Promovarea și comercializarea produselor

Promovarea și comercializarea produselor advertising branding

Hei! Pe măsură ce îți construiești magazinul online, promovarea întregii game de produse poate fi o provocare. În această lecție vom discuta despre cele mai bune metode de promovare a produselor și a ofertelor speciale. Îți vom arăta cum poți previziona ce produse ar putea fi pe placul clienților și te vom ajuta să scoți în evidență produsele pe care vizitatorii nu le-ar vedea în mod normal.

Primul pas este crearea magazinului online. Acum vizitatorilor le va fi mai ușor să vadă toată gama ta de produse. Vei vrea să organizezi produsele într-o ierarhie de categorii și subcategorii care le va face viața mai ușoară vizitatorilor.

Promovarea produselor într-un magazin online nu e diferită de cea într-un magazin fizic, cu vitrină. Gândește-te la ultima ta vizită într-un magazin de mobilă. Probabil n-ai găsit o hartă cu locația fiecărui produs la intrare. Mai degrabă ai descoperit acea canapea de lângă intrare în care te-ai putut cufunda fără nicio grijă. La fel ca orice magazin fizic, un magazin online expune produse. Dacă e sfârșitul verii și e perioada “back to school”, magazinul de mobilă poate avea oferte speciale pentru birouri și etajere. Acesta este un exemplu de comercializare a unui produs – merchandising. Poți proceda la fel și online, prin promovarea unor produse specifice direct pe pagina principală. Promoția te poate ajuta în lichidări de stoc sau în lansarea unui nou produs. Poți face merchandising eficient în online prin promovarea produselor pe pagina principală sau prin lansarea campaniilor digitale care duc către pagini dedicate.

Și asta e doar începutul. Imaginează-ți că vizitezi un magazin offline de mobila. Brusc, vitrina se transformă într-un display care îți afișează oferte special pentru tine, în funcție de produsele la care te-ai uitat în trecut. Magazinele online pot face asta. Pe măsură ce vizitatorii navighează pe paginile siteului tău, vei colecta informații despre interesele lor. Acum poți folosi aceste date pentru a previziona ce i-ar putea interesa în viitorul apropiat. Amintește-ți de ultima dată când ai cumpărat online. Foarte probabil să ți se fi recomandat anumite produse după ce te-ai uitat la altele. De exemplu, dacă ai vizitat un magazin online de mobilă și te-ai uitat la mese de bucătărie, foarte probabil să ți se fi sugerat un set de scaune sau jaluzele care să se potrivească. Multe soluții de e-commerce ca Magento, Velusion, Presta Shop și Shopify oferă aceste module pentru recomandări de produse.

Următorul pas în merchandising este afișarea produselor la care vizitatorii tăi nu s-ar fi uitat în mod normal. Poate fi o metodă eficientă pentru vânzări încrucișate. Deci, cum funcționează? Să presupunem că un office manager caută un birou pentru șeful cel mare. Ceva grandios, impunător. Dar probabil nu s-a gândit la etajere sau uși care să se potrivească acestui birou. Acum e momentul perfect pentru a-i aminti. Promovarea produselor asociate poate duce la creșterea vânzărilor. Lumea comerțulu electronic îți pune la dispoziție o multitudine de metode prin care te poți asigura că vizitatorii văd si interacționează cu produse relevante pe websiteul tău. Poți crea o vitrină virtuală special pentru fiecare. Sau te poți folosi de date pentru a le sugera care ar putea fi următoarea cumpărătură. Așa că du-te online și pune-te pe vânzări!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: