- Primul pas pe care îl ai de făcut este sa îți alegi un designer și să discuți cu el despre ideile tale. Este important ca designerul să știe unde va fi folosit logo-ul tău, grupul țintă căreia i se adresează, culori și elemente preferate și, desigur, stilul și caracteristicile aparte incluse în viitorul logo,
- Pasul al doilea este cercetarea făcuta de designer. Acesta cercetează piața, analizează concurența și caută un concept unic pentru logo-ul tău,
- Pasul care necesită cel mai mult timp este dezvoltarea conceptului. Designerul crează niște schițe cu creionul sau cu un program de grafică vectorială,
- Se alege fontul, culorile și se dezvoltă conceptul. După alegerea unui font și a unei dimensiuni potrivite, designerul dă contur mai multor concepte schițate anterior. După acest pas urmează testarea culorilor și alegerea celei mai bune variante,
- Designerul prezintă cele mai bune opțiuni clientului, cu explicațiile de rigoare. Clientul își alege logo-ul și își exprimă dorința pentru eventualele modificări,
- Odată ce designerul a făcut modificările cerute, logo-ul este gata de a fi trimis în fișierele finale.
- După ce fișierele au fost livrate ne rămâne doar să vedem noul logo pe cât mai multe materiale promoționale.

Salut!!! Sunt un blogger din anul 2004, fecioară, iubitor de grafică, Senior WebMaster și CEO la BursaSite.ro, Senior Graphic Designer, Senior Web Designer, Senior Web Commerce. Sunt un tip plin de viață și inovator în creativitate.