31 de sfaturi pentru site-uri web

31 de sfaturi pentru site uri web

31 de sfaturi pentru site-uri web – A profita la maximum de WordPress înseamnă să știi cum să economisești timp, să oferi o experiență de navigare sigură și să te asiguri că site-ul tău este ușor de căutat și optimizat pentru dispozitive mobile.

Sfaturi și trucuri pentru construirea unui site WordPress – 31 de sfaturi pentru site-uri

Deși WordPress nu este la fel de ușor de utilizat ca și creatorii de site-uri all-in-one, economisește mult timp în comparație cu site-urile personalizate.

Site-urile personalizate necesită cel puțin 240 de ore pentru a le construi, în timp ce puteți reduce acest lucru la 200 de ore sau cinci săptămâni (sau mai puțin) folosind WordPress.

Crearea unui site web WordPress începe cu cinci pași simpli care pot face succesul site-ului tău.

1. Obțineți găzduire web WordPress dedicată, robustă și sigură

Software-ul WordPress este gratuit, dar va trebui să obțineți găzduire web și un nume de domeniu de afaceri pentru a-l folosi.

Gazdele web recomandate de WordPress, cum ar fi Namecheap, oferă planuri all-inclusive la prețuri accesibile, cu găzduire, domeniu, certificate SSL și e-mail de afaceri.

Pentru a face construirea unui site WordPress și mai ușoară, Namecheap include o instalare cu un singur clic pentru WordPress (sau preinstalare) și o temă de generator de pagini fără cod.

Concepută special pentru WordPress.

Namecheap și alți furnizori din lista noastră cu cele mai bune companii de găzduire web de afaceri includ, de asemenea, elemente esențiale la care poate nu te-ai gândit.

Iată ce să cauți într-un plan de găzduire web:

  • Gestionarea software-ului de bază WordPress și a actualizărilor de securitate
  • Lățime de bandă nelimitată, astfel încât traficul către site-ul dvs. să nu fie restricționat și să nu întâmpine timp de întârziere
  • Spațiu de stocare amplu și servere rapide
  • Rețea globală de livrare a conținutului (CDN) pentru redundanță și încărcare rapidă a site-ului
  • Detectare și protecție distribuită de refuz de serviciu (DDoS) și malware
  • Servicii automate de backup și restaurare a site-ului
  • Asistență personalizată pentru a ajuta la configurarea site-ului, probleme și migrare

2. Alegeți o temă sau un generator de pagini WordPress

Designul site-ului și construirea paginii în WordPress nu sunt intuitive.

Așa că majoritatea utilizatorilor primesc o temă sau un constructor de site web WordPress (multe dintre acestea includ și teme).

Temele vin în general cu setări la nivel de site care vă permit să personalizați culorile.

Fonturile și machetele, să vă încărcați sigla și să creați meniuri de navigare și alte widget-uri.

Există mai mult de 9.000 de teme gratuite și plătite în depozitul de teme WordPress și nenumărate altele sunt oferite de piețele tematice precum Theme Forest.

Alegerea celui potrivit ușurează exponențial munca de construire a site-ului dvs.

31 de sfaturi pentru site-uri

Pe lângă personalizările de bază, multe includ și șabloane personalizabile pentru diferite tipuri de pagini web.

Creatorii de pagini oferă și mai mult.

Pe lângă șabloane, acestea vin cu secțiuni de pagină prefabricate, widget-uri și elemente precum glisoare, galerii și formulare web pe care le puteți conecta și reda.

Multe vin cu teme și vă permit să construiți pagini cu editare în stil drag-and-drop în partea din spate.

Unele chiar permit construirea și editarea paginilor pe partea frontală a site-ului dvs., făcând crearea paginii rapidă și ușoară, inclusiv modul în care site-ul dvs. arată pentru vizitatori.

elementor
Un exemplu de elemente incluse în software-ul de creare a paginilor WordPress (Sursa: Elementor)

31 de sfaturi pentru site-uri

Când alegeți o temă sau un generator de pagini, verificați recenziile utilizatorilor pentru a afla dacă este personalizabil și ușor de utilizat.

Are funcțiile de care site-ul dvs. are nevoie și este actualizat frecvent.

Dacă nu este actualizat în mod regulat, vă puteți găsi cu un site web stricat data viitoare când WordPress actualizează nucleul.

De asemenea, multe teme oferă o versiune demo gratuită pentru a vedea dacă funcționează pentru tine.

Nu sări peste demo-ul gratuit – vă oferă șansa de a vă asigura că tema funcționează.

Temele gratuite sunt grozave pentru a începe, dar adesea limitează personalizarea, așa că bugetați pentru a cumpăra o temă premium.

De asemenea, includ de obicei mai multe elemente și facilitează schimbarea culorilor, fonturilor și elementelor de design ale site-ului dvs., cum ar fi butoanele și meniurile.

Știați? – 31 de sfaturi pentru site-uri

Statisticile de design web arată că 75% din credibilitatea unei mărci depinde de designul site-ului său. Așadar, fă-ți timp pentru a alege o temă sau un generator de pagini care va permite să construiești un site web complet personalizat pentru marca ta, care oferă o experiență excelentă pentru utilizator (UX)

Configurați setările de link ale site-ului dvs. pentru SEO

Foarte puține lucruri despre WordPress sunt automate și există câteva setări critice de schimbat pentru a face site-ul dvs. să fie găsit pe Google și Bing.

Prima este setarea permalink-urilor, care sunt pur și simplu URL-urile de internet pe care WordPress le atribuie fiecărei pagini a site-ului dvs.

