De ce am nevoie de publicitate prin Campanii Facebook Ads?

Promovarea afacerii prin Campanii Facebook Ads este o metodă de pomovare online accesibilă ce oferă multe avantaje, principalul avantaj fiind posibilitatea de a livra reclame către oameni pe baza profilului lor și a intereselor manifestate în rețeaua de socializare de-a lungul timpului.

7 beneficii ale promovării prin Facebook Ads

Promovarea afacerii dumneavoastră prin Facebook va aduce o serie de beneficii printre care:

1. Posibilitatea de a selecta audiența pe baza unor criterii nedisponibile pe alte platforme în Campanii Facebook

Criteriile se referă la vârstă, sex, interese, comportament, nivel de studii, unitate de învățământ absolvită, stare civilă, status parental, vârsta copiilor etc.

2. Reclama dumneavoastră apare doar persoanelor ce fac parte din grupul definit

Reclamele se vor afișa doar celor ce se încadrează în profilul stabilit la setarea campaniei. Dacă publicul dumneavoastră este format doar din persoane cu vârsta între 18-24 ani, cei ce au declarat o altă vârstă nu vor vedea anunțurile.

3. Plata se face la clic în Campanii Facebook

Veți plăti doar când cineva interacționează cu anunțul. Afișarea reclamelor nu costă dacă se alege opțiunea de a plăti la clic.

4. Puteți măsura impactul fiecărei Campanii Facebook

Veți putea urmări indicatori precum: conversii (leaduri, comenzi etc.), clicuri, cost pe clic, aprecieri pentru pagină obținute în urma promovării, comentarii, persoane ce au dat share în urma promovării etc.

5. Posibilitate de a analiza comportamentul persoanelor ce vă vizitează siteul în Campanii Facebook

Utilizatorii ajunși pe site pot fi monitorizați și ulterior analizat comportamentul lor, astfel încât deciziile să fie luate pornind de la date concrete.

6. Puteți extinde promovarea la nivel global

Facebook vă poate deschide noi orizonturi. El permite targetarea la nivel global și puteți alege oricând să testați piața din diverse țări, fără a fi necesară prezența fizică în respectiva țară.

7. Dețineți controlul asupra bugetului investit

Veți putea stabili un buget zilnic asupra căruia aveți control oricând. Puteți pune stop campaniei în orice moment și o puteți reporni ulterior. Plata se va face strict pentru costurile acumulate până în momentul stopării.