre SEO – site-urile cu CTR-uri mai mari sunt prioritizate în SERP-uri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.