Setarea implicită este „Plain”, care atribuie un număr paginii.

Cu toate acestea, acest lucru nu este util pentru optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Pentru a schimba acest lucru, accesați tabloul de bord WordPress și găsiți Setări → Legături permanente.

Apoi, modificați setarea de la „Plain” la „Custom Structure”.

Câmpul ar trebui să fie deja completat cu /%postname%.

31 de sfaturi pentru site-uri

Salvați setările.

Acum, în loc de un număr, adresa URL pentru pagini și postări de blog va include numele postării.

Acest lucru va ajuta motoarele de căutare să vă conecteze conținutul cu potențialii clienți atunci când efectuează o căutare.

Permalinkurile pot fi setate sa afiseze adresele URL dupa nume data sau cu un sistem numerotat
Permalinkurile pot fi setate să afișeze adresele URL după nume, dată sau cu un sistem numerotat

4. Asigurați-vă că site-ul dvs. este indexabil – 31 de sfaturi pentru site-uri web

În mod implicit, site-ul dvs. WordPress ar trebui să fie indexabil.

Dar ar trebui să verificați acest lucru pentru a vă asigura că Google și alte motoare de căutare vor indexa paginile site-ului dvs., deoarece WordPress oferă opțiunea de a descuraja indexarea.

Pentru a verifica acest lucru, accesați Setări → Citire.

Asigurați-vă că nu există nicio verificare în ultima opțiune de pe pagină, „Descurajați motoarele de căutare de la indexarea acestui site”.

Dacă există, eliminați marcajul și faceți clic pe „Salvați modificările”.

Asigurati va ca site ul dvs. WordPress nu este invizibil pentru motoarele de cautare
Asigurați-vă că site ul dvs. WordPress nu este invizibil pentru motoarele de căutare

Adăugați Google Analytics și Search Console

Google Analytics și Search Console sunt servicii Google gratuite care sunt esențiale pentru măsurarea și îmbunătățirea traficului pe site și fiecare oferă date diferite.

La cel mai elementar nivel, Google Analytics oferă date extinse despre traficul site-ului dvs., în timp ce Search Console vă oferă informații pentru a vă îmbunătăți eforturile SEO și clasamentele online.

Search Console vă poate arăta și dacă construiți prezența mărcii online (după cum se reflectă în interogările de marcă din căutare).

31 de sfaturi pentru site-uri

Adăugarea Google Analytics (GA) necesită adăugarea unui cod de urmărire la antetul site-ului dvs. WordPress sau într-un plugin WordPress, cum ar fi Yoast SEO.

Adăugarea Search Console necesită, de asemenea, configurare și verificare printr-un plugin, încărcare de fișiere sau GA.

Odată configurat, puteți, de asemenea, să conectați Search Console la GA pentru a vedea ce cuvinte cheie generează trafic către site-ul dvs., precum și clasamentele dvs. medii pentru acele cuvinte cheie.

31 de sfaturi pentru site-uri
Un exemplu de valori ale performanței căutării pe site-uri în Google Search Console

Deși sunt implicate aspecte tehnice, adăugarea Google Analytics și conectarea la Search Console nu trebuie să fie complicată.

BursaSite.ro are ghiduri ușor de urmat, care prezintă cum să adăugați Google Analytics pe site-ul dvs. WordPress și cum să conectați Google Search Console la Analytics.

Notă: începând cu iulie 2023, Google Analytics va fi retras și înlocuit cu GA4. Dacă construiți un site nou-nouț, creați un cont GA4. Dacă aveți un site existent, puneți în aplicare un plan pentru a-l migra la GA4 înainte de iulie.

Sfaturi WordPress pentru securitate și siguranța vizitatorilor site-ului

Chiar dacă gazda dvs. web oferă un nivel ridicat de protecție împotriva programelor malware.

Hackerilor și atacurilor DDoS, aveți nevoie de securitate suplimentară pentru site-ul dvs.

Potrivit Wordfence, un producător de software de securitate, există 90.000 de tentative de atac împotriva WordPress în fiecare minut.

Securizarea site-ului dvs. web împotriva atacurilor este un pas necesar în protejarea dvs. și a clienților dvs. de actorii rău intenționați.

Știați? – 31 de sfaturi pentru site-uri

Spre deosebire de găzduirea all-in-one și constructorii de site-uri (cum ar fi Wix), WordPress nu are securitate inerentă, ceea ce îl face mult mai vulnerabil în fața hackerilor.

6. Adăugați Securitate SSL

Instalarea unui certificat SSL (Secure Socket Layer) criptează datele pe care vizitatorii site-ului dvs. le trimit și le primesc, făcându-le inutile pentru hackeri.

Este atât de important încât Google îl consideră un element indispensabil care vă poate afecta clasarea căutării.

În plus, Chrome și alte browsere avertizează vizitatorii site-ului înainte de a le oferi acces la site-uri care nu au protecție SSL și, în consecință, site-urile neprotejate sunt percepute ca fiind mai puțin sigure.

Există câteva modalități de a obține un certificat SSL: automat cu achiziționarea unui domeniu, ca supliment sau printr-un plugin WordPress.

Majoritatea planurilor de găzduire includ acum certificate SSL gratuite pentru fiecare domeniu găzduit în pachet.

31 de sfaturi pentru site-uri

Certificatul dvs. este de obicei conectat automat la domeniul dvs., dar poate fi necesar să-l atribuiți prin setările domeniului.

