Dacă ai un site / magazin online care nu performează așa cum ți-ai dori, ai ajuns unde trebuie. Află ce pot face pentru tine!

Consultanță magazine online

Un Audit e-Commerce amănunțit identifică și totodată, rectifică potențialele obstacole care stau în calea performanței site-ului tău și ajută la consolidarea unei fundații pentru eforturile tale de marketing digital.

Audit e-Commerce complet furnizează recomandări amănunțite de design, strategii de marketing prin conținut și un plan care sprijină nevoile și obiectivele business-ului tău.

De asemenea, ne permite să definim obiective concrete, care joacă un rol fundamental în personalizarea campaniilor de marketing și creșterea ratei de conversie (CRO).

 

Audit e-Commerce
Audit e-Commerce

Lucrez împreună cu clienții, atunci când stabilesc obiectivele activității lor în mediul online.

BursaSite folosește o gamă de completă de instrumente, resurse și tehnici testate în domeniu, pentru o analiză completă a business-ului tău, a clienților și a competiției.

La finalul analizei și auditului, furnizez un raport de Audit e-Commerce complet, care include și recomandările pe care ți le realizez pentru viitor.

Strategie performanță în timp real

Informațiile pe care le prezint în rapoartele pe care le realizez îți oferă o transparență completă, fiindu-ți de un real folos pentru optimizarea strategiei de performanță din mers.

Monitorizez în timp real proiectul, înregistrez cu tool-uri specifice interacțiunile vizitatorilor cu site-ul tău, rulez campanii A/B Testing și optimizez totul în mod continuu!

Audit e-Commerce Optimizarea ratei de conversie – CRO

Sunt pregătit să planific proiecte în mod eficient, în timp ce optimizez comportamentul acestora cu ajutorul tehnologiilor.

Toate acțiunile mele întrunesc maximum de eficiență pentru a veni în întâmpinarea nevoilor business-ului și a obiectivelor comerciale ale clienților.

Audit e-Commerce

Ofer o analiză în timp real, analiză pe pagină, analiză de marketing, Audit e-Commerce de conținut, Audit e-Commerce al competiției, Audit e-Commerce al clienților și analiză de influență.

În portofoliul meu de activități, se regăsește și termenul “personas”, care reprezintă un mod eficient de a înțelege nevoile utilizatorilor, prioritizând totodată funcțiile și caracteristicile unei strategii de succes personalizate.

Printre cele mai utile funcții ale tehnicilor mele de analiză, se numără: custom filters, automated tasks, event tracking, funnel visualization, assisted conversions, visitor flow, reverse goal paths, dar și multe alte servicii, în funcție de cerințele companiei cu care colaborez.