Marketing de produs vs marketing de conținut

Marketing de produs vs marketing de continut

Marketing de produs vs marketing de conținut – Marketingul de produse și marketingul de conținut nu ar trebui să fie folosite în mod interschimbabil.

Iată cum să utilizați marketingul de produs pentru a vă stimula lansarea produsului.

Deci ai construit ceva misto. Arată grozav, rezolvă o problemă predominantă și vine cu un preț competitiv. E timpul să spui lumii întregi, nu?

Nu așa de repede.

Dacă nu înțelegeți cum și când ar trebui utilizat marketingul pentru produse.

Este posibil să vă pregătiți (și echipa de vânzări) pentru eșec.

O nouă lansare nu ar trebui să fie declanșatorul trecerii de la marketingul de conținut la marketingul de produs.

O strategie puternică de marketing pentru produse începe înainte de lansare și coexistă cu eforturile dvs. de marketing de conținut.

Marketingul de conținut și de produs funcționează mai bine împreună în aproape orice situație.

Nu puteți înlocui unul cu altul sau încercați să le combinați pentru că funcționează în moduri diferite.

În timp ce intenția marketingului de conținut este de a introduce clienți potențiali în marca dvs. și de a construi autoritatea mărcii.

Marketingul de produs ar trebui să îi facă pe consumatori să-și dorească produsul.

Iată un raport direct între marketingul de conținut și marketingul de produs:

Marketing de conținut

  • În mare parte: Oamenii care caută informații găsesc compania/marca dvs
  • Axat pe marcă: Scopul este de a construi încredere
  • Partea de sus a canalului: Publicul dvs. nu caută să cumpere; caută să rezolve o anumită întrebare sau nevoie
  • Se concentrează pe ceea ce știți: date despre industria dvs., soluții la o problemă etc.
  • Pe termen lung: publicând în mod regulat conținut timp de luni sau ani, vă clasați pentru cuvintele cheie și vă construiți autoritate

Marketing de produs

  • În principal pentru ieșire: ajungeți la clienți potențiali prin reclame PPC, explozii de e-mail sau alte metode direcționate
  • Axat pe vânzări: Scopul este de a converti
  • Partea de jos a filtrărilor: audiența dvs. are încredere în marca dvs. și se află în etapa de decizie a călătoriei clientului.
  • Se concentrează pe ce face produsul dvs.: caracteristici, specificații ale produsului, studii de caz și mărturii
  • Pe termen scurt: anunțurile plătite, codurile de cupon sau alte campanii ar trebui să aibă un efect identificabil asupra vânzărilor

Să cercetăm activele de care aveți nevoie pentru o inițiativă de succes de marketing de produs acum că știți mai multe despre scopul acesteia.

Campania dvs. de marketing pentru produse ar trebui să vă poziționeze produsul, să-și împărtășească propunerea de valoare și să evidențieze caracteristicile și capabilitățile cheie folosind:

  • Comunicate de presă
  • Fișe de produs, diagrame de specificații și/sau foi de rupere
  • Puncte de vânzare
  • Reclame plătite
  • Pagini de destinație
  • Infografice și postări pe blog
  • Studii de caz
  • Mărturii
  • Marketing în interiorul produsului

Nevoile dvs. pot varia în funcție de ceea ce vindeți: pentru unele produse, unele dintre aceste active nu au sens.

Această listă arată foarte diferit pentru o strategie tipică de marketing de conținut, iar campania dvs. de marketing pentru produse ar trebui să fie la fel distinctă.

Indiferent dacă sunteți înainte, la sau după lansare, iată lucrurile pe care le puteți realiza doar cu marketingul de produs.

Înainte de lansare: utilizați marketingul de produs pentru a vă dezvolta mesajele de bază – Marketing de produs vs marketing de conținut

În timp ce marketingul de conținut ajunge la audiențe, întâlnindu-le la punctul în care au nevoie.

Marketingul de produs are sarcina mai dificilă de a convinge clienții potențiali că au nevoie de ceea ce vindeți.