De asemenea, puteți utiliza un plugin WordPress precum Really Simple SSL pentru a adăuga un certificat SSL pentru a vă proteja datele site-ului.

Dacă achiziționați certificatul SSL separat, va trebui să îl conectați la domeniul dvs. și apoi să actualizați setările în WordPress.

Consultați furnizorul dvs. pentru a afla mai multe despre certificatele SSL care sunt incluse și despre cum să le încorporați cel mai bine în procesul de creare a site-ului dvs.

7. Instalați un plugin de securitate

A doua necesitate de securitate pe care va trebui să o completați este instalarea unui plugin de securitate WordPress.

În timp ce unele opțiuni gratuite sunt disponibile, multe opțiuni plătite oferă funcții de securitate suplimentare pentru a ajuta la consolidarea securității site-ului dvs.

De exemplu, Wordfence oferă un firewall și alte caracteristici de securitate pentru a vă proteja site-ul de încălcarea datelor.

Versiunea gratuită oferă o linie solidă de apărare la un preț accesibil de 458 de lei pe an.

Dar versiunea plătită oferă mai multe dintre funcțiile de care site-ul tău are nevoie pentru a rămâne în siguranță.

De fapt, Wordfence se află în fruntea listei HubSpot cu cele mai bune pluginuri de securitate WordPress.

8. Creați o pagină de conectare personalizată

WordPress plasează pagina de conectare în aceeași locație în fiecare instalare: site-ul-meu.ro/wp-login.

Acest lucru face mai ușor pentru hackeri să vizeze site-ul dvs. și să încerce să obțină acces la datele și fișierele acestuia.

Cu toate acestea, există pluginuri gratuite care simplifică schimbarea locației paginii dvs. de conectare.

31 de sfaturi pentru site-uri
Creați o pagină de conectare și o adresa URL personalizată, pentru a vă face site-ul WordPress mai sigur

Pluginurile personalizate de conectare, cum ar fi LoginPress, vă permit, de asemenea, să limitați numărul de încercări de conectare și să configurați blocări pentru a bloca intrușii rău intenționați.

Întărind și mai mult site-ul dvs. WordPress.

Ca un avantaj suplimentar, cu o pagină de conectare personalizată, nu numai că vă puteți ascunde autentificarea de hackeri, dar puteți și actualiza aspectul paginii dvs. cu brandingul dvs.

9. Adăugați Google reCAPTCHA la Toate formularele web

Formularele web sunt modalități convenabile pentru clienții potențiali de a contacta.

Ele sunt, de asemenea, o modalitate ușoară pentru spammeri și escrocii de a-ți viza mica afacere.

Google reCAPTCHA este un serviciu gratuit care ajută la prevenirea atacurilor spammerului, adăugând securitate suplimentară site-ului dvs.

reCAPTCHA reduce probabilitatea ca un hacker să introducă cod rău intenționat prin intermediul formularelor web și reduce numărul de comentarii spam și e-mailuri primite pe care le veți primi.

Google reCAPTCHA este standardul industriei.

Când vă gândiți la pluginuri de formulare de contact, asigurați-vă că folosește reCAPTCHA.

Acest lucru facilitează configurarea Google reCAPTCHA și previne majoritatea atacurilor de spam și de coduri rău intenționate.

10. Faceți o copie de rezervă a site-ului dvs. în mod regulat

Gazda dvs. web poate oferi backup automat, dar acest lucru nu este suficient pentru a vă acoperi dacă ceva nu merge bine cu site-ul dvs.

Ar trebui să creați o copie de rezervă manuală a site-ului dvs. în mod regulat.

Precum și de fiecare dată când actualizați pluginuri sau WordPress.

O copie de rezervă manuală a site-ului dvs. va necesita un plugin, dar alegeți cu grijă.

Pluginurile WordPress gratuite pentru backup-ul site-ului dvs. nu salvează întotdeauna toate informațiile stocate acolo.

De asemenea, majoritatea pluginurilor gratuite nu oferă nici backup-uri automate.

Asigurați-vă, atunci când alegeți un plugin de rezervă, că stocați fișierul creat într-un format sigur, securizat, offline, cum ar fi o unitate de rezervă sau o unitate de memorie.

Acest lucru vă asigură că aveți întotdeauna o copie recentă a site-ului dvs. dacă serverul dvs. are probleme.

11. Verificați de două ori pluginurile pentru semne de viață

Există peste 55.000 de pluginuri WordPress și alte mii sunt create în fiecare an.

Dintre aceștia, mulți sunt orfani, adică eliberați în lume, pentru a nu mai fi actualizați sau îmbunătățiți niciodată.

Aceste plugin-uri pot face ceea ce pretind, dar pentru că nu sunt actualizate în mod regulat.

Reprezintă un risc semnificativ de securitate pentru site-ul dvs. și pentru clienți.

Când vă gândiți la un plugin WordPress, există trei informații la care ar trebui să fiți atenți înainte de a-l instala.

În primul rând, verificați recenziile utilizatorilor și asigurați-vă că pluginul este de înaltă calitate.

Apoi, verificați dacă a fost actualizat recent, cel puțin în ultimele luni.

În cele din urmă, verificați dacă este compatibil cu versiunea dvs. de WordPress.

Dacă le îndeplinește pe toate trei, instalați-l. Dacă nu, treci peste el.

31 de sfaturi pentru site-uri
Asigurați-vă că plugin-urile sunt actualizate corect și regulat de către dezvoltator

12. Adăugați o pagină de confidențialitate personalizată

Vizitatorii site-ului au dreptul să știe ce tipuri de date colectează site-ul dvs. și cum vor fi utilizate acele date.

