Utilizați remarketingul dinamic pentru a afișa anunțuri personalizate pentru vizitatorii site-ului dvs.

Remarketingul vă permite să afișați anunțuri unor persoane care au accesat în trecut site-ul sau au utilizat deja aplicația dvs. mobilă. Remarketingul dinamic duce totul la un alt nivel și vă permite să afișați vizitatorilor anunțuri pentru produse și servicii pe care le-au văzut pe site-ul dvs. Cu ajutorul mesajelor personalizate în funcție de segmente de public, remarketingul dinamic vă ajută să câștigați clienți potențiali și să generați vânzări prin atragerea vechilor vizitatori înapoi pe site pentru a finaliza ceea ce începuseră.

Mai multe motive pentru a utiliza remarketingul dinamic

  • Anunțuri care se adaptează produselor sau serviciilor dvs.: creați anunțuri dinamice pentru produsele sau serviciile dvs. în așa fel încât anunțurile să acopere întreaga ofertă.
  • Feeduri simple, dar eficiente: creați un feed simplu în format .csv, .tsv, .xls sau .xlsx. Motorul AdWords de recomandare de produse va extrage produse și servicii din feed determinând cea mai bună combinație de produse pentru fiecare anunț, în funcție de popularitate și de ce a accesat vizitatorul pe site-ul dvs.
  • Aspecte extrem de performante: AdWords prezice care este aspectul de anunț dinamic care are cele mai multe șanse de a da rezultate pentru persoana care va vedea anunțul sau pentru destinația de plasare și platforma unde va apărea.
  • Optimizarea sumei licitate în timp real: cu ajutorul sumei licitate CPC optimizate și a Instrumentului de optimizare a conversiilor, AdWords calculează suma licitată optimă pentru fiecare afișare.

De ce aveți nevoie pentru a începe

Feed de produse sau servicii
Creați un feed care să conțină toate produsele sau serviciile, precum și detaliile privind fiecare element (cod unic, preț, imagine și alte informații). Apoi, aceste detalii sunt extrase din feed și utilizate în anunțurile dinamice. Veți încărca feedul în secțiunea „Date de afaceri” din arhiva comună, exceptând cazul în care sunteți comerciant cu amănuntul. Dacă vă ocupați de comerțul cu amănuntul, veți încărca feedul de produse în Centrul pentru comercianți Google.

feed

Etichetă cu parametri personalizați
Introduceți eticheta pentru remarketing dinamic cu parametri personalizați în toate paginile de pe site. Această etichetă va adăuga vizitatorii care accesează site-ul în liste de remarketing și îi va asocia codurilor unice ale elementelor din feed pe care le-au consultat. Veți găsi eticheta în secțiunea „Segmente de public” din arhiva comună.

Anunțuri dinamice Anunțurile dinamice utilizează aspecte de diferite dimensiuni și formate pentru platforme moderne, precum HTML5 pentru dispozitivele mobile. Veți crea anunțurile dinamice în Galeria de anunțuri.

Cazurile unor companii care utilizează remarketingul dinamic

  • Netshoes, cel mai mare comerciant de echipamente și îmbrăcăminte sport care își desfășoară activitatea exclusiv în mediul online, a înregistrat o creștere globală de 30-40% a veniturilor în sezonul de Crăciun, datorită remarketingului dinamic.
  • Un magazin cu amănuntul care comercializează echipamente și îmbrăcăminte pentru activități în aer liber, a înregistrat o creștere cu 500% a numărului de conversii cu ajutorul remarketingului dinamic, comparativ cu numărul de conversii obținute în urma campaniilor de remarketing obișnuite.