Sunt lucruri foarte importante pe care trebuie să le știi când vine vorba de link building, iar BursaSite România dorește să îți împărtășească o parte din cunoștințele acumulate în baza experiențelor avute în acest domeniu:
- Atenție la asociere – exista link-uri ce pot face rău site-ului tău, acestea nu au legătură neapărat cu site-ul propriu-zis, ci sunt prost administrate sau piratate, de genul celor care îți deschid 1001 pagini cu reclame, foarte enervante de altfel, simultan. În general, dacă site-ul tău are o promovare bună și apare pe un site sau două ca cele menționate mai sus nu e nici o problemă, condiția e să nu apară doar pe site-uri de genul.
- Link-ul din footer – mare atenție, dacă site-ul tău are 12 pagini, atunci, de fapt un link în footer înseamnă 12 link-uri spre site-ul respectiv. Dacă alegi totuși să faci asta, ai grijă că ce primești în schimb să fie egal cu ceea ce oferi.
- Poziția unde apare link-ul tău – Google are o logică, cu cât un link are șanse mai mari să fie accesat de un utilizator real cu atât el este mai valoros. Un link într-un articol are mai multe șanse să fie accesat decât un link dintr-un footer care se află la subsolul paginii. Mai mult, acel link din articol are duble șanse să fie accesat de un utilizator real dacă se află în partea de sus a articolului, deoarece multe persoane nu au răbdarea necesară sau timp pentru a citi tot articolul.
- Site-urile cu care faci schimb de link-uri – în general autoritatea pe care o transmite un link este direct proporționată cu autoritatea site-ului pe care e pus. Așa că mare grijă cu cine te asociezi, dacă tu dai mult și primești puțin la schimb care mai e rostul?
- Link-urile nofollow – dacă pui un link de acest gen, tu pierzi autoritatea, iar destinatarul nu primește nimic. În principiu autoritatea în acest caz se pierde pur și simplu iar logica e că… link-urile nofololow nu prea mai au logică.

Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.