Scopul unei pagini de confidențialitate este de a le furniza aceste informații.

O pagină de confidențialitate explică nu numai utilizarea datelor, dar oferă și detalii despre cine poate accesa datele.

Dacă datele sunt partajate sau vândute și informațiile de contact pentru cei care solicită ca datele lor să fie șterse.

Ca și în cazul notificărilor cookie, multe teme WordPress au pagini de confidențialitate deja încorporate.

Personalizați specificul paginii și este gata.

Cu toate acestea, dacă tema dvs. nu include o pagină de confidențialitate, va trebui să creați una și să o legați în subsolul site-ului dvs. web.

13. Efectuați întreținere regulată

Deoarece WordPress este open source, este în curs de dezvoltare aproape constantă pentru a îmbunătăți performanța, securitatea și gradul de utilizare.

În timp ce unele componente WordPress sunt actualizate automat, depinde de tine să fii la curent cu restul.

Iată domeniile cheie care necesită întreținere continuă pentru a vă menține site-ul în formă maximă:

31 de sfaturi pentru site-uri

  • WordPress: Găzduirea WordPress gestionată poate actualiza automat actualizările WordPress, dar de obicei doar pentru actualizări de bază sau de securitate.
    Tabloul de bord WordPress va anunța când este disponibilă o nouă versiune de WordPress.
    Faceți o copie de rezervă a site-ului dvs. pentru a evita pierderea datelor dacă ceva nu merge bine, apoi actualizați WordPress la cea mai recentă versiune.
  • Plugin pentru crearea de teme sau de pagini: Software-ul de teme este actualizat de-a lungul timpului de către dezvoltatori, parțial pentru că WordPress este actualizat constant.
    Unele vă permit să configurați actualizări automate.
    Cu alții, trebuie să aplicați actualizările manual.
    Pentru a găsi informațiile temei, din tabloul de bord, alegeți Aspect → Teme din meniul din stânga. Tema activă vă va arăta dacă trebuie să vă actualizați tema.
  • Pluginuri: nu există un program stabilit cu privire la momentul în care un dezvoltator ar putea actualiza software-ul pluginului, punând astfel la dispoziție o versiune nouă sau actualizată.
    Așadar, planificați să verificați panoul de administrare al site-ului dvs. cel puțin lunar și după ce au loc actualizările WordPress pentru a verifica dacă actualizări sunt disponibile pentru fiecare dintre pluginurile site-ului dvs.
    Cel mai bun mod de a verifica acest lucru este făcând clic pe Plugin-uri din lista tabloului de bord din partea stângă pentru a accesa pagina Plugin-uri.

Sfat profesionist: puteți elimina toate necazurile legate de plugin și întreținerea site-ului utilizând un constructor de site-uri web drag-and-drop, cum ar fi Wix sau Squarespace, în loc de WordPress.
Ele oferă posibilitatea de a construi un site web pentru afacerea dvs. în câteva ore, comparativ cu zile (sau chiar săptămâni sau luni) cu WordPress.

Sfaturi și trucuri WordPress din culise – 31 de sfaturi pentru site-uri

Potrivit Google, 76% dintre utilizatorii care caută o afacere locală vizitează o locație fizică în 24 de ore.

Dintre aceste persoane, 28% fac o achiziție.

Aceasta înseamnă că traficul de căutare este de o importanță vitală pentru succesul afacerii tale mici.

Iată șase sfaturi pentru a îmbunătăți performanța site-ului dvs. de afaceri mici pe Google.

14. Instalați Yoast SEO

Pluginul Yoast SEO este un must-have pentru toate site-urile WordPress.

Yoast facilitează îmbunătățirea performanței de căutare Google a site-ului dvs.

Yoast oferă îndrumări ușor de înțeles despre cât de bine va funcționa conținutul site-ului dvs. în căutarea Google.

De asemenea, are funcții cheie care se integrează cu Google Search Console pentru a vă îmbunătăți și mai mult performanța SEO.

Yoast SEO vă permite să setați cuvinte cheie pentru fiecare pagină a site-ului dvs. și apoi afișează cât de bine funcționează conținutul dvs. cu un indicator roșu, portocaliu sau verde.

Pluginul include, de asemenea, un generator de site XML pe care îl puteți conecta la Google Search Console pentru a vă asigura că Google indexează complet site-ul dvs. și tot conținutul acestuia.

Rezultatul este un site care are performanțe mai bune și se clasează mai repede acolo unde contează: cuvintele cheie alese.

Captura de ecran SEO titlu slug si configurarea meta descriere pe pluginul Yoast SEO WordPress
Captura de ecran SEO titlu slug si configurarea meta descriere pe pluginul Yoast SEO WordPress

15. Comprimați-vă imaginile

Comprimarea imaginilor este a doua modalitate prin care poți optimiza optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) pe site-ul tău.

Acest lucru se datorează faptului că, cât de repede se încarcă site-ul dvs. pentru vizitatori este o componentă semnificativă a clasamentului căutării Google.

Viteza de încărcare a site-ului este un indicator cheie al experienței utilizatorului.

Iar un site cu încărcare lentă echivalează cu o experiență slabă a vizitatorilor.

Viteza de încărcare a site-ului este și mai critică dacă luați în considerare că 63% din căutări sunt efectuate de pe dispozitive mobile.

Încărcarea imaginilor mari poate dura câteva secunde, încetinind performanța site-ului dvs.

