Acceptarea plăților și gestionarea comenzilor

Bună! Acum vom discuta despre acceptarea plăților și administrarea comenzilor, ca parte a planului tău de comerț electronic. Ai multe opțiuni la dispozitie, cu grade diferite de complexitate.
Să spunem că produci mobilier la comandă; etajere, mese și scaune. Ai un site care îți afișează întreaga ofertă. Dar pentru a cumpăra, clienții trebuie să sune și să-ți facă o vizită la magazin. Să presupunem că vrei să le faci viața mai ușoară și te decizi să accepți plăți online. Poți face asta folosind una dintre multele soluții de procesare a plăților online. Servicii ca PayPal sau NoChecks îți permit adăugarea unui buton pe care vizitatorii siteului îl pot folosi de fiecare dată când vor să cumpere. Acesta îi va trimite pe un alt site de procesare a plăților care va intermedia tranzacțiile tale. După finalizarea comenzii, clientul e trimis înapoi pe siteul tau. Această abordare îți permite să te concentrezi pe afacerea ta, în timp ce o altă companie se ocupă de procesul complex de procesare a plăților electronice.

La un moment dat, poate vei dori integrarea plății chiar în siteul tău. Poți adauga opțiuni de plăți online și “coșuri” virtuale care permit cumpărarea mai multor produse într-o singură sesiune. În ciuda costurilor care pot fi mai ridicate, această integrare aduce multe beneficii. Un mod bun de a începe este folosirea unei soluții “la cheie”, ca Squarespace. Astfel de soluții îți pot oferi mai mult control asupra proceselor de cumpărare. Mai mult, te lasă să faci schimbări și îmbunătățiri. De exemplu, poți să-ti personalizezi pagina cu mulțumiri, adăugând oferte. Sau poți promova piese de mobilier care au legătură cu cele pe care clientul tocmai le-a cumpărat.

Un alt beneficiu este că poți urmări tot ce se intâmplă pe site. Poți vedea și ce campanii de digital marketing ți-au adus clienții pe site. Poți aduna mai multe informații despre acești oameni și poti vedea cu ce fel de conținut online au interacționat. Mai poți și învăța despre obiceiurile pe care și le-au format când îti vizitează websiteul.

Acum hai să presupunem că afacerea ta cu producție de mobilier a cresut. Vrei sa te extinzi și să oferi tipuri de mobilă pentru orice cameră, din mai multe tipuri de lemn, pentru clienți din toată țara. Când ai o gamă largă de produse pe care vrei să o vinzi unei audiențe mari, e timpul să te gândești la o soluție e-commerce mai complexă. Sunt multe pe piață. Shopify, Volusion sau Magento sunt câteva dintre ele. Unele sunt gratuite, altele costă și oferă o gamă largă de funcționalități. Dar în principal, toate îți dau posibilitatea de a administra un magazin online funcțional.

Un astfel de magazin vine cu multe beneficii și cu propriul sistem de management. Vei putea administra mai simplu comenzile. Hai să vedem cum. În primul rând, clienții își pot face conturi unde adaugă informații personale (preferințele de plată si adresa de livrare). Le poti oferi cupoane, poti integra optiuni pentru plăți multiple și poti personaliza chiar procesul de plată. Astfel, decât să te apuci să creezi o soluție de la 0, poți folosi aceste soluții deja existente pentru a te ajuta într-o mulțime de sarcini: administrarea inventarului, crearea categoriilor și subcategoriilor pentru paginile de produse sau o căutare avansată. Multe soluții de e-commerce urmăresc comenzile, detaliile de livrare și se integrează cu sistemele tale financiare și contabile.

Hai să reluăm pe scurt. Dacă vrei să vinzi online, vei avea nevoie de instrumentele corespunzătoare pentru a accepta plăți si administra comenzile. În funcție de nevoile tale, ai o varietate de opțiuni la îndemână. De la servicii externe de procesare a plăților până la platforme mari de comerț electronic. Orice opțiune alegi, vânzările online vor fi o bună oportunitate pentru a-ți crește afacerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: