Logo-ul, numit uneori siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, eveniment, etc.
Logo-ul poate fi compus din litere, imagini sau chiar o combinație a acestor elemente.
Logo-ul unui brand este elementul vizual cel mai des folosit. Fiind cel mai valoros element, este important să îi acordați multă atenție.
Când vine vorba de imaginea firmei voastre, logo-ul este unul dintre elementele în care ar fi bine să investiți cel mai mult. Este important ca un logo să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei pentru care este creat. Aplicați formula “KISS” (Keep It Short and Simple) în crearea logo-ului pentru ca acesta să fie ușor de recunoscut și de memorat.
Iată care sunt pașii spre un logo unic, profesional și de succes:
- Primul pas pe care îl ai de făcut este sa îți alegi un designer și să discuți cu el despre ideile tale. Este important ca designerul să știe unde va fi folosit logo-ul tău, grupul țintă căreia i se adresează, culori și elemente preferate și, desigur, stilul și caracteristicile aparte incluse în viitorul logo,
- Pasul al doilea este cercetarea făcuta de designer. Acesta cercetează piața, analizează concurența și caută un concept unic pentru logo-ul tău,
- Pasul care necesită cel mai mult timp este dezvoltarea conceptului. Designerul crează niște schițe cu creionul sau cu un program de grafică vectorială,
- Se alege fontul, culorile și se dezvoltă conceptul. După alegerea unui font și a unei dimensiuni potrivite, designerul dă contur mai multor concepte schițate anterior. După acest pas urmează testarea culorilor și alegerea celei mai bune variante,
- Designerul prezintă cele mai bune opțiuni clientului, cu explicațiile de rigoare. Clientul își alege logo-ul și își exprimă dorința pentru eventualele modificări,
- Odată ce designerul a făcut modificările cerute, logo-ul este gata de a fi trimis în fișierele finale.
- După ce fișierele au fost livrate ne rămâne doar să vedem noul logo pe cât mai multe materiale promoționale.

Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.