31 de sfaturi pentru site-uri

Reduceți dimensiunile imaginilor folosind instrumente precum Adobe Photoshop sau platforma online de design grafic Canva pentru a evita această întârziere.

De asemenea, puteți instala pluginuri de compresie a imaginilor pentru WordPress pentru a vă asigura că imaginile sunt cât mai uimitoare din punct de vedere vizual, fără a vă încetini site-ul.

Sfat profesionist: dacă doriți să vedeți cât de repede se încarcă site-ul dvs., încercați Pingdom. Serviciile Pingdom includ monitorizarea performanței site-ului dvs. și puteți utiliza gratuit testerul de viteză web prin simpla introducere a unei adrese URL.

Un exemplu de rezultate Pingdom dupa un test de viteza a site ului web Sursa Pingdom
Un exemplu de rezultate Pingdom după un test de viteză a site-ului web sursa Pingdom

16. Utilizați CSS și reduceți încărcarea scripturilor

Nu toate temele WordPress sunt construite având în vedere viteza.

Când alegeți o temă, căutați-le pe cele care nu se bazează prea mult pe scripturi și elemente suplimentare pentru a funcționa.

Cu cât o pagină încarcă mai multe fișiere și scripturi, cu atât timpul de încărcare va fi mai lent.

Dacă nu sunteți sigur de câte scripturi sau elemente rulează, utilizați Pingdom (menționat mai sus) pentru a testa viteza site-ului dvs.

Prima linie a raportului vă spune câte solicitări HTTP face site-ul dvs. pentru a încărca pagina.

17. Utilizați redirecționări 301

31 de sfaturi pentru site-uri – În timp, site-ul dvs. se va schimba pe măsură ce întrerupeți produsele, revizuiți conținutul pentru îmbunătățirea SEO sau ștergeți paginile de destinație învechite.

Acest lucru poate duce la 404 pagini de eroare pentru vizitatorii dvs.

Asta dacă nu puneți redirecționări 301.

O redirecționare 301 redirecționează automat vizitatorii de la vechiul link către o nouă destinație.

De fiecare dată când ștergeți sau înlocuiți o adresă URL de pe site-ul dvs. web, puteți configura o redirecționare automată pentru a vă duce clientul către noul produs sau destinație.

WordPress nu include automat redirecționări 301.

Cu toate acestea, puteți instala cu ușurință un plugin pentru redirecționări 301, iar majoritatea sunt ușor de configurat și utilizat.

Cu redirecționările 301, vă puteți asigura că site-ul dvs. funcționează optim chiar și atunci când vizitatorii încearcă să acceseze paginile pe care nu le mai susțin.

18. Configurați notificări cookie

Notificările cookie au devenit un fapt de navigare online în ultimii ani.

Acest lucru se datorează unei legi europene numită Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

Care impune ca utilizatorii să fie notificați cu privire la modul în care sunt colectate și utilizate datele lor.

Deși aceste notificări nu sunt necesare pentru clienții din SUA, majoritatea site-urilor web le activează astăzi pentru a evita încălcarea legislației europene.

31 de sfaturi pentru site-uri
Un exemplu de notificare cookie – Sursa Freshworks

Notificările cookie sunt atât de răspândite încât multe teme au bannere de notificare încorporate.

Pur și simplu le personalizați și le activați.

Dacă nu este cazul, veți dori să le activați cu un plugin care permite ferestre pop-up personalizate.

În acest fel, vă puteți crea propria notificare și le puteți oferi vizitatorilor opțiunea de a seta permisiuni pentru cookie-uri sau de a accepta setările implicite.

19. Integrarea altor software de afaceri

Integrarea software-ului dvs. de facturare sau contabilitate cu pluginuri WordPress de comerț electronic sau de comandă online vă poate economisi mult timp și reduce erorile la transferul de date digital sau manual.

Conectarea sistemelor are și mai mult sens atunci când le utilizați împreună cu software-ul de marketing și vânzări prin e-mail.

Deoarece puteți actualiza automat înregistrările clienților și puteți trimite e-mailuri de confirmare a comenzilor sau emiterea de facturi.

Gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) și software-ul de marketing prin e-mail permit sincronizarea datelor pentru a eficientiza fluxurile de lucru.

De exemplu, dacă încorporați formulare web HubSpot CRM sau Mailchimp pe site-ul dvs. web.

De fiecare dată când este trimis un formular, datele sunt transmise automat.

Acest lucru vă permite să configurați automatizări.

Cum ar fi campanii de e-mail pentru creșterea clienților potențiali sau atribuirea clienților potențiali către un agent de vânzări pentru urmărire.

Sfaturi și trucuri WordPress pentru marketing de conținut

O strategie de marketing de conținut SEO asigură că, conținutul site-ului dvs. se clasează bine pe Google și Bing.

Dar crearea și publicarea conținutului este doar un aspect al acestuia.

Sfaturile de mai jos explică cum să optimizați conținutul, titlurile și arhitectura site-ului dvs., ceea ce poate ajuta site-ul dumneavoastră.

Să se situeze mai sus pe Google și să sporească implicarea vizitatorilor site-ului și conversiile.

20. Schițați o strategie de structură a site-ului cu cuvinte cheie

Dacă aveți mai multe linii de produse sau servicii, este probabil să construiți un site cu o pagină de pornire și mai multe pagini de destinație de produse sau servicii principale.

Fiecare pagină de destinație poate necesita, de asemenea, pagini suplimentare.

Cum ar fi o pagină „cum să” sau o pagină de întrebări frecvente (FAQ).