Marketing de produs

Acest lucru necesită o înțelegere mai aprofundată a nevoilor consumatorilor decât orice strategie de conținut.

Cercetarea de marketing de conținut implică în principal să țineți pasul cu conversațiile din industrie și să găsiți cuvinte cheie și întrebări populare la care să răspundeți.

Marketingul de produse necesită să mergi un pas mai adânc.

Publicul dvs. țintă este mai mult decât suma căutărilor lor pe Google.

Dacă doriți ca cineva să vă folosească produsul, trebuie să înțelegeți fluxul de lucru, nevoile și punctele dure ale acestuia.

Acest lucru ar putea însemna crearea de personaje și/sau programarea interviurilor pentru a vă cunoaște mai bine clienții potențiali.

Informațiile pe care le adunați ar trebui să vă ghideze pe măsură ce creați o declarație de poziționare a produsului.

O declarație de poziționare de succes poate oferi încadrare pentru viitoarele campanii de marketing de produs.

Dacă te chinui să scrii unul, întreabă-te:

  • Pentru cine este produsul tău?
  • Ce face produsul dvs.?
  • Cum este diferit de concurenții săi?
  • De ce ar trebui cineva să-și dorească produsul?

Reducerea mesajelor de bază este doar o parte a planificării unei lansări de succes a unui produs.

Dar este esențială pentru a atrage noi clienți și pentru a închide vânzările.

Nici o postare de blog, oricât de bună, nu poate compensa lipsa de mesaje puternice.

Pentru lansare: utilizați marketingul de produs pentru a împărtăși ceea ce ați realizat cu publicul interesat

De îndată ce produsul dvs. este disponibil pentru cumpărare, echipa dvs. ar trebui să fie pregătită să-și ridice profilul.

Marketingul de conținut este un joc lung în care uneori așteptați luni întregi pentru a apărea în partea de sus a paginii cu rezultatele unui motor de căutare.

Marketingul de produs, dimpotrivă, urmărește rezultate rapide.

Reclamele direcționate, promovarea pe rețelele sociale și atingerea directă de către agenții de vânzări sunt tactici preferate pentru a crea zgomot de lansare.

Campaniile de marketing pentru produse ar trebui să sprijine direct oamenii de vânzări

Echipa dvs. de marketing vă poate configura echipa de vânzări să reușească, ajutându-vă la sensibilizare.

Începeți prin a identifica clienții potențiali adunați prin eforturile dvs. existente de marketing de conținut.

Cititorii fideli care s-au înscris pentru un buletin informativ sau v-au urmărit pe rețelele sociale se află pe piața dvs. țintă și sunt interesați să afle mai multe de la dvs.

Aceasta înseamnă că echipa dvs. de vânzări poate face o introducere caldă, mai degrabă decât un apel rece.

Oamenii tăi de vânzări vor avea nevoie de mai mult decât conținut pentru a-i ajuta să cultive și să vândă clienți potențiali.

Nu sunt aici pentru a răspunde întrebărilor pe care cineva le poate găsi pe Google.

Sunt aici pentru a ajuta un client să înțeleagă cum produsul dvs. este cea mai bună opțiune pentru el.

Elementele de activare a vânzărilor, cum ar fi fișele de specificații ale produselor și pachetele de vânzări, includ motive concrete de cumpărare.

Declarația dvs. de poziționare a produsului îi va ajuta să comunice aceste informații cu succes.

Nu confunda materialele de vânzări cu marketingul de conținut

Cu cât poți viza mai mult oameni care cunosc deja și au încredere în marca ta.

Cu atât răspunsul va fi mai bun.

A avea acea bunăvoință de partea ta poate face toată diferența dacă produsul tău este o investiție sau un angajament mare.

Deoarece conținutul de înaltă calitate poate construi acest tip de încredere.

Mulți agenți de marketing creează materiale de vânzare a produselor care arată și sunt distribuite în același mod ca materialele de marketing de conținut.

Cu toate acestea, randamentul unor astfel de eforturi este în cel mai bun caz scăzut.

Iar încercările tale s-ar putea chiar să se răstoarne.

