Utilizarea celor mai bune hashtag-uri pentru afacerea dvs

Utilizarea celor mai bune hashtag uri pentru afacerea dvs

Utilizarea celor mai bune hashtag-uri pentru afacerea dvs – Cele mai bune hashtag-uri de pe rețelele sociale servesc trei scopuri cheie:

1) Ei clasifică corect conținutul în funcție de hashtag-urile care sunt folosite în postări.

Făcând mai ușor pentru public să găsească conținutul pe care doresc să-l citească.

2) Acestea extind acoperirea conținutului în care sunt incluse.

Utilizarea celor mai bune hashtag-uri

3) Ei oferă conturilor o modalitate de a-și crea propriul cache de marcă a conținutului din rețelele sociale, cu un hashtag de marcă.

Deci, cum se pot asigura companiile că aleg cele mai bune hashtag-uri pentru marca lor și că le folosesc în cel mai bun mod?

Acești zece pași vă vor asigura că utilizați cele mai relevante și eficiente hashtag-uri de fiecare dată când postați pe rețelele sociale.

hashtag

Maximizând acoperirea conținutului dvs. și ajungând la publicul dorit.

Alegerea hashtag-urilor:

1) Începeți prin a căuta termeni relevanți de bază pentru tipul dvs. de produs/serviciu pe platformele pe care doriți să le utilizați și aflați ce fel de conținut pun alți oameni acolo cu acele hashtag-uri.

Rețineți ce tipuri de conținut care utilizează acele hashtag-uri de bază obțin cea mai mare implicare din partea utilizatorilor și notați alte hashtag-uri utilizate în aceleași postări.

Dacă nu ești sigur de unde să începi, acest instrument numit HashAtIt atrage hashtag-uri asociate afacerii tale.

2) Din această cercetare inițială, creați o listă inițială de hashtag-uri preferate de utilizat cu postările dvs.

Veți avea câteva hashtag-uri de titlu pe care să le folosiți în toate postările dvs. și apoi altele mai specifice care se vor potrivi cu anumite categorii de produse sau servicii.

3) Verificați conturile concurenților dvs. Câte hashtag-uri folosesc și care?

Adăugați-le pe lista dvs. de începători.

Utilizarea celor mai bune hashtag uri

4) Segmentează-ți lista în funcție de categoriile de produse și servicii.

Hashtag-urile generale sau „titlu” ar trebui să aibă o secțiune proprie în care să o puteți accesa pentru fiecare postare.

5) Creează-ți propriul hashtag de marcă, pe care să-l folosești în toate postările tale.

Aceasta ar trebui să includă numele mărcii dvs. (sau o abreviere a acestuia).

Încurajează-ți adepții să-l folosească și atunci când vorbești despre marca ta.

Acest lucru îți va permite să găsești conținut terță parte despre tine și, de asemenea, să clasifice conținutul pe care să-l găsească alții.

6) Salvează-ți lista de hashtag-uri într-un bloc de note digital unde le poți copia și lipi cu ușurință în postările tale pe rețelele de socializare pe măsură ce trebuie să le folosești

(folosesc o aplicație numită Evernote.)

Lista dvs. de start de hashtag-uri ar trebui să arate puțin astfel (folosind un restaurant numit „Italianos”) ca exemplu):

Utilizarea celor mai bune hashtag-uri – Lista de hashtag-uri

#restaurant #bestrestaurant #italianrestaurant #foodie #foodstagram

Hashtag de marcă (folosește la fiecare postare)

#ItalianosMoments

Hashtag-uri pentru masa de familie

#familytime #familycatchup #dinnerwithfamily #familyfriendly

Hashtag-uri pentru masă romantică

#masăromantică #cinăspecială #obiectivedecuplu

Hashtag-uri speciale pentru evenimente

#noaptea #ocaziespecială #sărbătoriri #birthdaytreat

Hashtag-uri pentru cerințe dietetice speciale

#veganfriendly #veggie #glutenfree #plantbased

Hashtag-uri de recrutare

#angajare #restaurantjobs #cheflife

Folosind hashtag-urile dvs.: – Utilizarea celor mai bune hashtag-uri

1) Consultați lista de hashtag-uri pentru fiecare postare.

Vă va economisi atât de mult timp în comparație cu căutarea din nou de fiecare dată când creați conținut.

2) Fiți cu ochii pe hashtag-urile în tendințe și, dacă apar unele relevante, publicați rapid conținut relevant folosind același hashtag.

Acest lucru vă va oferi o acoperire mai mare decât de obicei pentru acea postare.

3) Fă-l să pară ordonat.

Adunarea mai multor hashtag-uri chiar la sfârșitul unei postări poate părea dezordonat.

Așa că faceți câteva întreruperi de rând la sfârșitul conținutului, astfel încât hashtag-urile să urmeze câteva rânduri mai târziu.

Instagram anulează automat pauzele de contur, așa că pe această platformă, va trebui să utilizați un instrument pentru a crea pauză – folosesc un instrument gratuit de Albert Renshaw.

4) Fiți atenți la limitele hashtagurilor.

Utilizarea celor mai bune hashtag-uri – Instagram vă va permite să utilizați doar 30 de hashtag-uri pe postare, iar dacă depășiți acest lucru, postarea nu se va publica corect.

Twitter vă va permite să utilizați câte doriți în limita de caractere.

Dacă ți-a fost util acest articol, aștept comentariul tău!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: