BursaSite îşi dedică tot timpul pentru a vă ajuta să menţineţi legătura cu clienţii dvs. prin E-mail şi Platforme Sociale. Noi vă ajutăm să conectaţi email-ul cu platformele sociale pentru a atinge un impact maxim pentru campaniile dumneavoastră.

Gestionaţi listele de abonaţi

Importaţi din fişier Excel,
Căutare rapidă / editare,
Conectare cu site-ul propriu,
Oricâte variabile / abonat.

Integrare platforme sociale

Urmăreşte “Like”-urile,
Urmăreşte mesajele pe twitter,
Urmăreşte “Share”-urile,
Comentarii.

Segmentaţi listele

Creaţi şi editaţi segmente uşor,
Filtraţi după orice variabilă,
Filtraţi după loialitate,
Filtraţi după locaţie (GEO).

Infrastructură scalabilă

Gateway-uri SMTP Linux,
Scalare,
Baza de date distribuită,
Backup-uri zilnice.

Aplicaţii Email

CMS rapid pentru email-uri,
Automatizare,
Formulare de înscriere,
Abonare / dezabonare.

Template-uri predefinite

Peste 100 de template-uri,
Peste 20 de categorii,
Market pentru template-uri (în curând..).

Creaţi şi trimiteţi newslettere

Folosiţi clientul de mail favorit,
Importaţi / Uploadaţi fişier,
Copy-Paste cod HTML,
Editor Mail Online.

Rapoarte şi statistici

Urmăriţi deschiderile,
Urmăriţi dezabonaţii,
Urmăriţi raportările spam,
Urmăriţi loialitatea.

Super livrabilitate

IP Dedicat,
Reputaţie IP,
Monitorizare IP,
Antrenare IP.

Email marketing-ul este cunoscut ca și o unealtă puternică în marketing-ul online. Cine nu s-a familiarizat încă nu acest instrument, prin care îți poți promova afacerea, poți atrage clienți noi și chiar să-ți mărești numărul de vânzări, ar trebui să citească cele 10 beneficii oferite de e-mail marketing. Nu degeaba este folosit de milioane de companii la nivel global, iar rezultatele – pozitive – sunt în creștere de la an la an.

1. Costuri reduse

Cel mai mare beneficiu este cel legat de preț. Are cel mai mic cost, cu rezultate măsurabile, în comparație cu alte campanii de marketing (online sau offline). Se pot trimite campanii de zeci de mii de email-uri către clienți în doar câteva minute în comparație cu o broșură lăsată în cutia postală de un singur om în decursul a mai multor zile. Rezultatele pot fi urmărite în timp real (câte email-uri au fost trimise, cine a deschis, de pe ce sistem de operare, dispozitiv mobil, etc.).

2. Targetarea clienților

E-mail marketing-ul este un serviciu la care clienții aderă de bună voie. Prin platformele de e-mail marketing campaniile trimit campanii de news lettere doar acelor clienți care și-au dat acordul să primească informații de la business-ul pe care îl plac și de la care doresc să primească noutăți. În acest fel, clienții nu vor primi mesaje de tip SPAM, iar rata de conversie este mai mare. Aderarea la un serviciu de email marketing din partea clienților, se face printr-o confirmare de single sau double opt-in.

3. Segmentarea

Marketerii își vor cheltui cu plăcere bugetele de marketing, știind că targetează doar persoanele care și-au arătat interesul pentru brand-ul lor. În acest caz se poate merge chiar cu un pas mai departe, trimițând email-uri doar persoanelor care îndeplinesc anumite criterii.

Cu cât ai mai multe câmpuri în formularul de abonare, prin care soliciți date de la clienți, poți segmenta bazele de date din ce în ce mai mult. Dacă deții o agenție de turism și ai oferte pentru seniori, poți segmenta baza de date în funcție de vârsta clienților. Sau dacă un client a cumpărat un laptop, îi poți trimite ulterior oferte cu genți pentru laptop, produse de întreținere, etc.

4. Call-to-action

Email marketing-ul este grozav pentru că poți impulsiona clientul să ia o acțiune pe care tu o dorești, să-i dai impulsul de a cumpăra. Nu există altă platformă de marketing care să ofere clientului oferta dar și să-l împingă către aceasta, la doar doua click-uri distanță. Cu un call-to-action puternic și un link care să-l trimită pe acesta exact în locul în care dorești, o campanie de email marketing poate să crească vânzările cum niciun alt canal de marketing nu ar putea.

5. Ușurința de a crea

Nu ai nevoie de o echipă întreagă de creație pentru a-ți face un newsletter și nici cunoștințe tehnice. În platforma de email marketing găsești templaturi deja create, care îți fac munca mult mai ușoară. Nu ai nevoie de foarte mult text pentru a nu plictisi cititorul, nici să-l încarci cu 1000 de imagini pentru a nu fi nevoiți să scroleze 5 minute până la sfârșitul email-ului. Păstrează lucrurile simple și de efect.

6. Urmărirea rezultatelor

Un alt beneficiu al e-mail marketing-ului este că poți vedea ce a funcționat și ce nu a mers bine. Majoritatea platformelor de e-mail marketing îți dau posibilitatea să vezi câți au deschis, rata de click sau de conversie, pentru a ști pe viitor ce ai de făcut pentru a-ți îmbunătăți următoarele campanii. Aceste modificări pot fi făcute imediat, în comparație cu presa scrisă sau cea difuzata pe diferite canale, care cer eforturi mult mai mari.

7. Este la nivel global

Ce alt canal de marketing îți oferă posibilitatea să transmiți un mesaj, aproape instant, către oameni din toată lumea? Cu siguranță, social media te ajută să faci acest lucru la nivel global, dar acolo nu poți verifica cine ți-a citit cu adevarat conținutul.

8. Rapiditate

Datorită rapidității cu care o campanie de news lettere este trimisă către clienți, poți începe să vezi rezultatele în câteva minute după ce ai apăsat pe butonul SEND. Pentru platformele care folosesc IP-uri white listate ai garanția că majoritatea email-urilor vor ajunge în inbox.

9. Distribuirea ulterioară

Abonații pot trimite ofertele primite de la tine prietenilor sau familiei doar cu un singur click. În acest fel, oferta se poate propaga și către alte persoane, care ulterior îți pot deveni clienți. Este mult mai ușor să-i trimiți cuiva un email cu o ofertă care ți se pare potrivită, decât să-i povestești că ai văzut un banner stradal în intersecția X, cu o ofertă la un magazin pe care nu ți-l mai amintești.

10. Recuperarea investiției

În lumea afacerilor, rezultatele sunt tot ceea ce contează. Cu acest lucru în minte, majoritatea firmelor care investesc în e-mail marketing, o fac și datorita ROI-ului. În 2014, ROI-ul în e-mail marketing a fost de 40$ pentru fiecare 1$ investit. Pana în acest moment are cea mai mare rata de recuperare a investiției în comparație cu alte canale de promovare.