Ca rezultat, site-ul dvs. poate deveni rapid dezorganizat, dacă nu descrieți o structură a site-ului.

O modalitate de a face acest lucru este utilizarea cuvintelor cheie.

Site-ul dvs. ar trebui să fie prezentat ca o organigramă.

Pagina dvs. de pornire este în partea de sus, produsele sau serviciile principale au fiecare pagini de destinație.

Iar apoi paginile mai mici și postările de blog acceptă fiecare dintre acele pagini de destinație.

31 de sfaturi pentru site-uri
O hartă a site-ului include pagina de pornire, paginile de destinație și paginile secundare

31 de sfaturi pentru site-uri

Pentru fiecare pagină de pe site-ul dvs., ar trebui să vizați un cuvânt cheie principal dedicat și cuvinte cheie secundare, astfel încât site-ul dvs. să nu concureze cu el însuși.

De asemenea, a avea cuvinte cheie dedicate pentru fiecare pagină vă ajută să vă modelați conținutul și înseamnă că puteți evita pierderea timpului și a efortului cu conținut care nu va conta.

Asemenea organigramei de mai sus, pagina dvs. de pornire ar viza probabil un cuvânt cheie amplu pentru afacerea dvs. în general.

În timp ce paginile de destinație ar avea cuvinte cheie țintă mai concentrate.

Iar postările de blog ar viza cuvinte cheie de sprijin pe subiecte care vor aduce clienți potențiali pe site-ul dvs.

Pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie pentru site-ul dvs.

Utilizați instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Semrush, pentru a vedea cum oferă Google vizitatorii site-urilor concurente.

21. Creați o formulă SEO repetabilă pe pagină

Dacă fiecare pagină are cuvinte cheie dedicate și cuvinte cheie secundare.

Este logic să existe o formulă repetabilă pe care să o poți folosi pentru a te asigura că conținutul tău oferă ceea ce caută clienții tăi potențiali.

Această formulă ar trebui să fie repetabilă pe fiecare pagină, ceea ce simplifică crearea site-ului și îmbunătățește performanța SEO.

Iată un exemplu de formulă SEO repetabilă pentru plasarea cuvintelor cheie:

Există, de asemenea, pluginuri WordPress care fac implementarea celor mai bune practici pentru SEO, cum ar fi RankMathSEO.

Utilizează inteligența artificială (AI), marcarea schemei și integrări precum Google Search Console, Keywords și Analytics.

Pentru a vă ajuta să scrieți și să analizați conținutul pentru a vă îmbunătăți șansele de a vă poziționa pe Google.

Optimizarea este importantă, dar este posibil să se supraoptimizeze pentru un cuvânt cheie.

Google penalizează adesea site-urile pentru „încărcare de cuvinte cheie” (folosind un cuvânt cheie de prea multe ori sau în moduri care sunt în afara contextului sau nenaturale).

22. Păstrați titlurile și adresele URL scurte

Dacă ați urmat mai devreme sfaturile noastre pentru configurarea permalink-urilor.

WordPress generează automat o adresă URL pe baza titlului paginii dvs.

Oricare ar fi titlul dvs., acesta este permalink – partea de după adresa site-ului dvs.

31 de sfaturi pentru site-uri
Componentele unei adrese URL inclusiv numele domeniului și slug-ul

În WordPress, adresa URL a paginii dvs. este generată automat pe baza titlului pe care îl dați unei pagini sau unui articol de blog (atâta timp cât ați configurat structura personalizată din sfatul WordPress din prima secțiune).

Dacă atribuiți un titlu lung, toate acele cuvinte ajung în porțiunea slug a URL-ului.

Nu este cel mai bun pentru SEO sau experiența vizitatorilor site-ului.

Păstrați titlurile scurte și dulci pentru cele mai bune rezultate.

23. Faceți navigarea pe site-ul dvs. cât mai ușoară posibil

Navigarea pe site poate fi dificilă, dar nu ar trebui să fie.

Statisticile de design web arată că 38% dintre vizitatorii site-ului observă navigarea și aspectul unui site web prima dată când îl vizitează.

Meniurile de navigare bine planificate oferă vizitatorilor modalități simple de a găsi informațiile pe care le caută.

WordPress facilitează crearea de meniuri, iar planul de structură a site-ului pe care l-am subliniat mai sus oferă un loc de pornire destul de bun pentru construirea meniurilor de navigare.

Cu toate acestea, există și alte moduri prin care puteți îmbunătăți navigarea.

Una este să activați breadcrumbs – șirurile de hyperlinkuri sub un meniu de navigare care îi spun unui vizitator unde se află, ca în imaginea de mai jos.

31 de sfaturi pentru site-uri

WordPress nu activează breadcrumbs în mod nativ, așa că veți avea nevoie de un plugin pentru a adăuga breadcrumbs pe site-ul dvs.

31 de sfaturi pentru site-uri
Un exemplu de breadcrumb care arată vizitatorului site-ului unde se află în raport cu structura site-ului

În plus, există pluginuri WordPress pentru crearea de meniuri personalizate, cum ar fi Meniurile utilizatorilor.

Aceste tipuri de pluginuri oferă setări avansate, cum ar fi capacitatea de a ascunde sau afișa anumite elemente de meniu.

În funcție de faptul dacă un utilizator este conectat sau pe baza permisiunilor utilizatorului.

24. Instalați o bară de căutare

31 de sfaturi pentru site-uri – Barele de căutare sunt adesea incluse în generatorii de pagini și pot fi adăugate la widget-urile WordPress.

