Peste un milion de afaceri se bazează pe Campanii Google Adwords. Iată de ce!

Creșteți vizibilitatea afacerii cu Google Adwords

Indiferent dacă obiectivul dvs. este atragerea de vizitatori pe site, creșterea vânzărilor online și a numărului de apeluri telefonice sau fidelizarea clienților, Google AdWords vă poate ajuta.

GOOGLE ADS BURSASITE

Interacționați cu clienții pe web în Google Adwords

Vă puteți adresa clienților relevanți, pe site-uri relevante de pe web. O gamă largă de opțiuni vă permit să direcționați anunțurile în funcție de tipul site-ului, tipul segmentelor de public sau să efectuați o activitate de remarketing, la momentul și în locul potrivit.

Eliminați nesiguranța din activitatea de marketing

bursasite ads

Activitate măsurabilă, cuantificabilă și flexibilă

Google AdWords vă arată câți utilizatori au remarcat anunțul și câți dintre aceștia au dat clic pentru a accesa site-ul sau pentru a vă apela. Cu ajutorul instrumentelor de urmărire, puteți vedea chiar și vânzările efective generate de site ca efect direct al afișării anunțurilor.

Informare permanentă

Puteți consulta oricând performanțele anunțurilor, prin conectarea la contul Google AdWords. Pentru a economisi timp, vă vom trimite, de asemenea, un rezumat lunar care prezintă toate statisticile importante și indicatorii care contează.

Stop, start, pauză, testare

Puteți modifica anunțurile, încerca termeni dă căutare noi, întrerupe și reporni campania oricând doriți, gratuit – toate aceste operații pot fi efectuate din contul Google AdWords.

În momentul și la locul potrivit

Faceți publicitate local sau global

Direcționați anunțurile către clienți din anumite țări, regiuni sau orașe ori către cei aflați la o anumită distanță maximă de compania sau magazinul dvs.

Atrageți utilizatorii potriviți, la momentul potrivit

Afacerea dvs. este găsită de utilizatorii Google chiar atunci când aceștia caută produsele sau serviciile pe care le oferiți.

Ajungeți la clienți, indiferent de dispozitivul pe
care aceștia îl utilizează

ads bursasite

În lumea mobilă de astăzi, trebuie să vă promovați pe toate dispozitivele pe care le utilizează clienții: desktop, laptop, tabletă și mobil.

Astfel, vă veți face remarcat atunci când aceștia caută, navighează sau cumpără.