Candidații pe care i-ați adunat prin marketingul de conținut sunt dispuși să vă asculte, deoarece v-ați făcut deja timp pentru a vă dovedi valoarea și expertiza.

Încercările de a obține clienți potențiali noi printr-o postare pe blog care este un anunț ușor voalat

„cumpărați produsul nostru” nu vă ajută să construiți încredere.

Cititorii vor merge în altă parte pentru a găsi un răspuns care nu necesită investiții într-un produs nou și (pentru ei) nedovedit.

După lansare: utilizați marketingul de produs pentru a câștiga și păstra utilizatorii

Marketingul de produs nu se termină atunci când prospectul face o achiziție.

Este datoria ta să-i ții informați și implicați, astfel încât să rămână un client.

Deși această fază a marketingului de produs poate părea cel mai mult ca marketingul de conținut.

Este totuși unică în ceea ce privește publicul (clienții plătitori) și domeniul de aplicare (probleme care vă afectează direct produsul).

Veți crea un alt tip de conținut decât ați face dacă v-ați concentra doar pe SEO.

Prima fază după cumpărare a marketingului de produs este procesul de onboarding.

Creați o serie de e-mailuri de înscriere și configurați mesageria în aplicație pentru a prezenta utilizatorilor funcția potrivită la momentul potrivit.

Arătându-le clienților valoarea produsului, îi asigură că au luat decizia corectă în achiziționarea acestuia.

Odată ce un client și-a dat seama de produsul dvs. și l-a integrat cu succes în fluxul său de lucru.

Puteți încetini rata de comunicare, dar nu le renunțați complet.

Marketing de produs vs marketing de conținut

Noile versiuni de funcții și actualizări de produse vă oferă o scuză excelentă pentru a ajunge la utilizatorii dvs.

Împărtășirea unei noi valori și a demonstra că compania dvs. ascultă feedback-ul clienților sunt modalități excelente de a consolida încrederea.

Marketing de continut

Orice șansă pe care o aveți de a colecta feedback este o șansă de a vă consolida eforturile de marketing pentru produse.

Sondajele clienților vă pot ajuta să identificați noi unghiuri de mesaje și să identificați zonele în care procesul dvs. de integrare trebuie să funcționeze.

Mărturiile clienților mulțumiți și studiile de caz oferă o dovadă socială excelentă pentru a ajuta la creșterea clienților potențiali.

Pe de altă parte, s-ar putea să observați căderea clienților.

Eforturile de marketing pentru produse sunt uneori necesare pentru a aduce înapoi un client nemulțumit.

Ofertele speciale, sensibilizarea individuală sau mesajele care evidențiază caracteristici specifice nevoilor unui utilizator pot ajuta la reaprinderea interesului utilizatorului și la redobândirea loialității acestuia.

Primul pas către succesul în marketing este întotdeauna o strategie solidă

Cu marketingul de conținut care se adresează audiențelor de vârf și marketingul de produse care vizează cele din partea de jos a filtrelor, utilizarea ambelor abordări împreună este de obicei cel mai bun plan.

Doar asigurați-vă că, conținutul dvs. din partea de sus a pâlniei nu afectează prea mult vânzările, iar campaniile dvs.

De la partea de jos a pâlniei sunt orientate spre a ajuta publicul să înțeleagă de ce produsul dvs. este potrivit pentru ei.

În acest fel, materialele de marketing de conținut și de produs funcționează la fel ca orice alte active pe care le-ați crea pentru un public într-o anumită parte a pâlniei.

Nu uitați doar unde se află fiecare abordare pe canal și veți ști ce să subliniați în fiecare tip de campanie.

La urma urmei, a avea mesajele potrivite nu este suficient – trebuie să le partajați la momentul potrivit.

Pentru mai multe detalii puteți apela: 0766 776 264

Dacă va fost util acest articol, aștept comentarii!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă putem ajuta?
Confidențialitate și cookie-uri: Acest site folosește cookies pentru a asigura cea mai bună experiență de utilizare. Dacă continui să folosești acest website ești de acord cu utilizarea lor.