Astfel, este ușor să le plasați în meniul de sus, subsol, bara laterală a blogului și pagina dvs. personalizată 404 – oriunde credeți că această funcționalitate ar fi utilă unui vizitator al site-ului.

Există, de asemenea, pluginuri WordPress personalizate pentru căutare, cum ar fi FiboSearch.

Care ajută vizitatorii site-ului să găsească produse pe site-urile de comerț electronic.

Oferirea vizitatorilor opțiunea de a căuta exact expresia potrivită le oferă o altă modalitate de a găsi conținutul pe care îl doresc.

Când instalați o bară de căutare pe site-ul dvs., configurați-o să apară în antet și subsol.

În acest fel, vizitatorii tăi nu sunt niciodată foarte departe de a face clic pe „căutare” și de a găsi exact ceea ce caută.

25. Folosiți legăturile interne în mod strategic

Pe măsură ce adăugați o pagină de conținut, gândiți-vă la celelalte pagini care ar trebui să facă legătura în funcție de strategia dvs. de structură a site-ului și includeți acele linkuri în copie.

Acest lucru ajută la SEO.

Dar gândiți-vă și din perspectiva vizitatorului site-ului.

De exemplu, întrebați-vă dacă experiența vizitatorilor site-ului ar putea fi îmbunătățită prin trimiterea către conținut similar sau suplimentar.

Cum ar fi un articol de blog sau o pagină de întrebări frecvente.

De asemenea, luați în considerare care este următorul pas în conducta de vânzări (de exemplu, completarea unui formular de contact sau înscrierea pentru un plan).

Există, de asemenea, pluginuri WordPress pentru a ajută la structură și legăturile interne.

De exemplu, Internal Link Juicer folosește inteligența artificială (AI) pentru a adăuga automat link-uri interne în funcție de preferințele dvs. pentru conținutul pe care să îl includeți.

Sfaturi pentru a vă clasa mai sus pe Google – 31 de sfaturi pentru site-uri

31 de sfaturi pentru site-uri – Știți deja importanța pe care o joacă Google în atragerea potențialilor clienți către site-ul dvs.

Produce 93% din tot traficul generat de căutare, iar statisticile de căutare Google arată că oamenii dau clic pe primul rezultat în 39,6% din timp.

Traducere: Cu cât vă clasați mai sus, cu atât este mai probabil ca clienții potențiali să facă clic pe conținutul dvs.

Iată șase moduri prin care vă puteți ajuta site-ul să se claseze mai sus pe Google.

26. Publicați conținut citabil

Google se uită la calitatea conținutului pe care îl creați.

Precum și la modul în care oamenii și alte site-uri web interacționează cu acesta.

Dacă mulți oameni vă distribuie conținutul, Google vede asta.

Google știe, de asemenea, când alte site-uri leagă la conținutul tău (backlinking).

Google evaluează calitatea conținutului dvs. și, cu cât sunt mai mulți oameni care îl distribuie sau trimite la el.

Cu atât evaluarea calității și scorul de autoritate vor fi mai mari.

Prin urmare, cu cât conținutul dvs. este mai captivant, cu atât pare mai autorizat pentru Google.

Acest lucru, la rândul său, face ca conținutul tău să se claseze mai sus în căutarea online.

Publicarea de conținut foarte ușor de partajat, cum ar fi liste de sfaturi, statistici, studii de caz, cărți electronice, șabloane, videoclipuri și elemente vizuale de mare impact.

Cum ar fi infografice, sunt toate modalități de a vă face conținutul mai citabil.

27. Dezvoltați o strategie pentru câștigarea backlink-urilor

31 de sfaturi pentru site-uri – Backlink-urile sunt un factor major în clasamentele căutărilor online.

Dar sunt și cele mai des neglijate.

Publicarea de conținut citabil este o modalitate de a câștiga backlink-uri de la site-uri cu autoritate ridicată, dar nu este singura strategie.

De exemplu, publicarea poveștilor de succes ale clienților are ca rezultat adesea clientul să redistribuie acel conținut cu rețelele lor pe rețelele sociale.

În plus, crearea de profiluri în directoarele de afaceri online.

Cum ar fi paginile de afaceri Google, Yelp, Angi, Bing Places for Business și altele, generează, de asemenea, backlink-uri.

31 de sfaturi pentru site-uri

Oferă mai multe modalități pentru clienții potențiali de a-ți descoperi afacerea.

O altă metodă este de a trimite comunicate de presă care anunță noi produse, servicii, angajați, promoții și alte știri de interes.

Media publică acestea pe știri, ceea ce are ca rezultat mai multe backlink-uri și un profil mai ridicat pentru marca dvs.

De asemenea, este obișnuit ca companiile să solicite în mod proactiv backlink-uri de pe site-uri web autorizate, oferindu-se să ofere o postare pentru oaspeți.

Pentru a găsi site-uri web relevante, de înaltă autoritate, unde postările dvs. de invitați ar putea fi binevenite, utilizați instrumentele de cercetare a domeniului și a cuvintelor cheie ale Semrush.

Acestea vă vor arăta paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP) pentru a obține informații.

Cum ar fi site-urile web la care ați dori să accesați și ce subiecte să propuneți pentru postarea invitaților.

28. Obțineți recenzii pentru profilul companiei Google

31 de sfaturi pentru site-uri – Statisticile site-urilor web arată că 97% dintre companii sunt descoperite online.

Iar opt din 10 consumatori verifică recenziile online pentru companiile locale înainte de a face o achiziție.

Profilul dvs. Google include o secțiune pentru recenziile clienților și nu este surprinzător că aceștia cântăresc foarte mult modul în care Google clasifică afacerea dvs.

Pe paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri).

Cea mai bună modalitate de a obține recenzii Google pentru afacerea dvs. este să vă încurajați clienții să lase o recenzie.

Este rapid și ușor să lași o recenzie, iar clienții sunt de obicei mai mult decât fericiți să ofere feedback.

Totuși, aceasta nu este singura metodă de creștere a recenziilor.

De asemenea, puteți folosi recenziile Google pe site-ul dvs. folosind un plugin WordPress precum Plugin for Google Reviews.

Acesta este un mod persuasiv de a oferi vizitatorilor site-ului o dovadă obiectivă și socială despre calitatea produselor, serviciilor și mărcii dvs.

29. Conectați-vă conturile de rețele sociale

31 de sfaturi pentru site-uri – Cele mai bune practici Google pentru site-uri web includ conectarea profilurilor dvs. de rețele sociale.

Multe teme WordPress fac acest lucru la fel de ușor precum copierea și lipirea linkurilor din profilurile tale sociale.

Unele teme oferă și funcționalitate pentru partajarea conținutului pe rețelele sociale.

Dacă tema dvs. nu acceptă rețelele sociale, nu vă panicați, deoarece sunt disponibile pluginuri care realizează același lucru.

De exemplu, există plugin-uri care vă vor partaja noul conținut pe rețelele de socializare, cum ar fi Blog2Social.

Precum și plugin-uri WordPress care facilitează accesul vizitatorilor site-ului instantaneu la conținut, imagini sau informații de tip „click pe Tweet”.

30. Creați o pagină de eroare 404 personalizată cu opțiuni

31 de sfaturi pentru site-uri – Uneori apar greșeli, iar clienții tăi vor face clic pe un link rupt sau prost.

Doar pentru a fi duși la pagina de eroare 404 – Pagina nu a fost găsită.

Când clienții ajung pe pagina ta 404, ar trebui să aibă opțiuni care să-i aducă înapoi la locul în care erau.

În caz contrar, ei pot pleca pur și simplu, ceea ce are ca rezultat o „sărire”.

Iar ratele ridicate de respingere pot afecta clasamentele dvs. de căutare.

O pagină personalizată de eroare 404 va face exact asta.

Pe pagina dvs. personalizată de eroare 404, includeți opțiuni de navigare, cum ar fi un meniu scurt de navigare sau un widget cu o bară de căutare, astfel încât aceștia să poată găsi ceea ce căutau.

De asemenea, oferiți-le opțiuni pentru a reveni la pagina de pornire sau la anumite categorii de produse sau servicii.

O pagină bună de eroare 404 poate însemna diferența între acel vizitator să fie clientul tău sau al altcuiva.

Multe teme WordPress și creatori de pagini au 404 pagini prefabricate pe care le puteți personaliza.

Dacă nu, există plugin-uri care vor face treaba aceasta, cum ar fi pagina de eroare Smart Custom 404.

31. Publicați conținut frecvent (și partajați-l)

31 de sfaturi pentru site-uri – Site-urile web pentru întreprinderi mici trebuie să fie pline de activitate pentru a concura pe Google.

Aceasta înseamnă că nu numai că generați trafic din rețelele sociale și comunicate de presă.

Dar sunteți și implicat în crearea și publicarea de conținut nou în mod regulat.

Statisticile site-urilor arată că companiile care au blog-ul obțin cu 67% mai mulți clienți potențiali în fiecare lună decât cele care nu au.

În cele din urmă, cantitatea de conținut pe care o produceți pentru blogul site-ului dvs. va depinde de o serie de factori.

Lansări de produse noi, ghiduri de produse, angajări noi.

Promoții pentru angajați și oferte speciale sunt doar câteva dintre motivele pentru a scrie o postare pe blog și a o distribui pe rețelele sociale.

31 de sfaturi pentru site-uri

Cu doar puțină gândire și efort, sunt șanse să nu fii nevoit să muncești prea mult pentru a veni cu idei de conținut.

Sfat profesionist: faceți o activitate mai rapidă a marketingului de conținut, planificându-vă cu atenție conținutul.

A avea un site web este ca și cum ai avea un muzeu.

Poate conține opere de artă uimitoare, dar asta nu contează dacă nimeni nu vine să o vadă.

Trebuie să fiți un participant activ la partajarea conținutului site-ului dvs. pentru a ajuta oamenii să-l găsească.

Acest lucru se poate face prin postarea pe rețelele de socializare.

Adăugarea de link-uri înapoi la conținutul dvs. în buletinele informative de e-mail în masă.

Adăugarea de link-uri în e-mail-uri individuale reci sau e-mailuri de îngrijire a clienților potențiali și așa mai departe.

Cele mai bune resurse și asistență pentru site-urile WordPress

31 de sfaturi pentru site-uri – Dacă aceste sfaturi și trucuri te fac să te simți copleșit, este în regulă.

Construirea și gestionarea unui site web WordPress este o activitate complexă.

Pentru mulți utilizatori, menținerea unui site web de înaltă performanță devine prea mult și apelează la soluții terțe.

Din fericire, există multe agenții de marketing digital pentru întreprinderile mici care sunt specializate în construirea și întreținerea site-urilor web.

Deși nu sunt neapărat ieftine, ele facilitează gestionarea site-ului dvs.

Îi puteți contracta pentru orice, de la construirea site-ului până la marketingul continuu pe rețelele sociale.

Cuprins

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.